Gå til innhold

Hvordan ser de beste brystene ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen er så dum som du utgir deg for å være. Jeg er sikker på du er et troll. :bond:

Nope! Jeg er ikke noe troll så jeg må være utrolig dum. :klaske:

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva er det egentlig med menn og pupper? Moren din har dem, de er for amming. Hva kan muligens være så spennende med dem?

Dette er en vanlig missforståelse hos kvinner. Kvinner har melkekjertler for amming, selve brystet er til for å tenne menn. Og det virker :cool:

Still deg selv kontrollspørsmålet, hvilke pattedyr har pupper når det ikke ammer?

We like all tits and we cannot lie :lur:

Gjest strykebrett
Skrevet

Syns faste små pupper er fint. De beste er jo selfølgelig de jeg har selv, de kan jeg jo ha mye moro med. Er ikke så glad i srengte plastpupper, syns det ser veldig rart ut..

Skrevet (endret)

Noe sånt

Og ett til (jeg har en hung up på den dama :gjeiper: )

Endret av Sobril
Skrevet

Dette er en vanlig missforståelse hos kvinner. Kvinner har melkekjertler for amming, selve brystet er til for å tenne menn. Og det virker :cool:

Still deg selv kontrollspørsmålet, hvilke pattedyr har pupper når det ikke ammer?

We like all tits and we cannot lie :lur:

Greit du har overbevist meg. Pupper er for å tenne menn. Er alle KG menn fornøyde nå?! :klaske:

Skrevet

Nå har vi jo to tissetråder, en med baken, så nå må vi ha en med pupper og da. Hvordan ser den beste puppene ut?

Jeg liker de aller best ganske store, runde og naturlige :)

http://bildr.no/view/760668

Nei, nei...alt for store.

DISSE er for meg helt perfekte!

Mann

Gjest Mannebein36
Skrevet

Personlig liker jeg de normalt store (B-C cup) og gjerne litt dråpeformede med naturlig heng og litt tyngde.

Stort areola (området rundt selve brystvorten for de som ikke skjønte den) er også noe jeg blir ganske glasert i blikket av. :)

Nå, hvor finner jeg meg en sånn en? :rødme:

Og Chiyo, hvorfor er du så kynisk, har du en dårlig dag i dag?

Hvorfor fortelle hvor uinteressant bryster er, i en tråd om hvilke type bryst som er fine?

Blir jo som å gå inn på en tråd om fotball VM kun for å fortelle hvor lite interessant fotball er generelt. Fullt lov å ikke føle noe ved kropp vs erotikk men hvorfor ikke bare hoppe over tråden når den passer deg så dårlig?

Skrevet

Naturlige uansett størelse.

What this bitch said! ;)

• Liker 1
Skrevet

De beste brystene er de jeg har i hendene (eller i munnen) :D

Tilgang > utseende

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Greit du har overbevist meg. Pupper er for å tenne menn. Er alle KG menn fornøyde nå?! :klaske:

Jeg er fornøyd ja :gjeiper:

De beste brystene sitter på dama mi, B75 uten silikon duger i massevis.

Hadde de vært A eller D cup hadde jeg likt dem like godt, så det så :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

De fineste puppene (IMO) er store (men innen "rimelighetens grenser", det kan bli for stort) og runde med mellomstore areola(?). Når jeg sier runde, mener jeg ikke at de skal være nærmest mulig matematisk perfekte sirkler, siden den trillrunde silikonlooken jo nettopp ser fake og "oppblåst" ut, men runde på den naturlige måten, nogenlunde faste, ikke langstrakte, trekanta osv.

Jeg synes ofte av en eller annen det kan være vel så tennende med en skikkelig kløft som helt toppløst:

http://austrohungaras.files.wordpress.com/2009/01/iga_wyrwal_04.jpg

http://img254.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-29608/loc538/75888_125121_Iss06_allaboard_sophie_02_123_538lo.jpg

Når det gjelder det jeg vil kalle medium størrelse var disse lekre:

http://img253.imageshack.us/img253/6738/alenaseredova.jpg

Skrevet

Jeg liker så å si alle pupper, men de absolutt fineste jeg noen gang har sett må være disse!

Gæh, funker ikke emoticons?

Ojojoj, signerer denne, og gjerne også puppene :lur:

Skrevet

Endelig en tråd med mening.

Flere bilder er Dere snill?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det jeg syns er merkelig når disse puppetrådene kommer, er at veldig mange menn sier de liker små pupper best. Likevel snur de seg etter damer med store pupper, og veldig mange damer legger inn silikon. Det henger ikke sammen.

For øvrig så er de fineste puppene jeg vet mine egne. Ikke fordi de er så flotte, men fordi de gir meg masse glede ;)

Skrevet

(...)

Vær så snill å ikke tro at jeg tror alle menn er perverse puppe siklere, men jeg bare lurte på hva som er så spennende at folk kjøper blader med masse bilder av kvinner med skikkelig store pupper. Hvorfor er store puppe skikkelig heite? De er jo ikke realistiske en gang.

*kremt*

Jeg har store, naturlige pupper, og de er definitivt realistiske. :lur:

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

*kremt*

Jeg har store, naturlige pupper, og de er definitivt realistiske. :lur:

Samme her gitt :)

Skrevet

Jeg aner ikke, random dame fra babetråden på Diskusjon. :P

Ja, jeg er klar over at de (sikkert) er fake, slapp av! :ler: De er uansett de fineste puppene jeg har sett.

Ja de puppene var fine! Jeg bryr meg ikke om de er fake. Men som du sikkert vet så er det fy fy å like silikon pupper her siden de ikke er naturlige. Da får du verbal juling med en gang

Skrevet

Du stilte et spørsmål og fikk svar. Hvorfor :klaske: ?

Skrevet

Det jeg syns er merkelig når disse puppetrådene kommer, er at veldig mange menn sier de liker små pupper best. Likevel snur de seg etter damer med store pupper, og veldig mange damer legger inn silikon. Det henger ikke sammen.

Hvordan vet du egentlig at de samme mennene som skriver at de liker små, snur seg etter de store? ;) Det blir som med pikkstørrelse; når det alltid bedyres at det ikke betyr noe, hvorfor er det så mye som tyder på at det betyr noe? Folk er forskjellig, det er vel ikke så mye verre enn det..

Skrevet

De flotteste brystene er store, naturlige og tunge. Elsker brystene til Christina Hendricks, de er helt utrolig å se på! Har selv store bryster, omtrent som CH. Ja, jeg ser kun pupp når jeg ser på bilder av meg selv, men fy søren så flott de er :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...