Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Sexlyst under mensen

Nøste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hva med FØR mensen?! det er et sånt triks kroppen kjører for å gjøre meg gravid eller noe!!

da er jeg kåt!og tror jeg har en veldig sexuell utstråling,da- for da kommer guttene...

noen med samme opplevelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke lysten på sex rett før mensen. Men jeg kan bli ekstremt kåt mens det står på. Men det skyldes nok helst at man kliner og herjer på som normalt, men "kan" ikke gjøre noe med det. Så da blir man bare mer og mer kåt, uten at man får noe utløp for lystene. (Det føles jo sterkere da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok lyst under mensen, men ikke de 3 første dagene for da er det rene fossen. Det er jo ikke så fristende akkurat da. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 år senere...

Annonse

Jeg er aldri så hypp som når jeg har mensen. Heldigvis har jeg så og si ikke blødning lenger pga prevensjon, så nå lider jeg ingen nød lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett alle mine langvarige partnere har hatt ekstremt økt lyst under mensen. Er jo bare å legge en håndduk nederst og kjøre på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Stort sett alle mine langvarige partnere har hatt ekstremt økt lyst under mensen. Er jo bare å legge en håndduk nederst og kjøre på :D

Jeg blir faktisk ikke lysten på penetrering, men på onani. Onanerer ca 5-10 ganger daglig under mensen.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir faktisk ikke lysten på penetrering, men på onani. Onanerer ca 5-10 ganger daglig under mensen.. :gjeiper:

Det er jo meg på en vanlig dag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alltid lyst etter tre dager. Kanskje på kvelden den andre dagen. Da har ikke typen noe å klage på heller, siden det ikke er såå mye blod. (Ok, han blir litt rar når han drar ned trusa, men det blir fort glemt. :lur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir ekstra kåt når jeg har mensen, men så er jeg en sånn person som kunn vil ha det jeg ikke kan få! ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ekstra kåt når jeg har mensen, men så er jeg en sånn person som kunn vil ha det jeg ikke kan få! ;-p

Hvorfor kan du ikke få sex under mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok også en av dem som får skikkelig lyst på sex når jeg har mensen. Jeg tror det er ganske normalt. Jeg har i alle fall alltid vært ekstra kåt de dagene jeg har mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...