Gjest stillness Skrevet 24. november 2010 #21 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Ønsker meg objektiv til kameraet,dvd'er,musikk,nerde-t-skjorter,bøker og spill(til Wii og Pc) Endret 24. november 2010 av stillness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkyh Skrevet 24. november 2010 #22 Del Skrevet 24. november 2010 Elgitar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fsggs Skrevet 29. november 2010 #23 Del Skrevet 29. november 2010 cder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 29. november 2010 #24 Del Skrevet 29. november 2010 Ekstern harddisk uten strømforsyning. Og "carrie-kjede" med navnet mitt- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 29. november 2010 #25 Del Skrevet 29. november 2010 Ullklær og gavekort på kjøpesenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nissejenta Skrevet 29. november 2010 #26 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) En ring eller øredobber... men veit ikke om jeg tørr å si det fordi det blir jo fort litt dyrt :gjeiper: Endret 29. november 2010 av nissejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #27 Del Skrevet 29. november 2010 Så dyre ting dere ønsker dere! Er det vanlig å gi så dyre gaver til kjæresten? Jeg har ønsket meg hansker, tur på kino med godis eller et smykke. Vi har vært sammen i to år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 30. november 2010 #28 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #29 Del Skrevet 30. november 2010 Så dyre ting dere ønsker dere! Er det vanlig å gi så dyre gaver til kjæresten? Jeg har ønsket meg hansker, tur på kino med godis eller et smykke. Vi har vært sammen i to år. typen min får gave for rundt 2000 av meg Men det er mest fordi jeg elsker å gi. jeg vet han ikke har råd til å kjøpe til meg i år, i hvertfall ikke noe mer enn ett par hundre, så jeg har ønsket meg en brett spill av han. (men det kommer han ikke til å kjøpe, fordi han hater brettspill, og han vet han må være med å spille ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemoe Skrevet 30. november 2010 #30 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg ønsker meg brettspill og ullundertøy Han skal få fjernutløser til kamera, cd, film og gavekort på massasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 30. november 2010 #31 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg ønsker meg masse kog og kjærlighet Sånn materielt sett ønsker jeg meg gode bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #32 Del Skrevet 6. desember 2010 speilreflekskamera, iphone 4 men får bare drømme videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå