Gå til innhold

Hvordan ser de beste brystene ut?

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet

De var altfor små, ser ut som 13 åringer!

Ja var det jg også enkte på. Jentene selv så jo også alt for unge ut!

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Så var hun jo litt rundere i Spice-perioden også da, og puppene forandrer seg i takt med vekta. Jeg er fremdeles ikke overbevist om at hun har hatt silikon.

Ok. Jeg tror hun hadde. Hvem som har rett kan være vanskelig å få tak på.. Vi får bare tro forskjellige ting. Rundere var hun, men ikke så mye rundere.

Skrevet

I/J avhengi om det er 75 eller 70

Og de er tunge, men ikke så tunge at de skaper problemer.

J/JJ og 60/65 under, jeg har ingen problemer med rygg eller skuldre, bruker god bh. De er ikke spesielt tunge, men symmetriske og gir meg masse gleder...

Noterer meg dog som Purple Haze og andre at menn syns små pupper er finest, men snur seg etter de store puppene, som om det var en kuriositet eller noe litt sånn supersært...

Gjest MikeWaters
Skrevet

Jeg liker Kate Moss, både utseende og personlighet. Rocka og herlig :)

Store pupper er overhodet ikke noe must for meg.

Skrevet

jeg syns mine pupper er fine :) 75B og de peker rett ut, ingenting som henger, selv om jeg har ammet to barn.

Gjest MikeWaters
Skrevet

75B

Jeg har enda ikke fått med meg disse målene, hva betyr 75B?

Skrevet

hehe, tallene står for antall cm rundt brystet og B er cup str :) 75B er den mest brukte str har jeg fått inntrykk av.

Skrevet

75B er den størrelsen de fleste norske kvinner TROR de brukser.... :ler: Man klarer å skvise de fleste pupper inn i den.

Dvs at man er 70-75cm under bysten, og ca 80 cm rundt bysten. I korte trekk. I tillegg bruker 80% av kvinner feil BH størrelse....

• Liker 1
Gjest Tittelibom
Skrevet

75B er den størrelsen de fleste norske kvinner TROR de brukser.... :ler: Man klarer å skvise de fleste pupper inn i den.

Dvs at man er 70-75cm under bysten, og ca 80 cm rundt bysten. I korte trekk. I tillegg bruker 80% av kvinner feil BH størrelse....

Sant. Trodde jeg brukte 75b selv, men det var visst 65D som var riktig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...