Gå til innhold

I kjærlighetens navn...hva er det verste dere har gjort hverandre..


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, tittelen sier vel seg selv.

Hva er det verste du, eller din kjæreste har gjort mot hverandre, eller som har skjedd dere - men som dere har klart å komme styrket gjennom?

Hva er det verste han har gjort deg? og som du har tilgitt ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det verste han har gjort mot meg er å slå opp midt i en depresjon. Noen uker senere kom han ut på andre siden og så ting i et klarere lys. Vi jobbet oss gjennom en hard periode med å nærmest bli kjent på nytt og har det nå, et halvt år senere, bedre enn noensinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gift ikke et år engang-forlot han for bestekompisen min fra videregående. Dette var sånn plutselig forelskelse fra min side, og jeg følte det så sterkt at jeg ofra alt Ble gravid med han,tok abort og ble sammen med mannen igjen. Mannen vet alt og vi er sammen den dag idag,(6 år siden)og har et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste han har gjort mot meg var å prioritere x`n sin over meg de første 9 mnd vi var sammen. I tillegg til kompiser, dataspill og drikking. Jeg kom laaaangt ned på lista. :tristbla: Han skrev også til en gammel knulleveninne at han hadde lyst på henne. Til meg sa han at det var spøk selvfølgelig. :kjempesinna: I denne perioden var det også mye løgn fra hans side. Alt dette tæret voldsomt på meg, så jeg gjorde det slutt etterhvert. Det var sparket han trengte i ræva. I dag bor vi sammen, og han er ganske så forandret. Jeg har også måttet gjøre en jobb med megselv for å klare å gi slipp på alle de vonde følelsene, og for å klare å tro på han igjen. Pr dags dato går ting iallefall bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sparket han trengte i ræva. I dag bor vi sammen, og han er ganske så forandret. Jeg har også måttet gjøre en jobb med megselv for å klare å gi slipp på alle de vonde følelsene, og for å klare å tro på han igjen. Pr dags dato går ting iallefall bra. :)

Keep telling yourself that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keep telling yourself that...

Trådstarter her.

Takk for svar til dere som har delt!

Til deg gjest; KUTT UT. Vær et forumtroll i en annen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trådstarter her.

Takk for svar til dere som har delt!

Til deg gjest; KUTT UT. Vær et forumtroll i en annen tråd.

Han har vel lov å si det mest opplagte i verden. Eller er det bare lov til å skrive akuratt de setningene DU vil høre?

Det værste jeg har gjort er å ikke tørre å åpne meg nok for samboeren min. Det værste hun har gjort er nok å ikke se hvem jeg er tydlig nok. Med handen på hjertet så kunne jeg isåfall ikke gjort noe så barnslig og respektløst som noen av disse andre har gjort i denne tråden. Det er godt jeg ikke har slikt karma hengende over skulderen. Kan virkelig se meg selv i speilet hver dag, noe jeg ikke kunne om jeg hadde vært utro.

Vi mennesker er forskjellige og noen er fra urtiden mentalt sett og noen forut sin tid. Ja, det er like stor variasjon som regnbuen har ulike farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør man fæle ting mot hverandre av kjærlighet? :klø:

Du gjør vel aldri fæle ting mot de du elsker du? Alt er bare fryd og gammen hele tiden, men når du virkelig blir sint så er det over og ut?!

Nei, takke meg til de som tåler en krangel, som gjør "fæle ting" og fortsatt holder sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskriften er litt merkelig da. Det verste man har gjort i kjærlighetens navn? Hvis man er utro mot den man elsker, så gjør man det vel ikke i kjærlighetens navn, altså av kjærlighet til parteren sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Gjør man fæle ting mot hverandre av kjærlighet? :klø:

Tja... Alle mine bedragerske ekser "elsket" jo meg :klø: Så det var sikkert av kjærlighet de forlot meg. Sikkert så glade i meg hele hurven at de mente jeg fortjente bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Du gjør vel aldri fæle ting mot de du elsker du? Alt er bare fryd og gammen hele tiden, men når du virkelig blir sint så er det over og ut?!

Nei, takke meg til de som tåler en krangel, som gjør "fæle ting" og fortsatt holder sammen.

Og ellers har du det bra? :)

Jeg ser ikke på uenigheter, diskusjoner eller krangler som fæle ting, virkelig ille ting man gjør mot hverandre gjør man ikke av kjærlighet, men av sinne, frykt, hat e.l. Skal dog være enig i at det kan være en tynn linje mellom følelsene iblant.

