darln Skrevet 12. november 2010 #1 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg har vært singel i snart to år nå, etter et langt forhold. Og nå virker det som at jeg skal på min første date noensinne(!). Jeg blir helt fjortis av hele greia og kjempe usikker. Jeg spurte en fyr om han ville bli med på kino og se Trolljegeren. Han svarte at kino blir bra. Vi er venner, men vi har aldri gjort noe alene - kun vi to. Kun møttes på fest, på besøk hos felles venner osv. Jeg tror jeg har sagt fra ganske tydelig at jeg synes han er flott og sjarmerende Så da lurer jeg på. Kan jeg kalle dette for en date? eller er det bare to venner som skal på kino sammen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cæm Skrevet 12. november 2010 #2 Del Skrevet 12. november 2010 Har dere flørtet noe da? Om dere bare har oppført dere som vanlig mot hverandre, så vil jeg bare kalle det at dere er venner som drar på kino sammen! Men om dere har vist interesse for hverandre (mer enn vennskapelig), så vil jeg kalle det en date. Lykke til iallefall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darln Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 12. november 2010 Har dere flørtet noe da? Om dere bare har oppført dere som vanlig mot hverandre, så vil jeg bare kalle det at dere er venner som drar på kino sammen! Men om dere har vist interesse for hverandre (mer enn vennskapelig), så vil jeg kalle det en date. Lykke til iallefall :D Tja, har vel ikke vært så mye flørting, annet enn på sms. Takk for lykkeønskning, om et døgn er det nok over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 13. november 2010 #4 Del Skrevet 13. november 2010 Lykke til høres kjempe spennende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 15. november 2010 #5 Del Skrevet 15. november 2010 Hvordan gikk det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darln Skrevet 18. november 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 18. november 2010 Hvordan gikk det da? No romance, dessverre! Det var koselig, da. Så det var ikke forgjeves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 18. november 2010 #7 Del Skrevet 18. november 2010 bra det var koselig synd det ikke klaffet da .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå