Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kikket litt rundt i blogger og kom over dette. Snakk om inspirasjon!

Uansett hva slags type kropper man liker er det fasinerende å se at en kan forandre seg så mye :)

http://loverocksolid.blogg.no/1289135728_dagens_inspirasjon.html

http://loverocksolid.blogg.no/1289504984_dagens_inspirasjon__u.html

http://loverocksolid.blogg.no/1289369294_vil_du_det_nok_s_fr_d.html

ps. nei, dette er ikke min blogg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De to første gikk fra litt lubne damer til menn, ikke værst.

Men 11 uker? Har ikke gjort annet enn å trene da?

Skrevet

Klart dei har vore "flinke" til å trene, men for å vere heilt ærleg syns eg dei to fyrste damene var 100 gonger flottare før dei starta å trene! No ser dei jo ut som menn...

Skrevet (endret)

ja, altså, som nevnt er det jo smak og behag om man liker så trente jenter/damer eller ikke - men like fasinerende uansett syntes nå jeg. Man må jo ikke ha et så ekstremt mål - men det er jo inspirerende å se at hardt arbeid og fokus faktisk gir resultater :)

Og, hahaha, nei, hun har nok ikke gjort noe annet enn å trene de 11 ukene ser det ut som

sier som loppekasse: :klappe:

Endret av luckygal
Skrevet

Imponerende resultater de har fått til, ingen tvil!

Synes ikke det er veldig pent, men det er ikke saken her. De har jobbet knallhardt, og det er rett og slett imponerende :)

• Liker 1
Skrevet

Klart dei har vore "flinke" til å trene, men for å vere heilt ærleg syns eg dei to fyrste damene var 100 gonger flottare før dei starta å trene! No ser dei jo ut som menn...

Men å være sunn og frisk er jo heldigvis viktigere enn å se flott ut, så jeg syns ikke bare de har vært "flinke" - de har vært flinke. ;)

Jeg synes også det er imponerende, og har stor respekt for de kvinnene som driver med slikt, så lenge de gjør det på en sunn måte og fordi de trives med livsstilen, uten at det må bli en besettelse (som det lett kan bli for noen). Direkte pent er det ikke nei, men det er ikke alltid at det kreves noe særlig for å få en pen kropp - så det å bare ha en pen kropp er sjelden imponerende i seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Utruleg inspirerande.

*Komme seg ut av sofaen*

Skrevet

Jeg synes ikke de to første er noe flinke, særlig ikke hun som har gjort dette på 11 uker. De har drevet rovdrift på kroppen, ikke noe eksempel til etterfølgelse, spør du meg. I tillegg ser det grusomt ut.

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg synes den siste var mest inspirerende selv om jeg ikke vet tidsaspektet for den siste er den som mest sannsynlig har hatt størst helsegevinst.

Skrevet

Nr. 1 ser ut som hun har silikonpupper på etter-bildet.

Skrevet

stussa over det jeg også . . .

Gjest gjest- silje
Skrevet

Ja de pleier å ta det når de trener bort mesteparten av fettet, puppene pleier jo å gå ned i null de også som resten av kroppen.

De to første har nok fått samme hjelp som mannfolka av den sporten der, av steorider og ephedrin, så såååå flinke er de vel ikke?

Skrevet

Kan vi ikke slutte å rakke ned på utseendet til folk som stiller i fitness?

Jeg synes heller ikke dette er så kledelig, men jeg skjønner i hvert fall at poenget med fitness ikke er å se pen ut, men å få ned fettprosenten for å flashe musklene. Og ut fra det har jo disse jentene gjort en veldig bra jobb, og bør få cred for det.

Man bør også ha i bakhodet at når de står på scenen har de drevet rovdrift på fettprosenten sin, smørt seg inn med brunkrem, og poserer på en måte som fremhever dette, og dette er ikke representativt for hvordan de ser ut til daglig, når de er normalt kledd og er i ein mer naturlig stilling.

• Liker 1
Skrevet

Ja, har de kun vært flinke til å trene, eller har de drevet med diverse "kurer" i tillegg? Tviler på at du blir sånn på elleve uker uten noe "ekstra", steroider etc. etc.

Gjest gjest- silje
Skrevet

Kan vi ikke slutte å rakke ned på utseendet til folk som stiller i fitness?

Jeg synes heller ikke dette er så kledelig, men jeg skjønner i hvert fall at poenget med fitness ikke er å se pen ut, men å få ned fettprosenten for å flashe musklene. Og ut fra det har jo disse jentene gjort en veldig bra jobb, og bør få cred for det.

Man bør også ha i bakhodet at når de står på scenen har de drevet rovdrift på fettprosenten sin, smørt seg inn med brunkrem, og poserer på en måte som fremhever dette, og dette er ikke representativt for hvordan de ser ut til daglig, når de er normalt kledd og er i ein mer naturlig stilling.

Dette med rovdrift er jo sant, når de står på scenen er de på sitt svakeste, utslitt og utmattet, derfor inntar de noe sukkerholdig før de går inn på scenen slik at de skal klare å holde positurene, noe de egentlig er for svake for, derfor kan jeg ikke gi dem noe cred heller,å slite ut kroppen sin på den måten ser jeg ikke positivt på.

Skrevet

Eg rakkar ikkje ned på utsjånaden til folk, eg berre kom med mi personlege meining - nemleg at dei to fyrste damene så mykje penare ut før dei starta å trene. Dessutan trur eg, som fleire andre har nevnt, at det ikkje er bra å trene så mykje - drive rovdrift på kroppen - og dessutan ser det ut som om dei har tatt noke steroider...

Einig i at den siste dama kjem i ein anna kategori - ho så jo flott ut etterpå, og har sikkert hatt stor helsegevinst og. Tvilar på at helsegevinsten ved fitnesstrening er særleg stor. Alt med måte.

Skrevet

Ja de pleier å ta det når de trener bort mesteparten av fettet, puppene pleier jo å gå ned i null de også som resten av kroppen.

De to første har nok fått samme hjelp som mannfolka av den sporten der, av steorider og ephedrin, så såååå flinke er de vel ikke?

jaja - de pleier som regel å ha silikon - så stusset ikke over det. Det jeg reagerte litt på var at om hun ikke har det på "før"-bildet så har det gått veldig fort da. Og slik jeg har forstått det så tar det litt tid å komme seg etter en operasjon..

Gjest gjest- silje
Skrevet

jaja - de pleier som regel å ha silikon - så stusset ikke over det. Det jeg reagerte litt på var at om hun ikke har det på "før"-bildet så har det gått veldig fort da. Og slik jeg har forstått det så tar det litt tid å komme seg etter en operasjon..

Ja jeg tenkte på det også, kan jo være lureri med hvor lenge hun trente før hun fikk den kroppen, ikke sikkert det er henne på før bildet heller, fikk jo ikke se ansiktet. De fleste bruker ett år på å komme i slik form og da også med hjelp av diverse piller.

Skrevet

Ja jeg tenkte på det også, kan jo være lureri med hvor lenge hun trente før hun fikk den kroppen, ikke sikkert det er henne på før bildet heller, fikk jo ikke se ansiktet. De fleste bruker ett år på å komme i slik form og da også med hjelp av diverse piller.

Men jeg tenker at hun ikke var i SÅ dårlig form på før-bildet (så fremt det er henne) - at det ikke er umulig. I all hovedsak vil jeg isåfall tro det er kostholdet som er endret mest på pga. den betydelig lavere fettprosenten. Men - det er mye steroider ol. i den bransjen og man kan ikke utelukke det. Men - i denne sammenheng er det et forbehold at hun er ren (altså - for at jeg skal kunne klappe av det ;) ). Men - det er vel samme tatto?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...