Gjest Paff Skrevet 12. oktober 2003 #1 Del Skrevet 12. oktober 2003 Greit å si ifra siden jeg selv sliter når folk bytter nick og avatar: JEG HAR FÅTT NY AVATAR OG FORKORTET NICK!! Men ellers er jeg den samme gamle altså!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 12. oktober 2003 #2 Del Skrevet 12. oktober 2003 Gratulerer med nytt nick da :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 12. oktober 2003 #3 Del Skrevet 12. oktober 2003 Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 12. oktober 2003 #4 Del Skrevet 12. oktober 2003 Gratulerer Hm... heftig sko det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 12. oktober 2003 #5 Del Skrevet 12. oktober 2003 Og for de som lurer - Shivani er grunnen til at jeg byttet nick!!!! (for de som ble nysgjerrige - sjekk dagboken min). Skoen ja - den er akkurat som meg, stilig, spiss, litt sær og rosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. oktober 2003 #6 Del Skrevet 12. oktober 2003 Gratulerer med makeover :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 12. oktober 2003 #7 Del Skrevet 12. oktober 2003 Og for de som lurer - Shivani er grunnen til at jeg byttet nick!!!! (for de som ble nysgjerrige - sjekk dagboken min). Skoen ja - den er akkurat som meg, stilig, spiss, litt sær og rosa :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2003 #8 Del Skrevet 12. oktober 2003 Gratulerer med forkortet nick!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 12. oktober 2003 #9 Del Skrevet 12. oktober 2003 Gratulerer med nytt og fint nick ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. oktober 2003 #10 Del Skrevet 13. oktober 2003 Aner vi en liten skofetish her???? Puff var jo veldig lett og greit da! Gratulerer med nyvinningene :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 13. oktober 2003 #11 Del Skrevet 13. oktober 2003 TAKK FOR GRATULASJONENE - jeg føler meg skikkelig sprek og opplagt etter denne omfattende "makeoveren" Og ang skoen - det er de jeg sikler etter nå...kanskje jeg skal bytte avatar etter når jeg forandrer mening/kjøper sko?? Hm... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 13. oktober 2003 #12 Del Skrevet 13. oktober 2003 Gratulerer *Du det er jo mine sko du har som avatar jo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 13. oktober 2003 #13 Del Skrevet 13. oktober 2003 PERSER - SÅ KULT!!! Har du kjøpt de på LilleVinkelSko eller?? Jeg har sett noen lignende på DNA, men disse er finere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 13. oktober 2003 #14 Del Skrevet 13. oktober 2003 Heia Mine heter Steve Madden De er døds kule på Kult nå er det 3 av oss her på KG som har slike sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 14. oktober 2003 #15 Del Skrevet 14. oktober 2003 Sko er så gøy sko er så gøy sko er så gøy!!! Takk *Perser* - fant Steve Madden på nett jeg!! Så utrolig mye kult!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå