Gjest brutal_mann Skrevet 18. november 2010 #61 Skrevet 18. november 2010 Jeg skjønner jo at de fleste tenner på helheten, og ikke bare på puppene. Mulig de mennene jeg har hatt forhold til var mer "puppemenn" da, for det virket viktig for dem at jeg har litt størrelse. Ikke vet jeg. Jeg er en av de største puppemenn du finner Såpass at jeg sliter seriøst med å se kvinner inn i øynene Noe som er slitsomt... Men ja, med din byste så tiltrekker du deg jo mye lettere menn som er opptatt av store bryst. Slikk sett vil du, relativt sett, treffe færre menn som ikke bryr seg om størrelsen. Slik som meg som primært bryr meg om følsomheten
FoxyFish Skrevet 18. november 2010 #62 Skrevet 18. november 2010 Sorry mente ikke si at ingen har store naturlige pupper. Men out of curiosity... hvor store? For noen pupper er så store at de skaper rygg problemer. Noen pupper kan være så store at det ser ut som de veier mer en resten av kroppen. Det er slike store jeg snakker om. http://scrapetv.com/News/News%20Pages/Everyone%20Else/images-5/girl-with-big-boobs.jpg G/H - alt etter butikken jeg handler undertøy i.
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2010 #63 Skrevet 18. november 2010 Jeg er en av de største puppemenn du finner Såpass at jeg sliter seriøst med å se kvinner inn i øynene Noe som er slitsomt... Men ja, med din byste så tiltrekker du deg jo mye lettere menn som er opptatt av store bryst. Slikk sett vil du, relativt sett, treffe færre menn som ikke bryr seg om størrelsen. Slik som meg som primært bryr meg om følsomheten Heldig jeg da, som har både størrelsen og følsomheten Og du, løft blikket da. Se damene i øynene de første 5 minuttene hvert fall, og så kan du kikke ned
Lykkelitenen Skrevet 18. november 2010 #64 Skrevet 18. november 2010 G/H - alt etter butikken jeg handler undertøy i. I/J avhengi om det er 75 eller 70 Og de er tunge, men ikke så tunge at de skaper problemer.
Gjest brutal_mann Skrevet 18. november 2010 #65 Skrevet 18. november 2010 Heldig jeg da, som har både størrelsen og følsomheten Og du, løft blikket da. Se damene i øynene de første 5 minuttene hvert fall, og så kan du kikke ned Tror du ikke jeg prøver Om hun ikke er pakket inn og klar for en lenger reise til polpunktet så sliter jeg alvorlig med å ikke se på brystene hennes
Gjest Sobril Skrevet 18. november 2010 #66 Skrevet 18. november 2010 (endret) Tror du ikke jeg prøver Om hun ikke er pakket inn og klar for en lenger reise til polpunktet så sliter jeg alvorlig med å ikke se på brystene hennes Det var da voldsomt til puppefiksering, ja. Hvordan er det med kvinner og penisfokusering? Finnes det kvinner som stirrer i skrittet til mannen før de ser ham i øynene (og når dét var sagt så kjenner jeg at jeg muligens har et problem på jobben i morgen *tvangstanker* )? Endret 18. november 2010 av Sobril
Gjest brutal_mann Skrevet 18. november 2010 #67 Skrevet 18. november 2010 Det var da voldsomt til puppefiksering, ja. Hvordan er det med kvinner og penisfokusering? Finnes det kvinner som stirrer i skrittet til mannen før de ser ham i øynene (og når dét var sagt så kjenner jeg at jeg muligens har et problem på jobben i morgen *tvangstanker* )? Er klar over min voldsomme puppefiksering Men det finnes ikke noe vakrere i hele vide verden (Om noen setter av en tomt så skal jeg få reist et tempel til hyllest av kvinnebryst). Kvinner som stirrer på penis... Tror de er i et kraftig mindretall :klø: En penis er jo ikke direkte pen da...
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2010 #68 Skrevet 18. november 2010 Det var da voldsomt til puppefiksering, ja. Hvordan er det med kvinner og penisfokusering? Finnes det kvinner som stirrer i skrittet til mannen før de ser ham i øynene (og når dét var sagt så kjenner jeg at jeg muligens har et problem på jobben i morgen *tvangstanker* )? Merker at jeg er glad jeg jobber i et kvinnedominert yrke nå.
Gjest Sobril Skrevet 18. november 2010 #69 Skrevet 18. november 2010 Kvinner som stirrer på penis... Tror de er i et kraftig mindretall :klø: En penis er jo ikke direkte pen da... I givakt så!
Xaphan Skrevet 18. november 2010 #70 Skrevet 18. november 2010 (endret) Hvis jeg kunne valgt helt fritt hva slags pupper jeg hadde, hadde jeg nok valgt noe ala disse eller disse. Passe store og med fin form på dem. Endret 18. november 2010 av Xaphan
Gjest Gammel gris Skrevet 24. november 2010 #71 Skrevet 24. november 2010 Kate Moss har de fineste puppene på jorden. En del mindre enn snittet, men slank og fin kropp, uten å være anorektisk. Og gudinne-vorter. Og så ansiktet også da. Den som ikke blir pirret av henne, blir aldri pirret.
Gjest Eurodice Skrevet 24. november 2010 #72 Skrevet 24. november 2010 Kate Moss har de fineste puppene på jorden.En del mindre enn snittet, men slank og fin kropp, uten å være anorektisk. Og gudinne-vorter. Og så ansiktet også da. Den som ikke blir pirret av henne, blir aldri pirret. Det er din mening. Forresten tviler jeg på om du har sett puppene til samtlige kvinner på jorden, ettersom du kan påstå at hun har de fineste.
lykkelig84 Skrevet 24. november 2010 #73 Skrevet 24. november 2010 Nå ødelegger jeg tråden med falske plastpupper http://dognpony.files.wordpress.com/2010/08/bradvei-carmen-electra-dtfeb4-02.jpg http://www.comicbookmovie.com/images/users/uploads/10959/big-boobs-blonde.jpg Små pupper er også fint: http://www.instablogsimages.com/images/2009/02/22/model_UIdKl_21642.jpg Innlegget er endret Bond, mod Jeg syns ikke små pupper er fint. Store fine pupper er best :D
Gjest HunterLady Skrevet 24. november 2010 #74 Skrevet 24. november 2010 (endret) Kate Moss har de fineste puppene på jorden. En del mindre enn snittet, men slank og fin kropp, uten å være anorektisk. Og gudinne-vorter. Og så ansiktet også da. Den som ikke blir pirret av henne, blir aldri pirret. Kate Moss ja... :rødme: Helt nydelig i mine øyne også. Og Sienna Miller :rødme: http://2.bp.blogspot.com/_uiRPWxsd0ko/TLCJw5EuvWI/AAAAAAAABHU/8_DKURgrODM/s1600/M2-sienna_miller_alfie_remake.jpg Endret 24. november 2010 av Trampe
Gjest HunterLady Skrevet 24. november 2010 #75 Skrevet 24. november 2010 Jeg syns ikke små pupper er fint. Store fine pupper er best :D Synes små pupper kan være like fint. Om jenta er slank vel og merke!
Gjest navnelapp Skrevet 24. november 2010 #76 Skrevet 24. november 2010 Bør ikkje dei finaste puppane vere dei som sit på ho som er kjæresten din?
Gjest HunterLady Skrevet 24. november 2010 #77 Skrevet 24. november 2010 Bør ikkje dei finaste puppane vere dei som sit på ho som er kjæresten din? NEI!
Trampe Skrevet 24. november 2010 #78 Skrevet 24. november 2010 Tråden er ryddet. Husk at bruk av img-tags ikke er tillatt i forumet. Trampe -mod-
Gjest brutal_mann Skrevet 24. november 2010 #79 Skrevet 24. november 2010 Kate Moss har de fineste puppene på jorden. En del mindre enn snittet, men slank og fin kropp, uten å være anorektisk. Og gudinne-vorter. Og så ansiktet også da. Den som ikke blir pirret av henne, blir aldri pirret. Tja... Kate Moss er for meg alt annet enn flott, tennende og feminint. Hun er mer trash og anorektisk, slik jeg ser det. Og jeg er mer eller mindre konstant tent
Gjest brutal_mann Skrevet 24. november 2010 #80 Skrevet 24. november 2010 Bør ikkje dei finaste puppane vere dei som sit på ho som er kjæresten din? I min verden har det alltid vert det. Dog, det er alltid mange fine bryst i verden uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå