Gå til innhold

STEM UT VERONICA KATHRIN


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

UT med VK !!!

Skikkelig falsk BITCH!

Hadde dere hatt Digital som jeg har, hadde dere sett hvor falsk hun er.. Skikkelig manipulerende og utspekulert..

Falsk som bare det..

FÅ HENNE UT !!!

(med engang Veronica betrodde VK at hun var forelsket i K, løp VK bort til Kristian å begynte å flørte hemningsløst, og fortalte han at hun likte han osv..SYK BITCH!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje vi skulle hatt en egen gruppe for de som ønsker å diskutere reality-deltagere...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Ettersom det jeg har fått med meg. Så ville jo ikke Kristian ha Veronica da! Heller ha VK! Di er sikkert skjønne.

Første inntrykket mitt av Vk var ganske greit. Er hun bitch for bare det? At hun stjeler forelskelsen til veronika? Hun likte jo han hun også da? (VK!)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg også likte VK til å begynne med..

Men hun har ødelagt så mye for seg selv..

Det er ikke bare dette med Kristian og Veronica.. Det er bare toppen på kaken liksom..

Jeg har stemt på VK denne gangen !

Tenk så kjedlig om Veronica skulle gå ut ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Å, jeg er så glad at jeg har et liv selv, slik at jeg slipper å bruke tid og energi på å irritere meg over de uinteressante tingene som skjer i BigBrother!!!

Hvem synes egentlig det er interessant å se på at andre mennesker fester, dusjer, spiser og snakker dritt om hverandre? Det virkelige liv er heldigvis mye mer spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til siste anonym: JEG er glad jeg har et såpass interessant liv at jeg slipper å bruke tid på å irritere meg over at andre bruker tid på å se på bigbrother jeg. icon_rolleyes.gif Bare til opplysning. Ser ellers på BB - av og til... icon_lol.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Yatzy den 2002-05-05 19:18 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig i at VK skal ut, hun må bare ut denne gangen!!

Ellers vet jeg ikke om jeg gidder og følge med lenger, ikke så lenge hun er med i værtfall, makan til iriterendes kjerring.

Jeg har også digital som deg, og ser hvor sinnsykt falsk hun er.

Likte hun veldig i begynnelsen, men nå, nei, nei, og atter nei!!

Klems fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at VK skal ut!

MEN nå er jeg så lei av at folk ikke kan få diskutere det de vil.

De som ikke ser på Big Brother trenger da for po##er ikke å ha noe mer interessant liv enn alle andre. Om noen bruker tiden sin på BB, så må de vel få lov til det? Og jeg synes vel ikke at det er fryktelig mye BB-diskusjoner her inne.

Jeg skal ikke gifte meg og prøver heller ikke å få barn. 70% av trådene her dreier seg jo om disse tingene (sånn cirka). Men da hopper jeg heller over trådene.

Ser selv på BB nesten hver dag. Er ikke hysterisk, men på den tiden synes jeg at det er greit å sette seg ned og slappe av.

Ikke fordøm alle andre fordi om dere har andre interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei. Ikke stem henne ut. Jeg var iferd med å bli litt hekta på BB igjen, men etter at VK har startet sitt spill klarer jeg ikke se på lenger. Jeg skjemmes på hennes vegne (og jeg pleier ikke involvere meg i TV i det hele tatt) Jeg ser 5 minutter, hele tiden tenker jeg; "Vet hun ikke at dette sendes på TV, så alle kan se i ettertid hvem som sa hva?" så gremmes jeg, og slår av hele greia. Vis VK stemmes ut, så blir jeg sikkert hekta igjen, og det vil jeg ikke. La henne være noen uker til dah!!!

icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så jo på tv i går at hun IGJEN løy Kristian rett opp i ansiktet..

Sa at hun ikke hadde fortalt Monica NOE av det som hadde skjedd, fordi hun ville holde henne utenfor.

BULLSHIT! Hun har jo fortalt Monica ALT, og dratt henne over på sin side..

Til Kristian sa hun at det var 2 mot 1..

Hun stod alene mot V og M og at hun var stolt av det !!?!! Herregud...

Nei, la oss stemme henne ut..

KOZ Silja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha VK ut! Blir så forbanna når jeg ser henne lyge hele tida - kun for å få sympati! "Jeg er ærlig, og er stolt over alt jeg har sagt og gjort." Herregud...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - er enig i dem som vil ha en egen tråd for Big Brother og lignende programmer. For å si det rett ut - jeg aner ikke hvem Veronica er! Og ikke Kristian heller! Fordi jeg ikke ser på Big Brother! Og det tror jeg er mange andre som heller ikke gjør. Synes for øvrig det er noe av det mest tanketomme og idiotiske som er sendt på TV, men det er jo min personlige menig, andre får mene hva de vil, men jeg synes som sat de kan ha sin egen tråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo en egen tråd.. Og for de som ikke har lyst til å lese noe om BB kan jo styre unna. Jeg synes overskriftene på BB trådene er lett gjennkjennelig. Dere mener vel ikke at reality show må ha sitt eget forum?? Da er ikke toleranse grensen høy..

Mener jeg icon_smile.gifOg vil med det samme si at jeg svarer på innlegg som enten rører meg, eller interesserer meg. I de innlegg jeg ikke mener noe, så skriver jeg heller ingenting..... Bare til orientering...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente vel egentlig eget tema. Det er klart jeg trenger ikke svare på noe ang. Big Brother, men når en tråd heter Veronica eller noe sånt, så vet ikke jeg hva det dreier seg om og åpner den selvsagt - det er da ikke alle som er oppdatert på Big Brother! Og da blir jeg litt irritert når det blir tatt som en selvfølge at alle skal vite hva det dreier seg om. Desom det h adde stått Veronika i Big Brother, så hadde jeg spart meg det bryet. Derfor mener jeg at det kunne være et eget tema som heter TV-program - da hadde en fått ordnet innleggene ang. Big Brother der de hører hjemme.

I tillegg så kunne en jo hatt et eget tema som het Politikk.

Dette er nå bare min mening, som jeg håper Administrator av dette fora merker seg. Det er sikkert andre som er enig med meg i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer stadig inn på tråder der det diskuteres ting jeg ikke har peiling på, men jeg blir da ikke irritert for det.

La nå alle som vil diskutere BB få lov til det! Og det er ingen vits i å rakke ned på de som følger med på dette.

Vi trenger ikke noe eget forum for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Nei, ikke amen enda!Jeg bare spørr... Hvem er det som er stemt nå?

Er det på torsdag noen ryker ut??

Jeg ser ikke på det. Jeg har ikke tvnorge. Men er litt nyskjerrig!

O.k. nå kan vi si amen cassandra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...