Gå til innhold

Han er en dårlig elsker..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg synes bare det vitner om en holdning der man kan ligge passivt og vente på orgasmen, for så å klage over at "han er en dårlig elsker" hvis den ønskede effekt ikke skulle inntreffe :wink:

Nei, det lureste er nok å koble inn hode og kropp samtidig; da pleier det meste å ordne seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i noen år nå. Men, han var lenge singel før han traff meg. Dvs, at han er vant til å "get over with it" ganske raskt.

Nå som vi er to, er det andre boller.

Han er rett og slett udugelig når det gjelder å tilfredsstille meg! Han har aldri gitt meg orgasme.. og han gir opp etter 5-10 minutter.

Jeg har brukt en del penger på leketøy, men hver gang jeg tar de frem (små, uskyldige ting som durer) så lager han bare grimaser og sier at lyden distraherer ham.

Jeg har fått han til å bruke penisring, for han kommer så raskt noen ganger. Da sier han at det gjør vondt, og vil ta den av.

Jeg pratet med han om dette, og vi ble enige om at han skal begynne å bli litt flinkere til å ta hensyn, og være litt mere "intim" med meg før akten er igang.

Jeg ville bare dele dette, blir så frustrert noen ganger. Jeg har ikke akuratt lyst til å fortelle venninnene mine om dette. Han fremstår som en veldig kjekk, ung mann som kan sine saker.

Men innerst inne er han helt håpløs, og jeg må ty til mine egne midler når han har dratt på jobb (gud, så trist det er, å sitte alene med vibratoren)

Har dere noen tanker rundt dette? Noen råd?

Jeg er altfor glad i sex, så jeg kan ikke "la være" heller....

:oops:

Hva gjør du, da?? Skjønner godt at han gir opp hvis du ynker deg misfornøyd............. (Dette er bare ment som en ny innfallsvinkel...) Ta styringen og vis hva du mener. Ikke la orgasmen i seg selv være et mål i starten. Slapp av!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig fyr... Hvordan liker han å bli stemplet som en dårlig elsker?? :o

Synes dere skal prøve å gi deg orgasme før han får det. Din orgasme er begges ansvar - vi snakker jo her om et samspill/ team work.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen her! Kommer fra et forhold med vanvittig deilig sex - men hvedagen taklet vi ikke. Nå har jeg truffet en ny mann, men han er helt håpløs når det gjelder sex. Tror det er grunn nok for meg til å ikke gå videre med forholdet. Sex er utrolig viktig for meg!

Men vi har tross alt bare vært sammen i et par måneder, så det er kanskje fremdeles håp for oss..

Men jeg hadde aldri holdt ut med en dårlig elsker i noen år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eg hadde heller alri holdt ut me ei dama så bare ligge der så ett lik, så ikje kan jør någen ting uten de må gi beskje fysst, og de e d mange av..

Mange jenter klager over at guttene er så dårlige i sengå, men sjøl er de rene tanya hansen i sengå virker det som de tror iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Tro meg, jeg ligger ikke bare der og ynker meg!

Jeg er overalt, prøver å stimulere selv, bruker stimulator osv (men da sier han bare "kan ikke du skru den av, den bråker så mye")

Jeg gjør noe UT AV akten selv om orgasmen uteblir. Det er bare frustrerende å se at mannen min ikke YTER noe for meg. Han er veldig egoistisk egentlig (vant til å få det som han vil).

Orgasme er ikke DØDSviktig, men det hadde vært kjekt å fa i allefall èn i året? Er det for mye å be om?

Jeg får det til fint alene..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
men da sier han bare "kan ikke du skru den av, den bråker så mye" :hoho:

Stakkars deg. Har ikke noe råd. Virker som om du har prøvd det meste. Men han er virker da fryktelig egoistisk, denne mannen. Sikker på at du vil dette da? Kanskje du skulle prøve å kjøpe boka Hot Sex til han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt å ta styringen helt noen gang da?

Pirr ham til han NESTEN kommer, stopp før han rekker det og vær seig til han roer seg igjen, fortsett å gjør samleiet til noe mer en bare en-to-tre-sprut liksom. VIS ham at dette er noe som kan gjøre hans sexliv også bedre (siden han skal være slik en egoist mener jeg! :wink: )

Har dere f.eks prøvd å kjøpe en bok eller noe om kamasutra? eller annet der dere kan prøve dere frem og bare ha det morro med sexen? Uten å ha det som mål for noen av dere å få orgasme?

Kanskje han ikke er egoistisk, kanskje han bare "vet" at han ikke klarer å tilfredsstille deg, så for å ikke bevise for seg selv at han har rett, så er det enklere å la være å prøve?

man kan være selvsikker utenpå som få, men allikevel ikke tørre teste seg selv som elsker!

Kanskje det derfor kan være ok å fokusere på noe annet en å være gode elskere, men å dele opplevelsen og kanskje gjøre det til morro for en liten stund? for å få ett annet og mer avslappet perspektiv på det?

Det er sikkert mye som kan gjøres, om dere er villige til å prøve, og dere har det fint ellers.

Lykke til. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...