AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #1 Del Skrevet 12. november 2010 ...har en kollega som heter det til etternavn og jeg aner ikke hvordan det uttales. Hvis jeg skal si at noen må snakke med XXX Nguyen, så er det ganske ille å ikke kunne uttale navnet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 12. november 2010 #2 Del Skrevet 12. november 2010 ...har en kollega som heter det til etternavn og jeg aner ikke hvordan det uttales. Hvis jeg skal si at noen må snakke med XXX Nguyen, så er det ganske ille å ikke kunne uttale navnet!!! Du må si "eng" uten e-en. Og så legger du til yen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WendyClear Skrevet 12. november 2010 #3 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg hadde en i paralellklassen med samme etternavn. Han uttalte det sånn : "nåjn" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #4 Del Skrevet 12. november 2010 Kompisen min heter det, han sier det Njyan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 12. november 2010 #5 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg tror faktisk det blir uttalt på mange forskjellige måter. Jeg kjente en som het det, hun sa hun ikke klarte å si det riktig selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingo Skrevet 12. november 2010 #6 Del Skrevet 12. november 2010 Kinkig. - Hva heter du? - Tja, det kommer litt an på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. november 2010 #7 Del Skrevet 13. november 2010 Dei eg kjenner med det namnet, uttalar det noko sånt som "njun". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #8 Del Skrevet 13. november 2010 Min venninne som heter Nguyen uttaler navnet sitt "Nyjen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 13. november 2010 #9 Del Skrevet 13. november 2010 Moro at alle svarer forskjellig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 13. november 2010 #10 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg har hørt folk uttale det rett frem: ngøyen der n bli uttalt n og ikke enn. sånn som når du sier mmmm eller nnnn. ngøyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. november 2010 #11 Del Skrevet 13. november 2010 Moro at alle svarer forskjellig Kanskje det er dialektforskjellar Eller at alle oppfattar det forskjellig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 13. november 2010 #12 Del Skrevet 13. november 2010 De gangene jeg har hørt det, har det blitt uttalt "WIN". Det er riktignok på amerikansk, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest youlookslashy Skrevet 13. november 2010 #13 Del Skrevet 13. november 2010 kjæresten til faren til besteveninna mi uttaler det "nuen" i alle fall.. kjekk kar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 14. november 2010 #14 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg har møtt folk som har hatt det etternavnet, men alle uttaler det forskjellig. N-gyen, Nuen, Nyen, weng (der w'en uttales veldig uttydelig) osv.. Det kommer visst an på hvor de er fra :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #15 Del Skrevet 14. november 2010 Noen som vet hvordan Tila Tequila uttaler det? Ifølge wikipedia skrives det egentlig Nguyễn i hennes tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. november 2010 #16 Del Skrevet 14. november 2010 Er det så mange måter å uttale det navnet på ? Spør det aktuelle Nguyen om hvordan det uttales, du, så er du trygg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. november 2010 #17 Del Skrevet 15. november 2010 Ble du noe klokere av dette, ts? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #18 Del Skrevet 15. november 2010 Har en venn som heter det, og han sier Nyen når han sier det på "norsk". Når han snakker utenlandsk, sier han noe som ligner på "Nwøn". (Blanding av en ø og en e inni der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 15. november 2010 #19 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg kjenner også en som heter det. Han uttaler det "Oddvar". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajun Skrevet 17. november 2010 #20 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg kjenner også en som heter det. Han uttaler det "Oddvar". Den versjonen tror jeg at jeg går for! Enkelt og greit for en nordmann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå