Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. november 2010 #1 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Jeg liker: Harald og Thomas fra senkveld Mette Marit Harald Eia og Bård Tufte Johansen Otto jespersen Atle Antonsen Av utenlandske vet jeg ikke. Kan ikke plukke ut noen Kommer på en til. Hellstrøm Endret 18. november 2010 av BettyBoop28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenDuVeit Skrevet 18. november 2010 #2 Del Skrevet 18. november 2010 Elsker gutta i Radioresepsjonen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. november 2010 #3 Del Skrevet 18. november 2010 Ja de er skjønne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 18. november 2010 #4 Del Skrevet 18. november 2010 Rihanna er min favoritt! Ei utrolig ekte og bra dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. november 2010 #5 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg liker alle fra sex and the city Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 18. november 2010 #6 Del Skrevet 18. november 2010 Lars Saabye Christensen..En mer mystisk og beskjeden mann skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 18. november 2010 #7 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg liker Aylar hun er så pen og søt i skal vi danse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. november 2010 #8 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg liker Aylar hun er så pen og søt i skal vi danse. Før kunne jeg ikke fordra hun lene aleksandra øyen, men så så jeg henne i jeg tror det var fire stjerners middag og da virket hun jo kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 18. november 2010 #9 Del Skrevet 18. november 2010 bill maher hellstrøm seinfeld og snoop dogg seff ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #10 Del Skrevet 18. november 2010 Matthew Perry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. november 2010 #11 Del Skrevet 18. november 2010 Matthew Perry! Hadde crush på Matt LeBlanc da jeg gikk på ungdomsskolen hehe. Liker igrunn alle fra friends. Courtney cox er dritmorsom i cougar town Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madison rose Skrevet 18. november 2010 #12 Del Skrevet 18. november 2010 Jenny Skavlan, vet ikke helt hvorfor. hun virker bare veldig gøy. alle "morsom-mennene", Atle Antonsen, Harald Eia, Truls Svendsen, Otto Jespersen, alle de der. alle i Torsdagskveld fra Nydalen. Nytt på Nytt-gjengen... synes generelt vi har mange morsomme kjendiser her i Norge i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 18. november 2010 #13 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg liker Famke Janssen, Meryl Streep og Kate Walsh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 19. november 2010 #14 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg liker alle fra sex and the city Jaa da er vi 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. november 2010 #15 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg liker Christina Aguilera og Katy perry CA har vært min nr 1 sanger siden hun først kom ut med Genie in a bottle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 19. november 2010 #16 Del Skrevet 19. november 2010 åhh, også har vi jo Raske Menn.. Makan til gogutter da gitt De liker jeg godt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 19. november 2010 #17 Del Skrevet 19. november 2010 Micheal Jackson. R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. november 2010 #18 Del Skrevet 19. november 2010 Er veldig begeistret for Espen Eckbo. Han er min favoritt blant norske komikere. Liker Leonardo Di Caprio. Syns han var oppskrytt tidligere, men syns han har modnet, både som skuespiller og menneske. Virker engasjert i viktige saker. Lars Saabye Christensen er min favorittforfatter. Skulle gjerne hatt en samtale med han På musikksiden liker jeg Øystein Greni og Sivert Høyem. Av norske artister. Jack White er min utenlandske favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 19. november 2010 #19 Del Skrevet 19. november 2010 Pernille Sørensen, Linn Skåber, Erlend Loe, Otto Jespersen, Knut Nærum og Jon Almaas. Sikkert flere, men de jeg kommer på i farten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #20 Del Skrevet 19. november 2010 Leonardo DeCaprio har modnet til reflektert og likbar person. Har sansen for han. Simone fra D`Sound ble vi kjent med på et av disse reise/middag programmene, og hun virket som en veldig kjekk jente. Ikke akkurat kjendis i den forstand, men jeg liker justisminister Knut Storberget. Synes han virker som en interessant person jeg skulle gjerne hatt som middagsgjest. Knut Nærum ville også vært en interessant middagsgjest. James May i Top Gear liker jeg også, en engasjert og interessant person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå