AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Jeg hater kroppsfasongen min. Spesiellt at det går innover langs trusekanten, men jeg har kjærlighetshåntak og store hofter. Så det er så usymentretisk. Har prøvd å tegne i paint, håper noen skjønner hvordan jeg mener http://i52.tinypic.com/2q3b1tv.png Er såklart ikke så stor forskjell på hvordan det går inn rundt ved puppene, men det er hoftene jeg konsentrerte meg om, så fokuser på de. Hva slags form har jeg? For pæreform har jo ikke sånne "hakk" som jeg har.. :klø:
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Veier forresten 60kg og er 1.60 høy. 19 år, 0 barn
Sunniva81 Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 :klø: Tja, jeg vil si du er timeglassformet.
Zoë Castillo Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 (endret) Jeg tror jeg har ganske lik kroppsfasong som deg, og jeg kaller meg pære. Jeg skal prøve å forklare: Jeg er 164 cm høy, 67 kg. Jeg har også runde hofter (104 cm), midje på 73 cm og ca 75 i omkrets rundt brystet (under brystene). Der hvor bukselinningen går har jeg absolutt ikke fett, men like over har jeg endel fetthåndtak. Rent bortsett fra disse håndtakene hadde jeg vært en klassisk pære, og med litt effektive hold-in-strømpebukser er ikke fasongen så verst heller. Men jeg kaller meg altså pære, men så har jeg ikke så mye "utsving" i magepartiet som det du illustrer med bildet ditt da. Endret 13. november 2010 av anti jante-June
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 Jeg tror jeg har ganske lik kroppsfasong som deg, og jeg kaller meg pære. Jeg skal prøve å forklare: Jeg er 164 cm høy, 67 kg. Jeg har også runde hofter (104 cm), midje på 73 cm og ca 75 i omkrets rundt brystet (under brystene). Der hvor bukselinningen går har jeg absolutt ikke fett, men like over har jeg endel fetthåndtak. Rendt bortsett fra disse håndtakene hadde jeg vært en klassisk pære, og med litt effektive hold-in-strømpebukser er ikke fasongen så verst heller. Men jeg kaller meg altså pære, men så har jeg ikke så mye "utsving" i magepartiet som det du illustrer med bildet ditt da. Har ikke så mye "utsving" i magepartiet jeg heller, jeg bare er ikke flink i paint. Hoftene og håntakene mine er like mye "ut" og midjen min og "trusekanten" er like mye inn. Så det er som en humpete vei. Tegnet det slik for å illustrere at jeg hadde et skikkelig hakk innover ved trusa. Paint er ikke det beste å tegne med, men fant ingen bilder på google..
Zoë Castillo Skrevet 12. november 2010 #7 Skrevet 12. november 2010 Har ikke så mye "utsving" i magepartiet jeg heller, jeg bare er ikke flink i paint. Hoftene og håntakene mine er like mye "ut" og midjen min og "trusekanten" er like mye inn. Så det er som en humpete vei. Tegnet det slik for å illustrere at jeg hadde et skikkelig hakk innover ved trusa. Paint er ikke det beste å tegne med, men fant ingen bilder på google.. Ok. Disse håndtakene er skikkelig slitsomme! Jeg er per definisjon overvektig, men er godt fornøyd med kroppen min hvis en ser bort fra håndtakene. Jeg vil ikke ha mindre pupper enn det jeg har nå, så slanking er utelukket. Og håndtakene sitter jo som støpt. Det finnes jo ikke noe muskler under der som en kan trene for å holde dem litt inn heller. Jeg har imidlertid begynt å kjøpe bukser som er litt høyere i livet. Da passer jeg på at det ikke er lommer på dem, ellers får rumpa en veldig stygg fasong. Så jeg bruker bukser som har linning ved håndtakene, for da holdes de inn. Og så bruker jeg gensere/topper over, slik at det ser ut som at buksa har vanlig høyde. Får mange kommentarer på at jeg ser flott ut/må ha gått ned i vekt, så det er tydelig at den nye strategien min funker!
Gjest imli Skrevet 13. november 2010 #8 Skrevet 13. november 2010 Vil seie du har pærefasong... Ikkje alltid lett å plassere seg, mange som ikkje havnar i ein av kategoriane. Hold-in undertøy kunne kanskje ha hjelpa deg litt?
Ann-Magritt Skrevet 3. februar 2011 #9 Skrevet 3. februar 2011 Du er sikkert i nær slekt av Pære tenker jeg. De nærmeste slektningene er Kjegle eller Bjelle, men du kan også ha innslag av Cello eller Vase. Dette kommer an på fasong på ben og overkropp, som du ikke har gitt så mye informasjon om. Og det er selvfølgelig også mulig å være en blanding av de ulike.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2012 #10 Skrevet 10. februar 2012 Les denne, tror dette er kroppsfasongen du sikter til: http://manet.blogg.no/1265370398_05feb2010.html Tror det kasse "figure 8". Enig i at det er slitsomt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå