Gå til innhold

Den ultimate julecd...?


Gjest Sel

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å kjøpe meg en, kanskje to julecder i år. Det er en sånn ting jeg tenker at jeg egentlig ikke trenger for jeg kan jo alltids finne musikk på nettet, men så kommer den ene kvelden; mannen er borte, barna har sovnet tidlig, pynten har begynt å komme opp, klementinlukten ligger i rommet og jeg skal sette meg til å pakke inn pakker, og da er det er da jeg alltid minner meg selv på at neste år må jeg kjøpe julecd selv om jeg egentlig tenker at jeg ikke trenger det... :Nikke:

Så sitter jeg her på cdon.com da og oppdager at det er jo en million av dem, så hvilken skal jeg velge??

Hvilken julecd er det du setter på år etter år som gir den gode gode julestemningen og som gjør at alt julestress er borte og det bare er den gode julefølelsen som sitter igjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enya - Christmas er den ultimate Jule CD og egentlig alt av Enya. Er så behagelig og vakker musikk.

Ellers er jeg jeg veldig glad i Hayley Westena's musikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo Gospel choir sin Tusen Julelys og P4's julefavoritter (helst den fra 1994) er mine favoritter. Men setter de helst sammen selv jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en med Frank Sinatra og Bing Crosby, husker ikke hva den heter :roll: men den er veldig fin iallefall.

Og så har jeg denne er også fin, spesielt hvis man vil ha standardsangene, og litt variasjon i artister.

I år har jeg veldig lyst på Helene Bøksle sin jule CD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frelsesarmeen pleier å ha fine julecder. Dessuten syns jeg en som heter absolute jul, kom sikkert ut i 2008 eller noe er veldig fin, pluss alt av alf prøysen.. Kommer jo litt an på om du er ute etter typisk salme-julesanger, mer folkelige julesanger eller de amerikanske med litt fart i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker julecd'n til Josh Groban- Noel :) den er så utrolig fin :)

Signerer.

Den er bare vakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah McLachlan sin er veldig fin ja! Og samme med Josh Groban. Celine Dion sin er jo en gammel slager. Il Divo, Sølvguttene, Oslo Gospel Choir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest idakaroline

Juleplata til Kurt Nilsen! Åh, har hørt på den om igjen og om igjen i hele dag. Det er riktig nok lenge til jul, men jammen er den cdn fin! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juleplata til Kurt Nilsen! Åh, har hørt på den om igjen og om igjen i hele dag. Det er riktig nok lenge til jul, men jammen er den cdn fin! :D

Ligger den på Spotify et sted? Finner den ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...