Gjest termokopp Skrevet 19. november 2010 #1 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Hei alle sammen! Dette er mitt første innlegg her. Jeg er en gutt i slutten av 20-årene. Jeg har truffet en fantastisk jente, og vi har blitt veldig godt kjent. Vi er veldig gode venner nå, og gjerne litt mer enn det også. Jeg skriver her for å få noen tips til småting jeg kan gjøre for å glede denne jenta. Jeg tenker på slike søte små ting man kan gjøre i hverdagen for å vise at jeg liker henne. Dette føles litt som å jukse, å spørre om tips her.. men jeg er fryktelig glad i denne jenta, og har lyst å gjøre småting for å gjøre henne glad. Tror dere skjønner ca hva jeg mener her. Jeg er ikke helt uten fantasi selv, men tar gjerne imot idéer og erfaringer fra andre. Håper du kan fortelle meg om noe en gutt har gjort for deg, som du har satt pris på Endret 19. november 2010 av termokopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 19. november 2010 #2 Del Skrevet 19. november 2010 Det kan fort bli veldig kleint og klisje med mye forskjellige "tegn på at du liker henne" hvis du skjønner hva jeg mener ;p Hadde selv blitt litt skremt hvis en gutt hadde begynt å sende meg blomster på døra osv, men hva med å begynne med en søt og enkel melding? Skriv noe sånn som "tenker på deg, lyst til å finne på noe i kveld?" Men ikke skriv det hvis det ikke er noe på gang mellom dere fra før av da ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniana Skrevet 19. november 2010 #3 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg har egentlig bare ett tips.. noe jeg heldigvis klarer å være flink til.. lytt. Plutselig sier hun noe om at det er lenge siden hun har smakt noe.. matrett/drikke f.eks. hva hun kunne tenke seg, ha lyst på ect. Er du flink og hører nøye etter så trenger du ikke noen andre til å spørre hva du skal gjøre. Lykke til (Eller så har jeg en ting til.. ser jeg noe og tenker på den jeg er sammen med.. så kjøper jeg det. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 19. november 2010 #4 Del Skrevet 19. november 2010 Enig at det blir dumt å komme med konkrete ting du skal si eller gjøre. Det viktigste er at det du gjør er genuint og ekte. Vær der for henne, vær støttende, trøst henne hvis hun er lei seg, få henne i godt humør hvis hun hadde en dårlig dag, ta henne med på ting du tror hun vil sette pris på. Det viktige er ikke prisen på ting man kjøper, men det man ser skinner ut av øynene på den man er sammen med. Huff, dette ble klisjé, men det er så sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå