womenwomen Skrevet 18. november 2010 #41 Skrevet 18. november 2010 Jeg syns ikke pikk er særlig spennende. Det er bare er bra verktøy for å tilfredsstille meg. Trenger den egentlig ikke. Ville ikke vært verdens undergang om jeg aldri fikk pikk igjen for å si det slik. Det finnes erstatninger. Erstatninger ? Som hva da om jeg tør spørre ? En død, kald plast dings av en dildo kanskje som ikke er noe liv i og ikke besvarer din lidenskap tilbake ? Jeg tror ikke du kan mene på alvor det du sier ovenfor - i såfall synes jeg bare synd på deg ...og dine partnere ... Selvfølgelig kan ingenting annet erstatte en naturlig penis .Kvinner som i såfall sier det , må enten være lesbisk eller asexuelle ! Et eller annet må feile dem i hvertfall . Hadde virkelig ikke kunnet leve eller trives uten å få meg kuk en gang i blant ... Har faktisk litt angst for å ikke få meg pikk en dag . Eks hvis jeg blir 60 og mannen min blir impotent ...Herregud det er et skrekkbilde jeg ofte har hatt .Når jeg leser om menn som har blitt impotente i også mye yngre alder .Og erfart menn som ikke har så bra potens ... Så tenker jeg bare - TENK om dette rammer meg , min elsker / elskere ..Utrolig kjedelig og tragisk ...å aldri få pikk igjen .Er sikker på at jeg vil ha det når jeg fyller 60 også : )
Gjest brutal_mann Skrevet 18. november 2010 #42 Skrevet 18. november 2010 Greit du har overbevist meg. Pupper er for å tenne menn. Er alle KG menn fornøyde nå?! Du tror ikke på meg Prøv å svare på spørsmålet mitt Og, det forklarer jo hvorfor menn er så ekstremt glade i kvinnebryst
Gjest brutal_mann Skrevet 18. november 2010 #43 Skrevet 18. november 2010 (endret) Det jeg syns er merkelig når disse puppetrådene kommer, er at veldig mange menn sier de liker små pupper best. Likevel snur de seg etter damer med store pupper, og veldig mange damer legger inn silikon. Det henger ikke sammen. For øvrig så er de fineste puppene jeg vet mine egne. Ikke fordi de er så flotte, men fordi de gir meg masse glede By popular (puppular?) request: Gutta hadde ikke takket nei til disse. Eller disse. For ikke å snakke om disse. Men som en gjest sa tidligere her, de flotteste puppene er de en har i sine hender eller munn Endret 18. november 2010 av brutal_mann 2
Stefan Skrevet 18. november 2010 #44 Skrevet 18. november 2010 Det jeg syns er merkelig når disse puppetrådene kommer, er at veldig mange menn sier de liker små pupper best. Likevel snur de seg etter damer med store pupper, og veldig mange damer legger inn silikon. Det henger ikke sammen. For øvrig så er de fineste puppene jeg vet mine egne. Ikke fordi de er så flotte, men fordi de gir meg masse glede Det begynner å bli passe mange år siden jeg snudde meg kun etter pupper. Vanligvis er det hele dama jeg ser på, skjønner du. Men slik det er med guttegjengen kan vi titte etter ei dame med store pupper. Det blir som en kuriositet. Ikke det at vi ønsker å ta med disse puppene hjem og kjøre motorbåt med dem... Etter egne erfaringer er det slik med jenter og penis også... 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #45 Skrevet 18. november 2010 (endret) Kim sine funker for meg... http://kimkardashan.wikispaces.com/file/view/kim-kardashian-boobs_471x629.jpg Innlegget er endret Bond, mod Endret 18. november 2010 av Bond 1
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2010 #46 Skrevet 18. november 2010 By popular (puppular?) request: Gutta hadde ikke takket nei til disse. Eller disse. For ikke å snakke om disse. Ikke sikker på om alle menn er enig med deg i det der, for de var jo temmelig små da. For all del, pupper er fine uansett, men veldig mange menn liker å få fyllt hånda, hvert fall. Eller tar jeg feil nå? Det begynner å bli passe mange år siden jeg snudde meg kun etter pupper. Vanligvis er det hele dama jeg ser på, skjønner du. Men slik det er med guttegjengen kan vi titte etter ei dame med store pupper. Det blir som en kuriositet. Ikke det at vi ønsker å ta med disse puppene hjem og kjøre motorbåt med dem... Etter egne erfaringer er det slik med jenter og penis også... Jeg skjønner den der. Samboer sier det samme. Men jeg syns likevel det er rart at det i disse puppetrådene her inne, virker som veldig mange menn syns små pupper er finest. Da forstår jeg ikke hvorfor de glaner mer på de med store? Skjønner jo at det er et blikkfang, men noe mer må det jo være? Husker da jeg var veldig ung, og den første i klassen som fikk pupper. Store ble de fort også. Gutta var jo helt ville. Og jeg klarte aldri finne ut om det var puppene eller meg de likte... Men dette var skikkelig OT. Jeg er bare nysgjerrig på svarene
Chiyo Skrevet 18. november 2010 #47 Skrevet 18. november 2010 (endret) Still deg selv kontrollspørsmålet, hvilke pattedyr har pupper når det ikke ammer? Jeg aner ikke. Men kan ta et lite gjett og si bare mennesket (kan være helt feil da). :gjeiper: Endret 18. november 2010 av Chiyo
Henkie Skrevet 18. november 2010 #48 Skrevet 18. november 2010 By popular (puppular?) request: Gutta hadde ikke takket nei til disse. Eller disse. Støttes! 1
Chiyo Skrevet 18. november 2010 #49 Skrevet 18. november 2010 *kremt* Jeg har store, naturlige pupper, og de er definitivt realistiske. Sorry mente ikke si at ingen har store naturlige pupper. Men out of curiosity... hvor store? For noen pupper er så store at de skaper rygg problemer. Noen pupper kan være så store at det ser ut som de veier mer en resten av kroppen. Det er slike store jeg snakker om. http://scrapetv.com/News/News%20Pages/Everyone%20Else/images-5/girl-with-big-boobs.jpg
Stefan Skrevet 18. november 2010 #50 Skrevet 18. november 2010 Ikke sikker på om alle menn er enig med deg i det der, for de var jo temmelig små da. For all del, pupper er fine uansett, men veldig mange menn liker å få fyllt hånda, hvert fall. Eller tar jeg feil nå? Jeg skjønner den der. Samboer sier det samme. Men jeg syns likevel det er rart at det i disse puppetrådene her inne, virker som veldig mange menn syns små pupper er finest. Da forstår jeg ikke hvorfor de glaner mer på de med store? Skjønner jo at det er et blikkfang, men noe mer må det jo være? Husker da jeg var veldig ung, og den første i klassen som fikk pupper. Store ble de fort også. Gutta var jo helt ville. Og jeg klarte aldri finne ut om det var puppene eller meg de likte... Men dette var skikkelig OT. Jeg er bare nysgjerrig på svarene Nei, det ligger ikke noe mer bak enn at det er blikkfang. Og som ung pubertal hormonbombe så oppfører man seg ikke akkurat rasjonelt. Når man modnes blir man etterhvert klar over hva som teller, og det er IKKE størrelsen på puppene...
Stefan Skrevet 18. november 2010 #51 Skrevet 18. november 2010 Ikke sikker på om alle menn er enig med deg i det der, for de var jo temmelig små da. For all del, pupper er fine uansett, men veldig mange menn liker å få fyllt hånda, hvert fall. Eller tar jeg feil nå? For min del tar du feil. Jeg har vært sammen med kvinner mindre enn de der, og har ikke hatt noe problem med å tenne på dem i det hele tatt. De er jo flotte!
womenwomen Skrevet 18. november 2010 #52 Skrevet 18. november 2010 Ikke sikker på om alle menn er enig med deg i det der, for de var jo temmelig små da. For all del, pupper er fine uansett, men veldig mange menn liker å få fyllt hånda, hvert fall. Eller tar jeg feil nå? Jeg skjønner den der. Samboer sier det samme. Men jeg syns likevel det er rart at det i disse puppetrådene her inne, virker som veldig mange menn syns små pupper er finest. Da forstår jeg ikke hvorfor de glaner mer på de med store? Skjønner jo at det er et blikkfang, men noe mer må det jo være? Husker da jeg var veldig ung, og den første i klassen som fikk pupper. Store ble de fort også. Gutta var jo helt ville. Og jeg klarte aldri finne ut om det var puppene eller meg de likte... Men dette var skikkelig OT. Jeg er bare nysgjerrig på svarene Menn sier ikke nei takk til noe som helst - de er alltspisende når det gjelder kvinner ofte og puppestørrelse . Og det er sant at de ser på helheten , alltså hele dama og ikke bare frontpartiet . Allt som er stort er jo blikkfang , stort hus , stor bil og store pupper selvfølgelig . Menn liker både " kart " og fullmodne større bær ....også ... Men for å si det sånn ...det hjelper ikke å ha store pupper om man er stygg i trynet og har en drit dårlig og usjarmerende utstråling ! Tipper den " vakre jente " med den lille bysten vinner ...fremfor hun stygge med de store puppene til syvende og sist . Desuten blir pupper større og større med årene og litt vektoppgang vet jeg av erfaring : ) .Som naturligvis skjer med alderen . Så ei som er tynn og spinkel i 16 - 20 årene med små former og B - cup - blir ofte mye fagrere og frodigere , rundere og får finere former som eks 30 - 40 åring .Forde hun har fått fett på de riktige stedene .Disse holder seg vakre og ungdommelige i kroppen ...lenge etter passert både 40 og 50 år også . Mens de andre tjukkasene med digre jur allerede i tenårene , ender opp som uformelige potetsekk figurer / fasong når de blir voksne . Ofte desverre! Passelig små bryster er best og sunnest og minst plagsomt å ha . Har du B - cup som ung - får man ofte en flott C cup som voksen / eldre uten noen silikon . Og hva er vell mer perfekt enn en C cup som er naturlig og ikke henger i en alder av 30 - 35 år ??? C - cup er det optimale og perfekte syns jeg , og noe de fleste damer ender opp med dersom de har B cup tidlig i 20 årene .Det er i hvertfall jeg veldig fornøyd med .Passer godt alle typer klær og topper osv , og ingen problem å finne fint undertøy i str b - c cup . Større enn det , kan jeg ikke forstå at kvinner vil ha . Helt sykt å ta silikon når man har b - cup som er normalt og fint tidlig i 20 årene når man er spebygd og slank . Hvordan ser disse ut som 30 åringer etterpå ? Tipper de får enten problemer og må fjerne silikonet lenge før fylt 30 år , samtidig som de har ødelagt den fine NATURLIGE C cupen de ville utviklet / fått med årene og større fettprosent , når de ble eldre . Ergo - pupper ødelagt allerede i 20 årene . For evig og alltid .Dette kan dere ikke rette på senere når dere angrer at dere tok silikon .For puppene vil se helt jævlig ut - den dag dere er tvunget til å fjerne silikonet av helsemessige årsaker .Og den dag kommer ! Så håper de yngste jentene tenker seg om før de legger seg på oprasjonsbordet og lar det være .Når du blir eldre - vil du være sjeleglad du ikke har silikon . Spesielt når du ser andre " opererte " ungjenter - vil du bare tenke STAKKARS hvordan dere har ødelagt dere selv og utsatt dere for en masse senere helseplager og unødvendige problemer fremover . Sjeleglad jeg ikke har silikon selv . Og synes oppriktig synd på dere silikon opererte berter der ute !
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #53 Skrevet 18. november 2010 Det er kriminelt så deilig Christina Hendrix er http://farm4.static.flickr.com/3123/3217101479_e7bb82ba9e.jpg 1
Lykkelitenen Skrevet 18. november 2010 #54 Skrevet 18. november 2010 Det er kriminelt så deilig Christina Hendrix er http://farm4.static.flickr.com/3123/3217101479_e7bb82ba9e.jpg I know!!!
Lykkelitenen Skrevet 18. november 2010 #55 Skrevet 18. november 2010 For puppene vil se helt jævlig ut - den dag dere er tvunget til å fjerne silikonet av helsemessige årsaker .Og den dag kommer ! Så håper de yngste jentene tenker seg om før de legger seg på oprasjonsbordet og lar det være .Når du blir eldre - vil du være sjeleglad du ikke har silikon . Spesielt når du ser andre " opererte " ungjenter - vil du bare tenke STAKKARS hvordan dere har ødelagt dere selv og utsatt dere for en masse senere helseplager og unødvendige problemer fremover . Sjeleglad jeg ikke har silikon selv . Og synes oppriktig synd på dere silikon opererte berter der ute ! Kunne ikke motstå fristelsen til å legge ved denne mener da det første bildet man finner på diskusjonen. NAM!
womenwomen Skrevet 18. november 2010 #56 Skrevet 18. november 2010 I know!!! Ser pent ut på bildet ja - men jeg er utrolig glad jeg slipper å bære dem selv til hverdags . Syns selv en " liten " C cup er tungt nok , og BH reimer som strammer osv er ikke alltid like behagelig .Å gå uten BH er heller ikke et alternativ . Et tungt frontparti - må være utrolig slitsomt å ha , og svært upraktisk eks når du skal jogge , trimme o.l
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #57 Skrevet 18. november 2010 Det er kriminelt så deilig Christina Hendrix er http://farm4.static.flickr.com/3123/3217101479_e7bb82ba9e.jpg Altfor store!
Lykkelitenen Skrevet 18. november 2010 #58 Skrevet 18. november 2010 Ikke så lenge du har en god bh. Ja, det er ikke lett å finne på vanlige butikker, men utvalget bedres stadig og det er lettere og lettere å få tak i. har du funnet en god bh til sportsbruk gir de ikke større problemer enn en c-cup.
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2010 #59 Skrevet 18. november 2010 For min del tar du feil. Jeg har vært sammen med kvinner mindre enn de der, og har ikke hatt noe problem med å tenne på dem i det hele tatt. De er jo flotte! Jeg skjønner jo at de fleste tenner på helheten, og ikke bare på puppene. Mulig de mennene jeg har hatt forhold til var mer "puppemenn" da, for det virket viktig for dem at jeg har litt størrelse. Ikke vet jeg.
Gjest brutal_mann Skrevet 18. november 2010 #60 Skrevet 18. november 2010 Ikke sikker på om alle menn er enig med deg i det der, for de var jo temmelig små da. For all del, pupper er fine uansett, men veldig mange menn liker å få fyllt hånda, hvert fall. Eller tar jeg feil nå? Jeg skjønner den der. Samboer sier det samme. Men jeg syns likevel det er rart at det i disse puppetrådene her inne, virker som veldig mange menn syns små pupper er finest. Da forstår jeg ikke hvorfor de glaner mer på de med store? Skjønner jo at det er et blikkfang, men noe mer må det jo være? Utover å klemme pikken mellom og jukke løs så er det lite annet nei. Så mest blikkfang. det kommer liksom litt mer rett i ansiktet. Husker da jeg var veldig ung, og den første i klassen som fikk pupper. Store ble de fort også. Gutta var jo helt ville. Og jeg klarte aldri finne ut om det var puppene eller meg de likte... Men dette var skikkelig OT. Jeg er bare nysgjerrig på svarene Tilfredsstilt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå