Gjest Mynona83 Skrevet 27. mars 2011 #441 Del Skrevet 27. mars 2011 Hvis det skjer når du er på buss, tog, trikk og lignende er det kanskje ikke så rart. Det jeg tenker er at den du snakker med hører at det er mye bråk rundt deg og derfor forstår at du ikke er hjemme, og spør av nysgjerrighet. Men det er bare meg, altså... Ja, men det blir jo spurt om nesten uansett hvor man er. Men jeg pleier ikke overhøre så mange andres samtaler når jeg er hjemme, derfor jeg sa at man hører at alle andre blir spurt om det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 27. mars 2011 #442 Del Skrevet 27. mars 2011 Ja, men det blir jo spurt om nesten uansett hvor man er. Men jeg pleier ikke overhøre så mange andres samtaler når jeg er hjemme, derfor jeg sa at man hører at alle andre blir spurt om det og. Jamen kanskje mange blir spurt om det fordi den som ringer er en de skal treffe og så er de forsinka og kanskje ikke har sagt fra og så ringer personen og spør hvor er du hen? For å finne ut om personen er på vei snart? Det er jo en teori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katla80 Skrevet 27. mars 2011 #443 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg misliker sterkt uttrykket "fysisk kvalm". Hvilke andre måter kan man være kvalm på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marenn Skrevet 27. mars 2011 #444 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg misliker sterkt uttrykket "fysisk kvalm". Hvilke andre måter kan man være kvalm på? Du kan være psykisk kvalm Jeg har fått nerveskader av for mye stress og dette fører til feilsignaler til hjernen om at jeg er kvalm. Du er egentlig ikke kvalm, men hjernen sender ut signaler om at jeg er kvalm selv om jeg ikke er det, dermed psykisk kvalm. Det var iallefall det legen fortalte meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 28. mars 2011 #445 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg må si jeg er dyktig lei av ordet "Blogglandia". Spesielt mye brukt av hvitstilelskende interiørdamer på 30/40++. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. mars 2011 #446 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvis det skjer når du er på buss, tog, trikk og lignende er det kanskje ikke så rart. Det jeg tenker er at den du snakker med hører at det er mye bråk rundt deg og derfor forstår at du ikke er hjemme, og spør av nysgjerrighet. Men det er bare meg, altså... Blir noe annet om man gjør som mine foreldre. Ringer på hustelefonen og spør om jeg er hjemme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. mars 2011 #447 Del Skrevet 28. mars 2011 Verpesyk!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. mars 2011 #448 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg må si jeg er dyktig lei av ordet "Blogglandia". Spesielt mye brukt av hvitstilelskende interiørdamer på 30/40++. Er du ei av dei sjølv, kanskje? Eg har aldri høyrt uttrykket, men så er eg ikkje særleg interiørinteressert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 28. mars 2011 #449 Del Skrevet 28. mars 2011 Har heller aldri hørt om Blogglandia. Men "unntaket som bekrefter regelen"... Er ikke det litt motstridene, eller er det jeg som tenker feil. En regel blir vel ikke bekreftet om det er noe som er stikk i strid med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. mars 2011 #450 Del Skrevet 28. mars 2011 Har heller aldri hørt om Blogglandia. Men "unntaket som bekrefter regelen"... Er ikke det litt motstridene, eller er det jeg som tenker feil. En regel blir vel ikke bekreftet om det er noe som er stikk i strid med den? Det uttrykket kjem vel frå uttrykket "ingen regel uten unntak". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. mars 2011 #451 Del Skrevet 28. mars 2011 Blir noe annet om man gjør som mine foreldre. Ringer på hustelefonen og spør om jeg er hjemme. Seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 28. mars 2011 #452 Del Skrevet 28. mars 2011 Det uttrykket kjem vel frå uttrykket "ingen regel uten unntak". Åja.. kanskje unntaket som bekrefter regelen er ment om unntaksregelen. Oi, det var klønete sagt, men ja... Har jeg ikke tenkt på...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 29. mars 2011 #453 Del Skrevet 29. mars 2011 "Preggers" liker jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 29. mars 2011 #454 Del Skrevet 29. mars 2011 "Preggers" liker jeg ikke. Jeg er enig, synes det er flåsete. I samme gate er (synes jeg) "smelle/bli smelt på tjukken". Det er direkte ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 20. oktober 2016 #455 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hater når folk sier sånt som "stappe i seg sjokolade", "trykke i seg potetgull", man gjør jo ikke det, man spiser potetgull. Høres veldig negativt ut når man formulerer det på den måten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 20. oktober 2016 #456 Del Skrevet 20. oktober 2016 "Det finnes mer mellom himmel og jord enn..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #457 Del Skrevet 20. oktober 2016 Nordmenn som absolutt skal bruke engelske uttrykk. Det høres bare idiotisk og latterlig ut når de kommer med "ooooooohhhhh, my Gaaaaaaaaaaaaddddddddd!!!!!" Anonymkode: 4d37b...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 20. oktober 2016 #458 Del Skrevet 20. oktober 2016 Carpe diem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #459 Del Skrevet 20. oktober 2016 YOLO. Unnskyldningen han kom med var ikke nok. Anonymkode: d529a...e67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #460 Del Skrevet 20. oktober 2016 "Ut på tur aldri sur " Er inderlig lei av det Anonymkode: e79d9...1e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå