AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #1 Del Skrevet 11. november 2010 har en jente som jeg er så forelsket i,, men i det siste virker det som hun ikke er så intressert som før. har ikke tid..og bla bla bla,, noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 11. november 2010 #2 Del Skrevet 11. november 2010 nope.. Kjedelige greier.. Sånn er livet. Like greit å bli vant med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #3 Del Skrevet 11. november 2010 hehe posetiv du var da ^^ men det er vel kanskje som du sier,, sånn er livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsLeela Skrevet 11. november 2010 #4 Del Skrevet 11. november 2010 Kanskje hun virkelig ikke har tid?! Be henne ut på date! Kino, restaurantbesøk etc. Gjør noe hyggelig sammen. Gå på kafe, gi henne blomster. Vis at du er interresert (men ikke overdriv!). Er hun interessert vil du merke det. Er hun ikke interessert, vel sånn er livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ken Skrevet 11. november 2010 #5 Del Skrevet 11. november 2010 høres ut som en god plan det der.. hva er passende? kino er vel ikke så romantik at det gjør noe vel.. men en fin middag kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 12. november 2010 #6 Del Skrevet 12. november 2010 mekk middagen selv! det gjør susen, har aldri slått feil for meg. Er dere glad i sushi, eller lignende mat så er visst det kjempe enkelt å lage selv. Så sett igang på kjøkkenet! Alle kan kjøpe mat, ikke alle kan lage. her har du noe å vise deg fram med samtidig som dere får det koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 12. november 2010 #7 Del Skrevet 12. november 2010 Jepp, lag mat selv. Eller kanskje hun faktisk ikke har tid? Mange som har begynt med eksamen og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. november 2010 #8 Del Skrevet 12. november 2010 har en jente som jeg er så forelsket i,, men i det siste virker det som hun ikke er så intressert som før. har ikke tid..og bla bla bla,, noen gode tips? Finn deg ei dame som er interessert istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nutshell Skrevet 12. november 2010 #9 Del Skrevet 12. november 2010 For all del ikke vær innpåsliten og masete, det fins ikke noe som er mer turn-off enn det.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 16. november 2010 #10 Del Skrevet 16. november 2010 Å si at man ikke har tid, vel - hvem er det egentlig som har tid til noe som helst da, alle har nok å gjøre og alle prioriterer. Hvis noen ikke kan treffe meg fordi de ikke har tid eller det praktisk ikke lar seg gjøre, kunne de like gjerne si rett ut at de ikke syns jeg er interessant nok til at de gidder prioritere meg. Ergo: hun er ikke interessert i deg. Beklager. Alle har tid til det de vil. Gammelt jungelord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 16. november 2010 #11 Del Skrevet 16. november 2010 har en jente som jeg er så forelsket i,, men i det siste virker det som hun ikke er så intressert som før. har ikke tid..og bla bla bla,, noen gode tips? Nei. Interessen har tydeligvis dabbet av. Er man lei, så er man lei. Det er vel også grenser for hvor interessant man kan gjøre seg. Vil de de ikke, så vil de ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. november 2010 #12 Del Skrevet 16. november 2010 Å si at man ikke har tid, vel - hvem er det egentlig som har tid til noe som helst da, alle har nok å gjøre og alle prioriterer. Hvis noen ikke kan treffe meg fordi de ikke har tid eller det praktisk ikke lar seg gjøre, kunne de like gjerne si rett ut at de ikke syns jeg er interessant nok til at de gidder prioritere meg. Ergo: hun er ikke interessert i deg. Beklager. Alle har tid til det de vil. Gammelt jungelord. Eventuelt at lysta driver verket. Også gammelt jungelord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #13 Del Skrevet 16. november 2010 Bare prøv å holde kontakten du, så kanskje det forandrer seg etterhvert Kan være mange grunner til at hun er som hun er nå. Virker nok litt sånn jeg også innimellom, spesielt nå når eksamen og jul nærmer seg altfor fort.. Gi henne tid, og visst ingenting er forandret utpå nyåret så får du heller vurdere situasjonen da. Hold kontakten, send henne en melding og ikke gi opp uten kamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #14 Del Skrevet 17. november 2010 har en jente som jeg er så forelsket i,, men i det siste virker det som hun ikke er så intressert som før. har ikke tid..og bla bla bla,, noen gode tips? Og dette spør du damer om?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå