Gå til innhold

Sexleketøy til menn

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Dette er vel fremdeles litt tabu for oss gutter enda. Men for de som tør kan jeg virkelig anbefale "Tera Patrick`s Pussy & Ass" og "Kobe Tai Ultra Realistic" fra

Slettet. Reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Du kan heller ikke linke til eget foretak i profilen, eller bevisst drive reklame for andre firmaer/nettsider ved gjentatte linker i innlegg eller signatur.

Remyline -Moderator-

Disse er vannvittig bra, og ser faktisk vannvittig bra ut også. Jeg har prøvd en del forskjellige vaginaer, men disse er garantert de beste. Ikke glem glidemiddel. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dagens samfunn er jo likestilling svært viktig. Hvorfor skal det da ikke være likestilling ang. sex-leketøy?

Det er liksom godtatt blandt folk flest at kvinner kan benytte seg av slike, men når menn har slikt er det plutselig grisete og ikke like akseptabelt. Hvorfor det?

La oss kjempe for likestilling her også! :blunke:

Neida, det er slett ikke grisete. Er det noen gutter som har glede av slike leketøy så gjerne for meg.

Men vi er jo tross alt litt forskjellige på det viset, mange kvinner må ha fancy hjelpemidler for å få orgasme, men vi gutter klarer oss godt med enkle midler.

Personlig synes liksom det er verken fugl eller fisk, en fattig trøst i forhold til "ekte vare", og runke klarer jeg godt med "frøken høyre". :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hva jeg kunne tenkt meg ihvertfall' date=' avstøpning av baken eller fronten med begge hull, f.eks http://www.orion-shop.com/cgi-bin/orion_NO...products/526274

Denne ser litt teit ut og denne modellen virker litt liten i størrelse, bør være en som kan brukes uten at den må holdes hele tiden, da kan jo like gjerne hånden brukes :roll:

Jeg er i grunnen enig med deg. Det er litt dumt med en slik som du må holde i hånden. Jeg er veldig fristet til og har vurdert å gå til innkjøp av noe slikt som du viser til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 34

Jeg er VELDIG imponert! Da jeg skrev dette innlegget, var jeg sikker på at det ville komme mye "tulleinnlegg" og at temaet ikke ville bli tatt helt seriøst.

Der tok jeg feil. Litt av meningen med innlegget var å prøve å få folk til å forstå at mannens hjelpemidler kanskje ikke er noe mer "snuskete" enn kvinners.....

En annen grunn til at jeg lurte på dette, er at det kanskje har vært et et emne gutta ikke har turt å snakke så høyt om.

Veldig fornøyd med resultatet av denne tråden :blunke:

Ha en strålende dag

Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

http://www.orion-erotic.no/ har meget godt utvalg av leketøy for menn. Selv har jeg en vagina som jeg kjøpte på kondomeriet som jeg syntes er ganske bra. Se den her:https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgi?pid=688

Denne sjokk rosa ser veldig ut som noe som vokser under vann.

Ligner veldig på sjøannemoner. Og mindre på meg :). syns den var søt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 34: Jeg tror ikke folk syns det er så veldig "snuskete" med hjelpemidler for menn, men har inntrykk av at gutta selv ikke syns det er det helt store? Flere her sier de heller vil ha "the real thing", og ellers foretrekker høyrehånda. Jenter ser ut til å ha stor glede av kjæresten sin i tillegg til andre hjelpemidler, det ene utelukker ikke det andre! Heller ikke i parsexen.

Jeg har 'intervjuet' mannen min om dette mange ganger (syns den mannlige seksualitet er veldig spennende :wink:) , og han gir ikke akkurat uttrykk for den helt store entusiasmen når det kommer til hjelpemidler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...