Gå til innhold

facbook- evig mareritt


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hadde blitt rimelig forundra og ganske sur hvis TYPEN MIN(Altså personen i livet mitt jeg har mest kontakt med og som jeg skal kunne stole på) setter meg på begrensninger inne på en nettside. Da er det noe som ikke stemmer.

Endret av mirandaa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS: JA! det er det jeg også tenkte! hva er det som er så farlig med at jeg lissom kunne få sett alt? han velger heller å slette hele profilen! de siste dagen har jeg spurt flere ganger, "har du tenkt å gjøre no med face snart eller?"... han varte "prøver å finne innstillinger...bla bla bla...finner ikke ut av det...bla bla bla". da sa jeg "jeg kan vise deg det i morra, ikke noe problem." da sletta han hele profilen.

Du, det der altså, det høres ikke bra ut. Hadde tyna ham på det der. Ærlig talt, slette hele profilen istedenfor, når du tilbyr deg å vise hvordan han gjør det. Nei, jeg hadde blitt utrolig mistenksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: JA! det er det jeg også tenkte! hva er det som er så farlig med at jeg lissom kunne få sett alt? han velger heller å slette hele profilen! de siste dagen har jeg spurt flere ganger, "har du tenkt å gjøre no med face snart eller?"... han varte "prøver å finne innstillinger...bla bla bla...finner ikke ut av det...bla bla bla". da sa jeg "jeg kan vise deg det i morra, ikke noe problem." da sletta han hele profilen.

TS:

har jo også lurt litt en periode da... bare jeg som grattulerte han med dagen.. bare jeg som skreiv på veggen hans, bare jeg som la ut bilder å tæggan han...men nå skjønner jeg jo at at grunnen til at jeg ikke så noe var at jeg har en begrensa en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest made in heaven

Lev livet ditt IRL og ikke på Facebook, jeg tror du får det bedre da!

Jeg har ikke facebook, bare lurte på hvorfor hun lagde så mye pes av profilen hans (skrev feil og det ble sin i stedet for hans).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke facebook, bare lurte på hvorfor hun lagde så mye pes av profilen hans (skrev feil og det ble sin i stedet for hans).

Skjønn opplegget da. sysn ikke det er så alright hvis han skal skjule noe for meg. sysn det faktisk er dårlig gjort. det er prinsippet jeg snakker om. jeg skjuler ikke NOE for han. Hvorfor skal han ville skjule noe for meg? På den andrew profilen hadde han tillome tatt vekk "i et forhold". BARE jeg som så at han var "i et forhold". hva er grunnen til det spør jeg om da? han har ingen svar. han skylder alt på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest made in heaven

Skjønn opplegget da. sysn ikke det er så alright hvis han skal skjule noe for meg. sysn det faktisk er dårlig gjort. det er prinsippet jeg snakker om. jeg skjuler ikke NOE for han. Hvorfor skal han ville skjule noe for meg? På den andrew profilen hadde han tillome tatt vekk "i et forhold". BARE jeg som så at han var "i et forhold". hva er grunnen til det spør jeg om da? han har ingen svar. han skylder alt på facebook.

Har fått lest bakgrunnen i etterkant, men spurte før du kom så langt.. Ikke noe å ta på veien for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å ha dama med på trening, eller med på poker med gutta. Vi har på forskjellige hatter når vi er med forskjellige mennesker. Da alle får tilgang til min facebookprofil bruker jeg den til ingenting. Rett og slett fordi hvordan jeg oppfører meg avhenger av om jeg er med kjæresten, venner, familie eller kollegaer. Siden alle disse har tilgang til facebookprofilen velger jeg å ikke vise noen av mine sider disse ellers ser.

Mulig kjæresten din har en annerledes holdning til bruk av facebook (et fristed fra kjæresten, og dermed viser en del av seg der som han ikke vil dele med deg) og da passer det ikke at alle får tilgang til alt.

Dette avhenger så klart også av hvor lenge der har vært sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å ha dama med på trening, eller med på poker med gutta. Vi har på forskjellige hatter når vi er med forskjellige mennesker. Da alle får tilgang til min facebookprofil bruker jeg den til ingenting. Rett og slett fordi hvordan jeg oppfører meg avhenger av om jeg er med kjæresten, venner, familie eller kollegaer. Siden alle disse har tilgang til facebookprofilen velger jeg å ikke vise noen av mine sider disse ellers ser.

Mulig kjæresten din har en annerledes holdning til bruk av facebook (et fristed fra kjæresten, og dermed viser en del av seg der som han ikke vil dele med deg) og da passer det ikke at alle får tilgang til alt.

Dette avhenger så klart også av hvor lenge der har vært sammen.

TS:

vi har vært sammen i 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å ha dama med på trening, eller med på poker med gutta. Vi har på forskjellige hatter når vi er med forskjellige mennesker. Da alle får tilgang til min facebookprofil bruker jeg den til ingenting. Rett og slett fordi hvordan jeg oppfører meg avhenger av om jeg er med kjæresten, venner, familie eller kollegaer. Siden alle disse har tilgang til facebookprofilen velger jeg å ikke vise noen av mine sider disse ellers ser.

Mulig kjæresten din har en annerledes holdning til bruk av facebook (et fristed fra kjæresten, og dermed viser en del av seg der som han ikke vil dele med deg) og da passer det ikke at alle får tilgang til alt.

Dette avhenger så klart også av hvor lenge der har vært sammen.

Men hallo da, mann, "singel-hatten" tar du vel ikke på deg uansett, hvis du er i et forhold? Ts skriver at han hadde tatt vekk "i et forhold"-statusen sin for alle andre enn henne. Det syns jeg faktisk ikke har noe med å ta på forskjellige hatter, altså. Ett sted går vel grensa..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lool. seriøst?

er han idiot el?

han lot alle sine 300 venner på face se hele profilen hans, men dama hans fikk ikke lov å tagge han, lese/skrive på wallen, osv ?

er han 15 eller er han bare mongolid ?

han hadde ikke jeg giddi å vært sammen med, når han skal oppføre seg så barnselig ang noe så merkelig :s

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hallo da, mann, "singel-hatten" tar du vel ikke på deg uansett, hvis du er i et forhold? Ts skriver at han hadde tatt vekk "i et forhold"-statusen sin for alle andre enn henne. Det syns jeg faktisk ikke har noe med å ta på forskjellige hatter, altså. Ett sted går vel grensa..

En viktig opplysning her var antall år de har vært sammen, så med fire år virker det merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lool. seriøst?

er han idiot el?

han lot alle sine 300 venner på face se hele profilen hans, men dama hans fikk ikke lov å tagge han, lese/skrive på wallen, osv ?

er han 15 eller er han bare mongolid ?

han hadde ikke jeg giddi å vært sammen med, når han skal oppføre seg så barnselig ang noe så merkelig :s

Ja, ække akkurat noe å ta av seg hatten for det, nei... :fnise:

Fra spøk til alvor, jeg syns han behandler deg på en måte som hadde fått meg til å spørre ham om han trodde jeg var dum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han hadde en "begrensa" profil som jeg kunne se. mens alle de andre 300 vennene hans kunne se hele hans profil. Jeg fikk ikke se hvem som tægget han i bilder, og ikke alle bildemappene hans. så kun meg selv som skrev på veggen hans, ikke noe annet. sa til han at han hadde med å fikse det, for jeg har ikke noe begrensa profil som han skal se. da tenker jeg jo at han skjuler noe når han holder på sånn. jeg sa at han fikk slette den, eller fikse profilen så jeg kunne se alt og. da valgte han å slette den, tror jeg.

For meg ser det ikke ut som at Facebook i seg selv er et "evig mareritt". Problemet er heller at du har et tillitsproblem. Og det ser jo ut som at du har god grunn til det. Se bort fra Facebook og finn ut av ting med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min sier han har sletta facebook-profilen sin. han orka ikke mer pes fra min side ang. den. hvordan finne ut om typen virkelig har sletta facebook-profilen sin, eller om han bare har blokert meg?

Men om han har sagt at han ikke orker mer pes. Og du sier du ikke har gitt ham pes med det. Hva er det da? Det høres jo ut som du har mast fælt på ting med facebook og at han derfor har gitt deg lukket profil?

Forstår du at det er slik det høres ut for oss her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men om han har sagt at han ikke orker mer pes. Og du sier du ikke har gitt ham pes med det. Hva er det da? Det høres jo ut som du har mast fælt på ting med facebook og at han derfor har gitt deg lukket profil?

Forstår du at det er slik det høres ut for oss her inne?

Tror det heller er han som sjuler noe og prøver å legge skylden over på ts. Slik får jeg følelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det heller er han som sjuler noe og prøver å legge skylden over på ts. Slik får jeg følelsen.

Ja, uten tvil!

Hun skriver da at de ikke har noen sjalusiproblemer egentlig, men jeg skjønner fort at hun kan bli usikker når han velger å skjule deler av profilen sin for henne, og (later som at han) sletter den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker merkeligt. Men jeg synes TS er merkelig. Kan en virkelig ha to så forskjellige innstillinger på facebook? Der blant annet en kan ha to forskjellige på det forhold greiene.

Jeg synes uansett TS oppfører seg som hun er meget sjalu, og det er sjelden særlig smart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker merkeligt. Men jeg synes TS er merkelig. Kan en virkelig ha to så forskjellige innstillinger på facebook? Der blant annet en kan ha to forskjellige på det forhold greiene.

Jeg synes uansett TS oppfører seg som hun er meget sjalu, og det er sjelden særlig smart :)

Jeg syns HAN virker merkelig. Man kan velge hvem som skal se hva på facebook ja. Jeg syns ikke tråstarter viker sjalu, virker som hun ikke skjønner hva som skjer. Syns ikke akkurat hun gir et utrykk for at hun er dum akkurat, hadde hun vært dum hadde hun bare "jaja, da er det meninga jeg skal ha det sånn da", og ikke reagert i det hele tatt. hun skriver jo at en feller kamerat skulle vise henne noe på profilen, så ser hun masse hun ikke ser når hun går inn. ikke rart hun begynnte å lure og stillte spørsmål ved det. det hadde hvem som helt gjort. Syns det virker som han har noe å skjule jeg, hvis ikke hadde han ikke sletta profilen isteden for å la henne vise han hvordan han fikser det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...