Gå til innhold

Hvordan ser de beste brystene ut?

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

I min verden har det alltid vert det. Dog, det er alltid mange fine bryst i verden uansett :lur:

Jeg tenker alvorlig på å sende bilder av mine bryster for bedømmelse av en kjenner :lur: .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

By popular (puppular?) request:

Gutta hadde ikke takket nei til disse.

Eller disse.

For ikke å snakke om disse.

Men som en gjest sa tidligere her, de flotteste puppene er de en har i sine hender eller munn :lur:

De var altfor små, ser ut som 13 åringer!

Skrevet

Kate Moss har de fineste puppene på jorden.

En del mindre enn snittet, men slank og fin kropp, uten å være anorektisk.

Og gudinne-vorter.

Og så ansiktet også da.

Den som ikke blir pirret av henne, blir aldri pirret.

Greia er bare at hun ser ut som en gutt så hvis du tenner på unge gutter må jo hu være midy i blinken.

Skrevet

Jeg tenker alvorlig på å sende bilder av mine bryster for bedømmelse av en kjenner :lur: .

Ditto :gjeiper:

Gjest brutal_mann
Skrevet

De var altfor små, ser ut som 13 åringer!

For små til hva? Jeg synes de brystene der er grisefine! De også :lur:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Greia er bare at hun ser ut som en gutt så hvis du tenner på unge gutter må jo hu være midy i blinken.

Blir like skremt hver gang jeg er enig med deg i noe :sukk:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ditto :gjeiper:

Egentlig finnes det kun flotte bryst! :opplyser:

Det er bare det at det finnes en industri som tjener penger på å innbille folk at så ikke er tilfelle :sukk:

Skrevet

Ser pent ut på bildet ja - men jeg er utrolig glad jeg slipper å bære dem selv til hverdags .

Syns selv en " liten " C cup er tungt nok , og BH reimer som strammer osv er ikke alltid like behagelig .Å gå uten BH er heller ikke et alternativ .

Et tungt frontparti - må være utrolig slitsomt å ha , og svært upraktisk eks når du skal jogge , trimme o.l

Jeg har E-cup (nesten F-cup) og har aldri hatt problemer med stropper som gnager eller manglende støtte. Hvis man bruker gode BH'er trenger ikke store pupper bety problemer. Kjæresten min er ihvertfall meget fornøyd med det han kaller "en god håndfull" :) Jeg klager ikke jeg heller. Puppene mine funker godt til sitt bruk :)

Gjest Blubberella
Skrevet

Bare å ta silikon vettu.. De er fake så det holder :)

Neh, det er feigt. Enten har man det eller så har man det ikke.

• Liker 2
Skrevet

Bare å ta silikon vettu.. De er fake så det holder :)

Nææææ, lurer faktisk på om de der er ekte...hu har bestandig hatt store pupper og de det er for flate på toppen til å være silikon. Ser naturlige ut.

Skrevet

Jeg ville bare si tusen takk til brutal_mann for å ha økt puppe-selvtilliten min (eller noe sånt)! :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville bare si tusen takk til brutal_mann for å ha økt puppe-selvtilliten min (eller noe sånt)! :)

Ja han er en real godklump han der. :klappe: Et mannlig nek er vel det rette ordet på sånne. :filer:

Gjest Blubberella
Skrevet

Nææææ, lurer faktisk på om de der er ekte...hu har bestandig hatt store pupper og de det er for flate på toppen til å være silikon. Ser naturlige ut.

Noen spekulerer i om hun har tatt silikon, men jeg tror silikonpupper ville ha vært temmelig tydelige på en kropp som har vært offer for jojo-slanking. Hun hadde store pupper i Spice Girls-perioden, men puppene skrumpet tydelig inn og ble flate når hun hev seg på overtreningsbølgen og levde på bønner. Når hun gikk litt opp i vekt igjen ble puppene større også. Silikonpupper følger ikke kroppsvekta, så jo jeg tror faktisk hun har ekte pupper. Det finnes faktisk noen som er velsignet med naturlig store og runde pupper, og jeg tror Geri er en av disse heldige.

Skrevet

Ja han er en real godklump han der. :klappe: Et mannlig nek er vel det rette ordet på sånne. :filer:

Jeg var helt seriøs. AB #93

Skrevet

Jeg var helt seriøs. AB #93

Ja jeg skjønte da såpass.

Gjest HunterLady
Skrevet

Noen spekulerer i om hun har tatt silikon, men jeg tror silikonpupper ville ha vært temmelig tydelige på en kropp som har vært offer for jojo-slanking. Hun hadde store pupper i Spice Girls-perioden, men puppene skrumpet tydelig inn og ble flate når hun hev seg på overtreningsbølgen og levde på bønner. Når hun gikk litt opp i vekt igjen ble puppene større også. Silikonpupper følger ikke kroppsvekta, så jo jeg tror faktisk hun har ekte pupper. Det finnes faktisk noen som er velsignet med naturlig store og runde pupper, og jeg tror Geri er en av disse heldige.

Hun har ihvertfall HATT. Men mulig hun tok de ut... I Spice Girls hadde hun silikon ihvertfall. :)

Gjest Applecore
Skrevet

Er du klar over hvor mange jenter her i verden du nettopp fornærmet....? :sjenert:

Skrevet

Kate Moss ser selvsagt ikke ut som en gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...