Gjest glamourgirl Skrevet 15. oktober 2003 #41 Del Skrevet 15. oktober 2003 8) En mann er en mann, er alt jeg har å si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2003 #42 Del Skrevet 15. oktober 2003 8) En mann er en mann, er alt jeg har å si! ... er en mann, er en mann.... JEPP! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. oktober 2003 #43 Del Skrevet 15. oktober 2003 fysj og fysj da !!! :o GALM - hvordan i alle dager overlever du det?? har dere / du rustning på når dere ...eh ,..ja ...?????? :o men jeg kan hjelpe vet du *løpe og finne insektsmiddel spesiallaget for lus og midd* *spraye lurven nøye fra topp til tå * *sette seg fornøyd og vente på resultet* er jeg ikke flink vel??? neeeei ikke gjør det de er jo der for å beskytte meg mot kåte kvinner ... nå får jeg aldri fred for alle damene som vil ha meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. oktober 2003 #44 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg tåler det meste jeg da! Liker litt sånne Lurvete mannfolk med midd og jordbærsyltetøy beklager glammy du er for ung for meg ring meg om 50 år du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 15. oktober 2003 #45 Del Skrevet 15. oktober 2003 Liker du dem modne lille Lurvepjuskelusken??? hihihi.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. oktober 2003 #46 Del Skrevet 15. oktober 2003 nja eldre enn meg hvertfall... er jo selvfølgelig sammen med en dame som er eldre enn meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå