Livets datter Skrevet 13. oktober 2003 #1 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det virker som om de aller fleste kvinner har en slags sko-dilla. Jeg er heldigvis/dessverre (stryk det som ikke passer) ikke en av disse. Jeg hater å kjøpe sko, og når jeg først har klart å finne meg ETT par sko, så bruker jeg disse til de omtrent detter fra hverandre. :oops: Dvs. at jeg til enhver tid har ETT par GODE sko, samt ETT par støvletter. Begge deler brukes til de faller av av seg selv. Er DU en av de med sko-dilla, og hvor mange par har du? Hvem kan si at de er en "Sex-og-singelliv-Carrie" på skofronten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. oktober 2003 #2 Del Skrevet 13. oktober 2003 Elsker sko!!! pr i dag har jeg vel ca følgende: - 4 par sneakers (lyse, røde, sorte, sorte/beige), som alle brukes, alt etter hva jeg har på meg. - ett par støveletter som jeg brukte i fjor, men må kjøpe nye i år, i tillegg. (med litt mer varme) - 3 par "pen"-støveletter, som brukes ved mer pyntede anledninger. - 5 par pensko i forskjellige farger og former. - boots. (danser linedance) men må kjøpe ett par til her også. - dansesneakers til trening. - forede vinter-gummistøvler til markaopplevelser og i ille regnvær. elsker å kjøpe sko!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. oktober 2003 #3 Del Skrevet 13. oktober 2003 *rekker litt flau opp hånda* :oops: Og jeg hadde sikkert vært utrolig mye verre om jeg hadde råd til det... Har lave, brune støvletter, lave, brune m/snøring, lave svarte m/høy hæl og høye svarte m/ høy hæl, høye svarte m/snøring, støvler, militærsko, joggesko, joggere uten snøring, tresko, 4-5 sandaler, pensko... uffameg :oops: Elsker sko og kjøper stort sett alltid på salg for jeg har så store ben at min størrelse alltid er på tilbud :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 13. oktober 2003 #4 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har sko dilla, ja :oops: Hvor mange par sko/søvletter jeg har, vet jeg faktisk ikke. Tørr faktisk ikke å telle etter heller. Men jeg er flink til å bruke de aller fleste, skifter ofte sko og veske jeg, det går mye på antrekket og fargene i antrekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. oktober 2003 #5 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg er litt sånn middels skogal, jeg. Har en del par - kanskje et sted mellom 20 og 30, men det er mye billige sko. Og sko er ikke det første jeg kjøper når jeg får penger - klær står høyere på lista, egentlig.. Har store bein (41-42 i skonr), og da er det ofte at jeg føler at jeg bare MÅ slå til når jeg finner sko som passer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 13. oktober 2003 #6 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg eier 3 par brukbare sko. Alt for lite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. oktober 2003 #7 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har vel fem par sko inkl. joggesko og uniforms-sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. oktober 2003 #8 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det virker som om de aller fleste kvinner har en slags sko-dilla. Jeg er heldigvis/dessverre (stryk det som ikke passer) ikke en av disse. Jeg hater å kjøpe sko, og når jeg først har klart å finne meg ETT par sko, så bruker jeg disse til de omtrent detter fra hverandre. :oops: Dvs. at jeg til enhver tid har ETT par GODE sko, samt ETT par støvletter. Begge deler brukes til de faller av av seg selv. Er DU en av de med sko-dilla, og hvor mange par har du? Du er lik meg, du! Jeg HATER å kjøpe sko. Har ett par jeg bruker til de er fillete.. + et par støveletter til "pent" bruk (+bunadssko og treningssko) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 13. oktober 2003 #9 Del Skrevet 13. oktober 2003 ...ehem... Følte meg av en eller annen grunn litt truffet her. Har skodilla og har nå (etter at jeg kastet en hel sekk da jeg flyttet i fjor) mellom 40 og 50 par sko og støvletter, tenker jeg. Unngår helst å fintelle... Min unnskyldning? At jeg er lita og rund og hater å kjøpe klær! Ofte ender mine nedverdigende turer i byens prøverom opp med trøsteshopping i en skobutikk. Ikke at jeg ikke er innom ellers og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 13. oktober 2003 #10 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har nok rundt 40 par, ja... iberegnet joggesko, pensko og vanlige sko... -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 13. oktober 2003 #11 Del Skrevet 13. oktober 2003 Der traff du meg!!! Har rundt 50 par sko stående (dette var ved siste telling for rundt 2 mnd siden...) Elsker sandaler - som jo ikke er gangbare i dette været - og nesten alle skoene mine har høy hæl... (er jo så liten!) Jeg har svarte, brune, beige, røde, rosa, grå og krokomønstrede støvletter, sandaler i alle disse fargene pluss litt til, ja... Så har jeg endel joggesko og sånt no, pluss alle de behagelige skoene (som jeg bruker om sommeren) Kjøper som regel ikke så veldig dyre sko (bortsett fra joggesko/aerobicsko, der jeg MÅ ha toppmodellen!) men jeg har da noen fra DKNY, Timberland & sånn. Bør nok lære meg til å kjøpe litt dyrere sko, for ofte ender jeg opp med sko som er usannsynlig vonde å gå med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har rundt 50 par sko :o :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. oktober 2003 #13 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hva, 50 par sko???! Wow! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 13. oktober 2003 #14 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hadde jeg hatt råd så... Blir rundt 2 par i året, kanskje 3 hvis jeg skeier ut. Og alle svarte eller brune sånn at de går til alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 13. oktober 2003 #15 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har vel kanskje 40 par, sånn alt i alt. Elsker støvletter og sandaler med høye hæler... Men kollegaen min har 200 par sko! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 13. oktober 2003 #16 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg er imponert :o Jeg hater å kjøpe sko, finner aldri noe jeg syns er fint... Er litt for koservativ der tror jeg, men den holdningen passer liksom ikke til klesstilen ellers....Da blir det jo bare rot :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg hater å kjøpe sko' date=' finner aldri noe jeg syns er fint...[/quote'] Me too. Er mye rare sko for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 13. oktober 2003 #18 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har noen sko ja men aner ikke hvor mange. Tror ikke jeg gidder å begynne og telle, men med et kjapt overslag kommer jeg til ca. 30 par. Kanskje litt mer. Er veeeldig glad i sko og hadde det ikke vært for at jeg har en nesten håpløs størrelse (34/35) så hadde jeg sikkert gått amok i skobutikker... For økonomiens del er det nok like greit at det er litt vanskelig å få tak i fine sko ja Men når jeg skal ut og finne sko fordi jeg trenger det er det ikke like festlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 13. oktober 2003 #19 Del Skrevet 13. oktober 2003 10 par sko, da med rubbel og bit iregnet. Bruker vel tre par av dem regelmessig, og de skal se ganske fæle ut eller ha svære hull før jeg bytter sko. Kan ikke gå med høye hæler, og har 35/36 i sko. Kan jo tenke dere valgmulighetene mine. Gøy når en er snaut 1,60 høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. oktober 2003 #20 Del Skrevet 13. oktober 2003 :o Jeg får alltid høre at jeg har skodilla og har altfor mange par sko, jeg! - men jeg ser jo nå at det er feil, for jeg har ikke 40 par sko!! :o Jeg har mellom 20-25 par sko, jeg, men da er det inkludert slipperser og støvler og sånt som jeg må ha i jobben, da... Men ja - jeg elsker sko Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå