Gå til innhold

Den ultimate julecd...?


Gjest Sel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Twisted Sister sin, A twisted christmas! :jepp:

Ellers går det mest i selvsammensatte cd'er/spillelister med litt av hvert på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør den! :D Søk på "Kurt Nilsen" så skal den ligge litt nedpå siden der ;)

Ahaaa, den lå ikke inne på selve "profilen" hans, derfor jeg lette som en gal :gjeiper:

(Synes forresten ikke den var så veldig bra jeg... Stemmen hans passer ikke til julesanger synes jeg :sjenert: )

Edit: Okei, jeg må ta tilbake det siste jeg sa. De første par sangene synes jeg var rare, men etter å ha hørt sangene noen ganger er de i grunn ganske fine :fnise:

Endret av Miam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg skulle foreslå Josh Groban, og legge ut link til Little Drummer Boy, men var litt for sen gitt. ;) Men ja, nydelig julealbum, og han er jo en fantastisk sanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Benedicte

Juleplata til Kurt Nilsen! Åh, har hørt på den om igjen og om igjen i hele dag. Det er riktig nok lenge til jul, men jammen er den cdn fin! :D

hva heter den? plata? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ultimate cd til jul er "Nå er det jul igjen!" med Dizzie Tunes.

"En bitteliten funklende stjerne" er fantastisk. Får julestemning bare jeg tenker på den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idakaroline

hva heter den? plata? :D

Have yourself a merry little christmas!

Jeg elsker den, og hører på den ihvertfall en gang om dagen hvis ikke mer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dolly Partons " Home for Christmas" og Sissel Kyrkjebøs "Glade Jul" -- minner meg om barndomsjul og pynting av juletreet på lillejulaften :hjerte::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...