Gå til innhold

STEM UT VERONICA KATHRIN


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Helt og holdent kjempeenig!!!!!!

Ser ikke hver dag, men det lille jeg har sett til nå: Fy søren for ei falsk Drittkjerring!!!!!

Stem henne rett ut!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja ut med vk hun viser ingen forståelse eller respekt for hverken Kristian eller Maria.Hun har altså bedt kristian om å velge vennskapet med Maria eller henne selv som kjæreste.herregud! hun er skikkelig manipulerende, og nå burde det ringe en bjelle for Kristian, begynner å synes synd på ham jeg!

Hun må da skjønne at hun ikke kan eie folk på den måten, og jeg HÅPER VIRKELIG at kristian dumper henne, før hun dumper han!

Hun er eiesyk og oppmerksomhetssyk!

Dårlig gjort at hun ikke skværer opp med Maria også! veldig barnslig gjort av VK!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei nei ! Ikke stemmes ut! Er ikke dette som er underholdningen da? Det er jo inntriger vi vil ha. Det er jo derfor vi ser på dette. Så hvorfor stemme UT dem som lager underholdningen?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvem skal vi ellers stemme ut da?? de som er sympatiske og ærlige? virker ikke det litt dumt? du skjønner det kjære deg, at usympatiske og uærlige folk fortjener ikke å komme til finalen en gang, så da må du velge, en serie med full intriger og utstemming av snille personer, eller utstemming av ekle personer som ikke fortjener å være med i en slik serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvem skal vi ellers stemme ut da?? de som er sympatiske og ærlige? virker ikke det litt dumt? du skjønner det kjære deg, at usympatiske og uærlige folk fortjener ikke å komme til finalen en gang, så da må du velge, en serie med full intriger og utstemming av snille personer, eller utstemming av ekle personer som ikke fortjener å være med i en slik serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...