Gå til innhold

Hvilke kjendiser liker du?

Gjest BettyBoop

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

Jeg liker:

Harald og Thomas fra senkveld

Mette Marit

Harald Eia og Bård Tufte Johansen

Otto jespersen

Atle Antonsen

Av utenlandske vet jeg ikke. Kan ikke plukke ut noen

Kommer på en til. Hellstrøm

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest BettyBoop28

Jeg liker Aylar hun er så pen og søt i skal vi danse.

Før kunne jeg ikke fordra hun lene aleksandra øyen, men så så jeg henne i jeg tror det var fire stjerners middag og da virket hun jo kjempekoselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Matthew Perry!

Hadde crush på Matt LeBlanc da jeg gikk på ungdomsskolen hehe. Liker igrunn alle fra friends. Courtney cox er dritmorsom i cougar town

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny Skavlan, vet ikke helt hvorfor. hun virker bare veldig gøy.

alle "morsom-mennene", Atle Antonsen, Harald Eia, Truls Svendsen, Otto Jespersen, alle de der. alle i Torsdagskveld fra Nydalen. Nytt på Nytt-gjengen... synes generelt vi har mange morsomme kjendiser her i Norge i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Christina Aguilera og Katy perry :)

CA har vært min nr 1 sanger siden hun først kom ut med Genie in a bottle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purple Haze

Er veldig begeistret for Espen Eckbo. Han er min favoritt blant norske komikere.

Liker Leonardo Di Caprio. Syns han var oppskrytt tidligere, men syns han har modnet, både som skuespiller og menneske. Virker engasjert i viktige saker.

Lars Saabye Christensen er min favorittforfatter. Skulle gjerne hatt en samtale med han :sjenert:

På musikksiden liker jeg Øystein Greni og Sivert Høyem. Av norske artister. Jack White er min utenlandske favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernille Sørensen, Linn Skåber, Erlend Loe, Otto Jespersen, Knut Nærum og Jon Almaas. Sikkert flere, men de jeg kommer på i farten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonardo DeCaprio har modnet til reflektert og likbar person. Har sansen for han.

Simone fra D`Sound ble vi kjent med på et av disse reise/middag programmene, og hun virket som en veldig kjekk jente.

Ikke akkurat kjendis i den forstand, men jeg liker justisminister Knut Storberget. Synes han virker som en interessant person jeg skulle gjerne hatt som middagsgjest. Knut Nærum ville også vært en interessant middagsgjest.

James May i Top Gear liker jeg også, en engasjert og interessant person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...