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet og Hat er en og samme ting

Man må bare finne ut hva man tåler fysisk, emosjonellt og mentalt. Det er bra vi er forskjellige, og at det som regel finnes noe som klinger for en og enhver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, kjæresten min løy om alderen sin. Og det værste var at det ikke var han som fortalte det. Jeg fikk høre det gjennom andre...var bra knust. Men så hadde jeg ikke energien til kjærlighetsorg, og det hele gikk over i hverdagen.

Tilgitt er han ikke, for jeg har enda til gode å høre at han er lei for at han løy til meg ++ mange andre løgner.

Men så går nå livet sin gang, og hverdagen spiser deg opp.

Ingen happy story, men vi er da fortsatt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og ellers har du det bra? :)

Jeg ser ikke på uenigheter, diskusjoner eller krangler som fæle ting, virkelig ille ting man gjør mot hverandre gjør man ikke av kjærlighet, men av sinne, frykt, hat e.l. Skal dog være enig i at det kan være en tynn linje mellom følelsene iblant.

Og hadde man ikke elsket denne personen så hadde man vel kanskje heller ikke gjort det, nettopp fordi det setter så kraftige følelser i sving. Og det er da fullt mulig mulig å bli forbanna og sint og også gjøre det slutt, og å slutte å elske (kanskje i noen få miunutter bare), men så komme tilbake til de. Man lever da ikke i en kjærlighetsrus konstant. Å da si at motparten ikke elsker trenger ikke være riktig. Jeg er ihvertfall sjeleglad for at jeg har møtt en mann som tåler litt. Har møtt de som furter for den minste ting og tror at kjærligheten da er over, og for de så har den vel vært det da. Men ikke nødvendigvis for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hvor skal jeg begynne?

Han dumpet meg etter 3 mnd for han måtte finne ut av ting, pulte x'en sin og ville ha meg tilbake et par timer etterpå..

(Vi ble sammen igjen).

Etter 5-6 mnd begynte han å få kontakt med en annen x som var blitt singel, etter noen dager og konstant sms'ing, gikkd et voer til sexprat og planlegging av sex. Fant da ut av dette, og ble rimelig sjalu.

Vi fikk oss valp, men det funket ikke, og premissene var at vi skulle prøve å ha valpen før vi skulle bli enige om hva vi gjorde, da det ikke gikk valgte han hunden over meg (vi hadde da vært samboere i 3 mnd, og sammen i 6 mnd).

Jeg hadde følelser for en kompis, og han hadde for meg, og vi sendte en del mld, planla framtiden sammen, eller ikke planla, men snakket om den, og jeg skulle gå fra samboeren min, men klarte ikke. Ente også med at jeg kysset denne kompisen på fylla, men sa det til samboeren dagen etter.

Og masse småting, han er lystløgner, og skjuler ekstremt mye, samt juger om de minste ting, bedret seg litt iallfall.

Jeg har blitt sjalu og sjekker fra tid til annen mobilen hans f.eks.

Ting har bedret seg, men må ærlig innrømme at visse ting fortsatt gnager.

Nå skal vi gifte oss og venter barn nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Og hadde man ikke elsket denne personen så hadde man vel kanskje heller ikke gjort det, nettopp fordi det setter så kraftige følelser i sving. Og det er da fullt mulig mulig å bli forbanna og sint og også gjøre det slutt, og å slutte å elske (kanskje i noen få miunutter bare), men så komme tilbake til de. Man lever da ikke i en kjærlighetsrus konstant. Å da si at motparten ikke elsker trenger ikke være riktig. Jeg er ihvertfall sjeleglad for at jeg har møtt en mann som tåler litt. Har møtt de som furter for den minste ting og tror at kjærligheten da er over, og for de så har den vel vært det da. Men ikke nødvendigvis for meg.

Og jeg er sjeleglad for at jeg har møtt en kvinne som ikke krisemaksimerer og blåser opp til storm over filleting, ei heller at hun innbiller seg at det å gjøre grusomme ting mot hverandre er normal kjærlig adferd.

Å bli forbannet og sint ser jeg ikke som ille ting å gjøre mot hverandre, å gjøre det slutt med folk i sinne og frustrasjon kuttet jeg ut etter barneskolen.

Hvis du er fornøyd med en mann som gjør det slutt med deg etter krangling, så værsegod for meg, men jeg kan ikke se at det har noe med å tåle litt å gjøre. Det er da det stikk motsatte av å tåle litt.

Så for å dra fram den berømte teskjeen, krangling og uenigheter er en del av et parforhold, og hvis man ikke mestrer denne biten uten å til stadighet oppføre seg ille mot hverandre så bør man kansje stille seg et spørsmål om det er verdt bryet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...