Gå til innhold

Tobarnsmor:)


Epica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

God jul søtinger!

Tårene triller her... jeg orket ikke mer amming og snuppa er på flaska andre dagen, hun er ikke så veldig glad i den men går fint.

Måtte vente 5-6 timer før hun tok den første gangen.

Ble skikkelig deprimert nå plutselig, ble bare så mye styr med amming og etterhvert må jeg i jobb, pluss vil ha mer frihet.

Føler meg som verste mamma ever...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det har ordnet seg! Du er absolutt ikke noe dårlig mamma! :klemmer: Skjønner godt at det ble for slitsomt for deg. Hun har jo fått morsmelk i over fire måneder, og nå var det tid for erstatning :kose: Bra at hun endelig tar flasken. Dette skal gå bra skal du se :jepp: Syns du har holdt ut lenge jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff føler meg bedre idag, ammet en gang.. kanskje jeg skal fortsette å gjøre det 1-2 ganger om dagen hvis hun fremdeles tar flaske..

Hun sover såååå godt på MME og mye mer fornøyd om dagene.

Får ta det som det kommer, ble bare så trist igår at jeg måtte få utløp her... :sjenert:

Snille Pupsilure.. takk skal du ha :klem:

Jeg føler meg egoistisk..men klarer ikke amme så mye mer, ble nesten hver time og ikke noe liv.. hetetokter og våte innlegg.. ble sprø..

Men muligens skal jeg gi henne av og til så det blir litt kos, men satser på 4,5 med mm er bra nok.. Må begynne å jobbe i april og..

Hun fikk mat 18 igår, la henne 1830 sov til 19, ga henne smokk (som hun ikke tok før hun tok flaske, og nå er livet myyyye bedre for oss begge!) hun sovnet til 2100... fikk mme og fikk ikke mat igjen før 03!! så kl 06, og kl 10 igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære epica :kose:

Amming skal være kos og er ikke det lenger så er det ikke noe nederlag å gi erstatning.

Happy mor=happy baby sant! :jepp:

Så bra hun tok flaske og så kos at hun sov så bra sammenhengende!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke du er egoistisk i det hele tatt jeg! :klemmer: Jeg mener nå at 4,5 måneder med mm er kjempebra! Mine fikk bare bittelitt mm til de var en måned, så gadd jeg ikke mer. Hadde omtrent ikke noe melk heller så... Så fint at hun endelig tar både flaske og smokk! :jepp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Heisan :klem:

tusen takk for mange gode ord i dagboka mi.. for en evighet siden, tørka støv av den jeg.. og oppdatert litt.

Gratulerer som 2- barnsmamma foresten!! :biggrin: litt vel sent, men ...

håper du koser deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...