Joplaya Skrevet 13. oktober 2003 #1 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har du snart noe spennende å fortelle eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #2 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg vedder på at du tenker på noe i retning av "en gylden halvmeter" som Lommedalens neste store sønn nevnte på vårparten..? I så fall er det etter siste skjema 23 dager igjen. Navnene er på plass, så det gjenstår bare å finne ut om det blir han eller hun. Eller var det noe annet spennende du var på jakt etter? Referat fra elgjakta, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg spør igjen om 23 dager jeg Har du hatt en elgjakt må du gjerne fortelle om den også. Var det du som fikk trynet ditt pyntet på under en elgjakt forresten? I så fall synes jeg det ble et særdeles pent resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #4 Del Skrevet 13. oktober 2003 Var det du som fikk trynet ditt pyntet på under en elgjakt forresten? I så fall synes jeg det ble et særdeles pent resultat! Nei, det var Sandman, og resultatet fremgår av avataren hans. Jeg må innrømme at jeg ikke er helt enig i at det er så pent... Ellers må jeg jo bare nevne at jeg satt ny personlig rekord da jeg knertet en 6-tagget elgokse - kanskje ikke så rart i og med at det var "karrierens" andre elg for min del. *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 13. oktober 2003 Prøver å skylde på Sandman... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #6 Del Skrevet 13. oktober 2003 Prøver å skylde på Sandman... Det faller liksom så naturlig... På den annen side; jeg burde visst at du ikke lot deg lure. Pokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. oktober 2003 #7 Del Skrevet 13. oktober 2003 Trøff er sånn at han skylder på de som ikke er her og kan forsvare seg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #8 Del Skrevet 13. oktober 2003 Trøff er sånn at han skylder på de som ikke er her og kan forsvare seg!!! Er dét galt også nå? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. oktober 2003 #9 Del Skrevet 13. oktober 2003 Galt å være slem m de som er mindre enn seg, vettu!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #10 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jada, men tro meg - det er mye mer behagelig enn å yppe seg på de som er større... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. oktober 2003 #11 Del Skrevet 13. oktober 2003 Tror deg..........!!! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #12 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ut fra "god" chimpelogikk burde jeg kanskje gått noen runder wrestling eller kickboksing med elgen i stedet for å benytte meg av fordelen det tross alt er å være bevæpnet..? Sikkert et artig syn :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. oktober 2003 #13 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ut fra god Trøffel-logikk valgte du nok letteste løsning, tenker jeg...... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #14 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jepp! Ingen kickboksing, derimot bang med repetisjon (varselskudd) Jeg følger maskulin Remalogikk; det enkle er ofte det beste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. oktober 2003 #15 Del Skrevet 13. oktober 2003 Less is more, mener du???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 13. oktober 2003 I så fall vil det være eneste gangen han vil innrømme noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #17 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ja, ta vare på dette magiske øyeblikket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 13. oktober 2003 #18 Del Skrevet 13. oktober 2003 *tar vare på det* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. oktober 2003 #19 Del Skrevet 13. oktober 2003 *ivaretar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #20 Del Skrevet 13. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå