Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul ?:)

Gjest Lebewesen93

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja - er på vei til å få meg en tredemølle, så da må det jo bli den. Kan ikke huske sist gang jeg ønsket meg noe egentlig.

Ellers er fred på jord og ekte, lidenskapelig kjærlighet alltids noe å ønske seg :kari:

Er intet julemenneske. Synes det er pes. Er nesten ikke moro å gi noe til ungene heller, for de har blitt kvalmt utakknemlige og får ALT for mye. Ikke fra oss, men fra besteforeldre som ikke ser sine begrensninger. Jeg tar meg i å kjede meg glugg i hjel hver jul når gavene skal åpnes. Fordi det tar så himla lang tid og fordi jeg bare ser ROT og juggel.

Jeg ønsker meg selvsagt IKKE barnløs, men dersom det var tilfelle så hadde jeg antakeligvis reist utenlands eller hjulpet noen som trenger det (o' store Moder Theresa :glare: ). Får ha det til gode når ungene har flyttet ut.

Og alle disse hersens dagene "Kommer dere hit 2.juledag?", "VI skal ha folk 1ste dag - kommer dere en tur, eller?"

Ville heller ha vært på jobb og gjort litt nytte for meg...

(nå var det saktens ikke "hva SYNES du om julen?" denne tråden handlet om, men jammen var det godt å få tømt seg :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...