Belima Skrevet 17. november 2010 #1 Del Skrevet 17. november 2010 Trenger ny juletrefot og ønsker innspill fra dere som har en dere er fornøyd med. Den behøver ikke være så pen å se på, men den må tåle et jultre som er minst to meter høyt og litt bredt. Treet velta i fjor og det må det ikke gjøre igjen. Nesten all arvepynten knuste. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 17. november 2010 #2 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg syns den som heter supergrip eller noe sånn ser bra ut. Den ser ut som en stor grønn kloss og skal være veldig enkel å feste juletreet i. Du får den på Jernia og Europris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #3 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg hadde en fin en. Stor glassbeholder med metallinnsats. Den innsatsen klarte samboer å ødelegge da han ble litt irritert for at stammen var for tykk. Den glassbeholderen kunne man helle på mye vann og den var veldig stabil. Dessverre så aner jeg ikke hvor du får kjøpt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 18. november 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 18. november 2010 Noen må da ha en juletrefot de er fornøyde med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 18. november 2010 #5 Del Skrevet 18. november 2010 Jo, jeg har det. Denne fra Trip Trap. Men om den passer til et tre på 2 meter vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå