Tule Skrevet 3. desember 2010 #21 Skrevet 3. desember 2010 hei tenkte jeg skule lege ut dete forskere er sjokerte over hva nav har gjort her det er og linker til flere artikeler jeg skjoner ike at noen kan forsvare nav her dete er jo idiotisk ale ekspertise sier jo at kviksøl gir skader hilsen
Vilmenfårikketil Skrevet 4. desember 2010 #22 Skrevet 4. desember 2010 Jada, det kan se ut til at NAV Har gjort ei blemme her, men utrolig provoserende at få ser at det er SYSTEMET det er noe feil med, ikke enkeltindividene som jobber der. Dersom noen enkeltindivider skal ha skylda er det politikerne og lederne, som fortrinnsvis har kjøpt og betalt en utdanning på BI og får jobben kastet etter seg fordi de mest erfarne og beste lederne vet hvilket helvete det er å jobbe i NAV. Og med ledere uten erfaring fra "gølvet" er det duket for mye moro!
Larsern Skrevet 4. desember 2010 #23 Skrevet 4. desember 2010 Jada, det kan se ut til at NAV Har gjort ei blemme her, men utrolig provoserende at få ser at det er SYSTEMET det er noe feil med, ikke enkeltindividene som jobber der. Dersom noen enkeltindivider skal ha skylda er det politikerne og lederne, som fortrinnsvis har kjøpt og betalt en utdanning på BI og får jobben kastet etter seg fordi de mest erfarne og beste lederne vet hvilket helvete det er å jobbe i NAV. Og med ledere uten erfaring fra "gølvet" er det duket for mye moro! Enkeltindividene som utgjør systemet må jo også kunne se at det er noe galt et eller annet sted. Det fascinerende er jo at ingen gjør noe med det. Husker ikke i farta hva betegnelsen på dette er. Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2010 #24 Skrevet 4. desember 2010 Enkeltindividene som utgjør systemet må jo også kunne se at det er noe galt et eller annet sted. Det fascinerende er jo at ingen gjør noe med det. Husker ikke i farta hva betegnelsen på dette er. Noen som vet? Hvem tør å si noe i et etat der man kan bli stilt personlig økonomisk ansvarlig om man gjør en feil? Ihvertfall truet med det. Der er det "hauk over hauk" prinsippet som gjelder, vær først ute med å kritiser andre, skap allianser, kameraderiskaper råder, og de samme personer går igjen i alle ledd/organer..
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2010 #25 Skrevet 4. desember 2010 Hvem tør å si noe i et etat der man kan bli stilt personlig økonomisk ansvarlig om man gjør en feil? Ihvertfall truet med det. Der er det "hauk over hauk" prinsippet som gjelder, vær først ute med å kritiser andre, skap allianser, kameraderiskaper råder, og de samme personer går igjen i alle ledd/organer.. Jo verre man er jo høyere opp kommer man i systemet, og man fjerner de som stiller kritiske spørsmål.
Gjest Line Skrevet 15. desember 2010 #26 Skrevet 15. desember 2010 En ting som sjokkerer meg er Hilde Olsem, direktør NAV som var representant for NAV i intervjuet. Kanskje hun selv er kvikksølvskadet, det virket i hvertfall slik, skulle ikke tro det var mulig at et menneske som kunne snakke så dårlig for seg og virket rett og slett lettere dum fikk sitte en en slik stilling. 1
Larsern Skrevet 15. desember 2010 #27 Skrevet 15. desember 2010 En ting som sjokkerer meg er Hilde Olsem, direktør NAV som var representant for NAV i intervjuet. Kanskje hun selv er kvikksølvskadet, det virket i hvertfall slik, skulle ikke tro det var mulig at et menneske som kunne snakke så dårlig for seg og virket rett og slett lettere dum fikk sitte en en slik stilling. Kjønnskvotering? Jeg kommer til at dette må være det eneste mulige svaret ettersom enhver mann på arbeidsmarkedet i hele landet ville vært bedre kvalifisert.
MsLeela Skrevet 15. desember 2010 #28 Skrevet 15. desember 2010 Journalistene fikk til slutt intervjue en toppdirektør, men hun svarte ikke på noen av spørsmålene selv om hun hadde fått de tilsendt i forkant. Jeg VET dettte er et seriøst tema, men jeg holdt på å le meg ihjel av Nav sin representant. Jeg har aldri noen sinne, i mitt liv- EVER!- hørt mer ullent vissvass og nonsens fra en person som burde være istand til å svare med et minimum av verdighet, på vegne av en statlig etat. Herregud. Forvaltningsloven ditt, forvaltningsloven datt. Og ALDRI svare konkret på et temmelig enkelt spørsmål. Søren ta meg den mest vansinnige opptreden jeg har sett på tv. Navmå virkelig være i knipe; når de slipper løs denne damen på nasjonal tv. Tragisk. Jeg vil bare forsvare stakkars dama litt. Jeg kjenner noen som vet godt hvem hun er og har forhørt seg om hva som sjedde. Hun er vist kjempeflink i faget sitt og ble derfro spurt om å stille opp til intervjuet. Det viser seg at hun svart ganske klart og tydelig på ALLE spørsmålene fra jurnalistene, men at Brennpunkt klippet dette til, slik at hun så helt tafatt ut. De var kjempefortvilet etter at programmet hadde blitt vist, siden de syntes at de hadde sitt på det rene... SÅ ikke ta alt dere ser for godfisk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå