Gå til innhold

Vestfold eller Bergen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kort vei til Sverige er superbra, veldig glad i Sverige... Skulle kanskje bodd i Halden? ;)

Synes jeg får så mange flotte, utfyllende svar. Har, og får, et bilde av Vestfold som så innmari idyllisk på en måte. Hadde nemlig et slikt inntrykk av fylket fra før. Det er ikke like mange som sier det samme om Østfold, enda fylkene er så nære... Også blir jeg beroliget når jeg hører positivt om barneskolene (og hive). Men hvordan er lærerskolen på Landås i Bergen? I Bergen kan vi få leilighet på Nattland men barna der må gå på Slettebakken skole som visstnok sliter med diverse... Positivt med Bergen er vel at jeg føler folket er mer åpent, byen er spennende og vakker, har noe familie der, naturen er jo flott... selv om jeg tiltrekkes like mye av mildere landskap, som i Vestfold.

Får jeg leilighet i Horten/Borre området, så blir det nok Vestfold. Ganske sikker nå. Men jeg må ha en nummer to i "reserve". Det er ikke alltid lett å få leiligheten en ønsker som alenemor og foreløpig må jeg leie. Har i alle fall søkt studentleilighet begge steder nå og krysser fingrene. Ang. Holmestrand; Der har jeg faktisk vært en del, har ikke noe imot den byen. Billig å bo er det også, men jeg ønsker meg nærmere høgskolen. Horten virker også ganske billig (på leie asså ;) Herregud så deilig det skal bli å komme ut av gryta og ikke minst slippe sløse bort over titusen for en liten toroms!

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...