Gå til innhold

Melde inn i bokklubb igjen?


Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Jeg meldte meg ut av Bokklubben Nye Bøker og Krim og Spenning i fjor høst/senhøstes. Det nærmer seg ett år siden, i hvert fall. Når kan jeg egentlig melde meg inn igjen? Er det ikke sånn "karantene-tid" før man kan melde seg inn igjen?

lmari

sugen på et bra velkomsttilbud.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, hvorfor skulle det være det? De vil jo gjerne ha deg som kunde, selv om det er kort tid siden du meldte deg ut.

Dersom det er tidsbegrensning på når du får velkomsttilbud igjen, vil jeg tro dette står på www.bokklubbene.no - ellers er de veldig flinke til å svare på mail :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Det pleier vel egentlig stå "kun for nye medlemmer" i sånne der velksomttilbus, men du kan jo alltids prøve deg?

Evt spørre dem ja.

Trur egentlig ikke de sjekker om du var medlem for et år siden eller ei, for å si det sånn, men hevm vet, om navn og adresse ligger i registrene deres? Aner ikke jeg,...

Minner meg dog på at jeg kan melde meg UT nå. Jeg har vært medlem i pver et år, som var "kravet", og avbestil hver eneste bok, for jeg vil ikke ha dem/har ikke råd, så... melde meg ut kanskje ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg inn i begge de to klubbene etter å ha vært utmeldt en stund (husker ikke hvor lenge, men mindre enn ett år) og har ikke opplevd noen problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier vel egentlig stå "kun for nye medlemmer" i sånne der velksomttilbus' date= men du kan jo alltids prøve deg?

Det står ingenting om dette i velkomsttilbudene til bokklubbene. Bare "Bli medlem - få fem bøker gratis".

Jeg har selv meldt meg ut av Bokklubben Nye Bøker og blitt medlem på nytt kort tid etter uten å få noen tilbakemdelding om karantenetid. Som 14062003 sier - de vil jo ha deg som kunde! Selvom man som kunde ofte tenker at man vil avbestille alle hovedbøkene er det mange som glemmer det eller lar seg friste til å kjøpe - så dette kan du være sikker på at Bokklubbene tjener penger på likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jepp, det er klart de satser på at vi glemmer, eller lar oss friste, men jeg får mail om alle nye bøker og avbestiller uten å lese om dem engang, jeg har rett og slett ikke penge til det, og det visste jeg da ejg meldte meg inn, det var bare for velskomsttilbudet, det innrømmer jeg. En lite lønnsom kunde jeg.

Og ja, de vil ha deg som kunde, så de bør gi deg dette, jeg tviler på de sjekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Jeg meldte meg ut av både bokklubben nye bøker og boksamleren, men etter et par mndr fikk jeg tilbud av begge om å melde meg inn igjen! Tror jeg skal begynne med det, å melde meg ut etter et år, for så å melde meg inn igjen.

GreenSky, en sleiping. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var i grunn en nyttig tråd, for jeg elsker å kaste meg over sånne god evelkomsttilbud fra ulike bokklubber. Er allerede medlem av 3 stykker, men det er heldigvis ikke så lenge til jeg kan melde meg ut av 2 av dem. Det siste kuppet jeg gjorde var å få hele "Historien om Norge"-serien til kun porto-pris. :hoppe:

Har bestandig trodd at man kun kunne motta sånne tilbud en gang, så nå har jeg lært noe nytt! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å se at det ikke bare er meg som er en sniker på velkomsttilbudene til bokklubbene.... ;)

Meldte meg i går inn igjen i to stykker - så nå er jeg med i 5. To av dem er jeg ferdig i til jul, så da skal jeg melde meg ut og så inn igjen etter en stund, tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulk, men jeg trenger nye bokhyller før jeg kan melde meg inn i noen bokklubber igjen - her ligger de i stabler overalt. Jeg synes hyllene fyller seg fortere enn jeg får kjøpt dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starya har en del bøker. Starya har meldt seg inn, meldt seg ut, meldt seg inn, meldt seg ut. Starya har variert mellom sine to fullgode fornavn. Starya er nå lut lei av å ha bøker stående som hun aldri får lest. :rosasmil:

-svindlerStarya

:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der dreiv jeg med også, men fant ut at velkomstgaven sjelden var verdt alle bøkene jeg likevel mottok selv om jeg hadde avbestilt !

Bare rot og mas med å ringe og få de til å sende returlapp og på posten og returnere feilsendte bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Vel, jeg har ikke mottat ei eneste bok jeg, utover de velkomstbøkene, så for meg har det funka fint :)

(det er bokklubben nye bøker, forøvrig, og jeg trur jeg ENDA mottar tilbud om å melde meg inn i den da.. de klarer ikke dette at jeg flytter, tydeligvis...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke fått bøker jeg har avbestilt så ofte. Fordi jeg glemte å avbestille. :oops:

Jeg tok meg en runde med utmeldinger da jeg oppdaget at grunnen til at poden ville være posthentemann, var fordi han var spent på hva jeg kanskje hadde glemt å avbestille denne gang! :lol:

Forleden måtte jeg overtale ham til å la meg få returnere Eros Ramazotti. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har ikke mottat ei eneste bok jeg, utover de velkomstbøkene, så for meg har det funka fint :)

Ikke jeg heller, men mannen min mottok en gang ei bok han var sikker på at han hadde avbestilt. Kjekt med de klubbene som har et kvitteringsnummer på avbestillingen iallfall + at jeg pleier alltid å notere ned i medlemsbladet jeg får at boken er avbestilt og når den er avbestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...