Gå til innhold

Hvordan ser de beste brystene ut?

Fremhevede innlegg

Gjest mannemann
Skrevet

Jeg liker bittesmå pupper, men så foretrekker jeg også veldig tynne jenter. Da har jeg vel egentlig ikke noe valg.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du klar over hvor mange jenter her i verden du nettopp fornærmet....? :sjenert:

??

Gjest Raindrops
Skrevet

??

Du kan virkelig ikke fatte og begripe hva som kan være fornærmende med at du skriver at jenter med små pupper ser ut som gutter eller 13-åringer?

• Liker 1
Skrevet

Fjern sminken og klipp håret hennes så er det ikke mye femininitet igjen her.

Skrevet

Fjern sminken og klipp håret hennes så er det ikke mye femininitet igjen her.

Da kan man vel kanskje si det om de fleste kvinner?

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Hun har ihvertfall HATT. Men mulig hun tok de ut... I Spice Girls hadde hun silikon ihvertfall. :)

Og det vet du helt sikkert fordi?

Skrevet

Og det vet du helt sikkert fordi?

Det sto nok i Se & Hør...

Skrevet

Jeg minner nok en gang om at img-tags ikke er tillatt i forumet.

Trampe -mod-

Gjest brutal_mann
Skrevet

Kate Moss ser selvsagt ikke ut som en gutt.

Tja... Jeg har alltid lurt på hva som er så forbanne fint med henne uansett. Det er noe med hele dama som taler meg i mot.

Gjest HunterLady
Skrevet

Tja... Jeg har alltid lurt på hva som er så forbanne fint med henne uansett. Det er noe med hele dama som taler meg i mot.

Du kan trøste deg med at hun ville nok ikke likt deg heller. Hadde nok talt henne veldig mye imot.

Gjest Badabing
Skrevet

Noe sånt

Og ett til (jeg har en hung up på den dama :gjeiper: )

Sånne synes jeg også er finest. Mye annet i denne tråden som blir så stort, men størrelsen på de i link 2 er passe. Og fine, runde :)

Skrevet

Liker ikke narko- og partyberter jeg heller, men har ingen problemer med å innrømme at hun er veldig pen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...