Gå til innhold

Drømmegaven til mannen min i boks!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Måtte bare dele dette med dere!

Har fått tak i billett til TopGearshowet som skal holdes i Oslo i mars!!!

Som jeg gleder meg til og gi ham den fine gaven!

Om jeg bare klarer og holde munnen min lukket, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Billetter til Top gear showet kunne jeg også tenke meg å gi i julegave til min mann, men når jeg er inne på billettservise så er det 7 forskjellige tider å velge mellom, trodde det bare var 1 show jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall 7 show, var opprinnelig 7 der ett var til pressen, og så ble det snakk om at de skulle ha enda ett ekstra pga. pågangen etter billetter.

Det var forsalg mandagen for de som var påmeldt nyhetsbrevet til Top Gear Live Oslo og der gikk sikkert 80-90% av gullbillettene.

Har selv skaffet meg noen gyldne seter blant de fremste radene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare dele dette med dere!

Har fått tak i billett til TopGearshowet som skal holdes i Oslo i mars!!!

Som jeg gleder meg til og gi ham den fine gaven!

Om jeg bare klarer og holde munnen min lukket, da....

Tusen tusen takk for en god ide. :klemmer: I går bestilte jeg billetter til mann, sønner og svigersønn. Tror dette blir en glimrende julegave!

Håper bare at døtrene mine som er involvert klarer å holde på hemmeligheten. :fnise:

Fjernet leseloggen på pcen, slik at ingen ved et "uhell" kan finne ut hva vi har fore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bestilt billetter til samboeren+ 1 slik at han kan ta med en kompis hvis han vil. Får håpe det blir en bra julegave! Top Gear er jo yndlingsprogrammet, ikke fordi at han egentlig er spesielt interessert i biler (mindre enn meg til og med) men Jeremy Clarkson er nå liksom helten da... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...