Million Skrevet 8. september #481 Skrevet 8. september (endret) "Nipplene mine"....De snakker om brystvortene sine, men klarer ikke bruke det norske ordet, og bruker da ordet for dette: Endret 8. september av Million endret til mindre bilde 4 5
Violetta Skrevet 8. september #482 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Selv om uttrykket er nevnt i tråden tilbake i 2016 - å gønne på misliker jeg stort. Hva er å gønne på..? To gun on? Skjønner jo hva som menes, men hvor kommer det fra. Utrolig irriterende uttrykk. Og, bæsje på leggen. Kvalmt uttrykk. Anonymkode: 4e8b8...ed1 Å bæsje på leggen kommer vel fra å drite på draget. Ikke at det gjør det bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #483 Skrevet 8. september Jeg har alltid mislikt uttrykket "Noen liker mora, andre liker dattera." Klarer ikke helt å si hvorfor, men synes det er litt ekkelt. 😄 Anonymkode: 06d08...ace 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #484 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har alltid mislikt uttrykket "Noen liker mora, andre liker dattera." Klarer ikke helt å si hvorfor, men synes det er litt ekkelt. 😄 Anonymkode: 06d08...ace det er jo det!! æsj Anonymkode: 1129a...e06
AnonymBruker Skrevet 8. september #485 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Den er brun. Anonymkode: b546d...2c4 Pelle Krogstad ♥️ Anonymkode: 563cf...c02
AnonymBruker Skrevet 8. september #486 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): "Opplevelse" har invadert språket vårt. Det begynte med Brukeropplevelse. Så kom Kundeopplevelse, Kjøpsopplevelse, Salgsopplevelse, Handleopplevelse, Betalingsopplevelse, Kvalitetsopplevelse, Ansattopplevelse, Serviceopplevelse, Pasientopplevelse, Treningsopplevelse, Mobilopplevelse, Smaksopplevelse, Hotellopplevelse, Ferieopplevelse, Bilopplevelse, Køopplevelse, Parkeringsopplevelse.....listen oppleves som endeløs.... Anonymkode: 81a2a...dbe Det er en reise en er med på. Anonymkode: 1fae5...426
AnonymBruker Skrevet 8. september #487 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (På 20.10.2016 den 20.35): Slenge (noe mat) i/på ovnen; hive i vaskemaskinen/søppelet. Anonymkode: e1ba4...470 Det er nok disse som "hopper i dusjen" også. Anonymkode: 1fae5...426 1
Gnå Skrevet 9. september #488 Skrevet 9. september Jeg får litt vondt inni meg hver gang jeg hører noen skal kose seg med "noe godt i glasset". Og dette er kanskje ikke helt det samme, men jeg synes det er er rart med alle som bruker den metaforen om at man skal ta på seg selv oksygenmasken først hvis det bli trøbbel på flyet. Det er ikke metaforen i seg selv det er noe galt med, men jeg får inntrykk av at man skal tenke at dette er så originalt, dypt og tankevekkende - men så har vel alle hørt det tusen ganger før? Det trigger meg 😄 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå