Gå til innhold

klarer ikke slette nummert på mobilen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min kjære Pappa døde nettopp, og for nummeret til fasttelefonen hjemme hos foreldrene mine står det Mamma & Pappa. Jeg klarer ikke endre det til bare Mamma.

Det har vært det samme nummeret i årevis, også da jeg bodde hjemme hos dem. For meg er dette telefonnummeret til både Mamma og Pappa, og jeg vil fortsette å ha det slik selv om Pappa er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte på deg i går. Og på innlegget ditt.

Mormor og morfar sin gave til meg, et toaster-jern er nå kaputt og vi kjøpte ny i går.

Sambo ropte mens jeg var i 2 etg. om han skulle kaste det gamle. Jeg ropte "Nei! Det er gave fra m&m" og kjennte jeg ble full av minner og bilder fra tiden jeg fikk det. Morfar lever ikke lenger...

Klarer ikke helt å kaste den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på deg i går. Og på innlegget ditt.

Så fint at du gjorde det!

Har tenkt å skrive en egen tråd om at jeg nylig mistet Pappa, men trenger litt tid på å samle meg. Han døde 1. februar, var gammel og syk, så vi visste det nærmet seg slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du gjorde det!

Har tenkt å skrive en egen tråd om at jeg nylig mistet Pappa, men trenger litt tid på å samle meg. Han døde 1. februar, var gammel og syk, så vi visste det nærmet seg slutten.

Takk takk...mistet du han nå i år? :dagens-rose: Man tenker jo på slik i hverdagen, om det er mitt eget eller andres...

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk...mistet du han nå i år? :dagens-rose: Man tenker jo på slik i hverdagen, om det er mitt eget eller andres...

Ja, han døde nå nylig, for litt over to uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet min morfar for snart 6 år siden, jeg har telefonnummeret hans fortsatt, jeg klarer ikke og vil ikke slette det. På hjemmenummeret til mormor og morfar står det også begge to. Når jeg så denne tråden spurte jeg min samboer om han syns det er rart, hans syns vel det, men for meg er det helt naturlig... Eller, det har egentlig ikke vært en problemstilling, for det er utenkelig å slette nr, selv etter så mange år. Sliter fortsatt veldig med at han er borte, det skal sies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistet pappa for fem år siden- helt ut av det blå. Han var 53, jeg var 24.

Slettet aldri nummeret, men fikk ny mobil et halvår senere... og da var han på et vis virkelig "borte". Noe som var greit nok, i og med at han faktisk var død. Nytter ikke gråte over spilt melk, hvis noen faktisk er døde hjelper ikke et lagret mobilnummer stort.

Men jeg husker siste meldingen til meg- vi hadde feiret jul og nyttår sammen i Spania, og gubben, barna og jeg var på vei til flyplassen. Så tikker det inn "Hils Trygve fra meg og si at bestefar passer på Bamse".En uke eller to kom det: "Dette er skikkelig musikk. Skru på NRK2 nå!"

- and that was it... Han bare falt i bakken, med hjerteinfarkt, og sånn var det. Han blir neppe mer levende ved at jeg lagrer numre og mailadresser. Selve mennesket er dødt, og det er det som gjør vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...