Gå til innhold

16 år gammel jente legger an på meg


Gjest Jonas K

Anbefalte innlegg

Kan du ikke høre med broren hennes hva han synes? Er det greit for ham er det vel bare å kjøre på :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke høre med broren hennes hva han synes? Er det greit for ham er det vel bare å kjøre på :popcorn:

Pleier du høre med familie, slekt og venner hva de synes om at du skal ha sex med den du vil ha sex med før dere har sex? Pleier du ta en liten ringerunde, bare sånn at du vet hva folk synes før du har sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja og tja. Det finnes en god del 16-årige jenter som har sex for få bekreftet at de er attraktive. I den alderen er det ofte flaut å være jomfru og selv om de kan risikere å få et horestempel, virker det nesten som om jenter velger hore/tøs foran stempelet som siste jomfru i gjengen. Å ha sex med en fyr over 20 er ofte ansett som tøft, og selv om jenta egentlig ikke syntes selve sexen var stort å skryte av, er det stas å kunne skryte på seg noen erfaringer med storegutta. I den alderen er kvantitet ofte viktigere enn kvalitet. Selv om en sexopplevelse ikke ble helt som forventet og jenta angrer litt, er det likevel ikke alltid at hun føler seg brukt og utnyttet.

Det spørs nok hva slags miljø man er i, og hvem man er venner med. Da jeg var 16 år var ikke det så vanlig, men det var ikke noe press heller. Ingen pratet om det heller. Det var noen få som hadde kjærste og hadde hatt sex, men de aller fleste var jomfruer (både gutter og jenter)og hadde ikke hatt kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs nok hva slags miljø man er i, og hvem man er venner med. Da jeg var 16 år var ikke det så vanlig, men det var ikke noe press heller. Ingen pratet om det heller. Det var noen få som hadde kjærste og hadde hatt sex, men de aller fleste var jomfruer (både gutter og jenter)og hadde ikke hatt kjæreste.

La meg gjette, når du var ung så kom Moses ned fra berget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjallabais

Har hatt sex med 17 stk i mitt liv og alle de har vært med folk på min alder eller over. Synes det er litt spennende og har vært en fantasi å ha sex med en tenåring 16 år +. Hadde ikke tatt noen under 16 år fordi det er jo ulovlig. Jeg følger loven, så hvis dere mødre her inne har noe veien med en 24 åring knuller en 16 åring så får dere ta dette opp med Lovsetterene i dette landet her, ikke meg !!

Virker som det er mange hyklere her inne, mange feminister som prøver å skape et bilde av hvor dårlig mannen er, når dere hyklere har plenty av one night stands selv. Hvem finnes det mest av mannehorer eller kvinnlige horer i denne verden her ?? I rest my case.

Når det gjelder doggy, så tenner jeg dessverre bare på den stillingen eller reverse cowgirl, vil helst se rumpen hennes.. Missjonær er ikke noe for meg.. Må se rumpa :)

Jeg personlig tror doggy er stillingen vi mennesker er ment å knulle i for å være helt ærlig. Alle dyrene på denne jorden puler bakfra, hunder, frosker, hester, kuer, løver, osv osv haha... Doggy er for å bli jenter :)

se hvor perfekt det ser ut :http://www.getprice.com.au/images/uploadimg/926/350__1_2421029-1.jpg

img-tagger fjernet. Kråkesaks.

Kjære Jonas K. Jeg syns synd på deg som har et så begrenset repertoar og som setter dine lyster foran alt, og at du ikke ser at sex er en lek mellom to personer som begge skal ha glede av det.

At en "voksen" 16-åring har sex med en voksen 24-åring ser jeg ingen problemer med, så lenge begge vet hva de begir seg inn på og det er jeg ikke sikker på om denne jenta vet. Men sånn sett så passer kanskje ditt repertoar best til uerfarne jenter, for erfarne jenter som har prøvd gutter med større repertoar vil kun prøve deg en gang og deretter skygge banen. Jeg har vært borti yngre gutter enn deg som har forstått at det skal mer enn hard doggy til for å få et velfungerende sexliv, og som har benyttet doggy som en mulighet til variasjon, ikke som en regel uten unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Jonas K. Jeg syns synd på deg som har et så begrenset repertoar og som setter dine lyster foran alt, og at du ikke ser at sex er en lek mellom to personer som begge skal ha glede av det.

At en "voksen" 16-åring har sex med en voksen 24-åring ser jeg ingen problemer med, så lenge begge vet hva de begir seg inn på og det er jeg ikke sikker på om denne jenta vet. Men sånn sett så passer kanskje ditt repertoar best til uerfarne jenter, for erfarne jenter som har prøvd gutter med større repertoar vil kun prøve deg en gang og deretter skygge banen. Jeg har vært borti yngre gutter enn deg som har forstått at det skal mer enn hard doggy til for å få et velfungerende sexliv, og som har benyttet doggy som en mulighet til variasjon, ikke som en regel uten unntak.

Hvor gammel er du ? vil helst ikke motta råd fra 40 åringer. Sex har utviklet seg en god del siden deres tid... Moderne sex er røffere og inneholder mye doggy :)) Alle jenter jeg har pult har digget å bli tatt bakfra, og de føler ser mer naughty da, som piffer opp sexen. Gammeldags missjonær sex er kjedelig,og hører til i historiebøkene.. Sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du ? vil helst ikke motta råd fra 40 åringer. Sex har utviklet seg en god del siden deres tid... Moderne sex er røffere og inneholder mye doggy :)) Alle jenter jeg har pult har digget å bli tatt bakfra, og de føler ser mer naughty da, som piffer opp sexen. Gammeldags missjonær sex er kjedelig,og hører til i historiebøkene.. Sorry

Jeg leser jo tydelig, av alt du har skrevet, at du primært er ute etter å tilfredsstille deg selv - og bryr deg null om jenta. Du vet ikke hva JEG har gjort på soverommet (og utenfor), men antakeligvis litt mer enn deg. Jeg vet også at man gjerne er mye mer usikker når man har sex som ung, så hvis du på død og liv bare kan ta jenta bakfra så er det også stor sannsynlighet at hun ikke kommer. Sannsynligvis rekker hun aldri å komme heller fordi du har gjort deg ferdig på 2 sekunder.

Den dagen du finner deg ei flott jente du vil dele resten av ditt liv med så kommer HENNES innlegg her i forumet til å hete "Typen min vil bare ta meg bakfra - hva skal jeg gjøre?"

Du snakker om "moderne sex", men sier samtidig at alle dyr gjør det i "doggy". Må si at jeg ikke har hørt om en mer gammeldags, eller kjedelig, fyr når det kommer til sex. Dag ut og dag inn med "doggy". Noe så dørgende kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du ? vil helst ikke motta råd fra 40 åringer. Sex har utviklet seg en god del siden deres tid... Moderne sex er røffere og inneholder mye doggy :)) Alle jenter jeg har pult har digget å bli tatt bakfra, og de føler ser mer naughty da, som piffer opp sexen. Gammeldags missjonær sex er kjedelig,og hører til i historiebøkene.. Sorry

Hva i HULESTE er dette for noe tull?! Tror nok huleboerne hadde en del røffere sex enn det moderne mennesker har for å si det sånn. Jeg tror heller ikke sex har forandret seg noe særlig på de tusenvis av årene mennesker har praktisert det for nytelse. Bare graden av åpenhet rundt emnet. Har du f.eks hørt om Kama Sutra? Foreslår at du googler det.

Du har rett i at mange jenter liker doggy, men herregud, man må ha variasjon!

Det du sier om at misjonærstillingen er kjedelig og hører til i historiebøkene er i alle fall bare tull. Det er en stilling som veldig mange jenter (og gutter) elsker. Dessuten så er ikke en stilling bare EN stilling, det går fint ann å gjøre misjonær dirty og doggy romantisk. Det er utførelsen og følelsene involvert som avgjør hvordan den enkelte stillingen blir oppfattet.

Og ellers vil jeg bare legge til at jeg føler meg flau av å måtte kategorisere meg i samme kjønn som deg.

Gutt (24 år)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hvor gammel er du ? vil helst ikke motta råd fra 40 åringer. Sex har utviklet seg en god del siden deres tid... Moderne sex er røffere og inneholder mye doggy :)) Alle jenter jeg har pult har digget å bli tatt bakfra, og de føler ser mer naughty da, som piffer opp sexen. Gammeldags missjonær sex er kjedelig,og hører til i historiebøkene.. Sorry

Alstå jeg må bare si jeg liker doggy, ja. Men ikke BARE doggy. Greit å variere stillingene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hva i HULESTE er dette for noe tull?! Tror nok huleboerne hadde en del røffere sex enn det moderne mennesker har for å si det sånn. Jeg tror heller ikke sex har forandret seg noe særlig på de tusenvis av årene mennesker har praktisert det for nytelse. Bare graden av åpenhet rundt emnet. Har du f.eks hørt om Kama Sutra? Foreslår at du googler det.

Du har rett i at mange jenter liker doggy, men herregud, man må ha variasjon!

Det du sier om at misjonærstillingen er kjedelig og hører til i historiebøkene er i alle fall bare tull. Det er en stilling som veldig mange jenter (og gutter) elsker. Dessuten så er ikke en stilling bare EN stilling, det går fint ann å gjøre misjonær dirty og doggy romantisk. Det er utførelsen og følelsene involvert som avgjør hvordan den enkelte stillingen blir oppfattet.

Og ellers vil jeg bare legge til at jeg føler meg flau av å måtte kategorisere meg i samme kjønn som deg.

Gutt (24 år)

Hadde emoticonene mine virket hadde jeg sendt deg en applaus smiley

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde emoticonene mine virket hadde jeg sendt deg en applaus smiley

Og hadde mine virket, hadde jeg gitt ut en i doggy med meg bak og bettyboop28 foran::) Håper du har digg rumpe bettyboop28 ellers har jeg drete meg ut med mitt valg. Du virker digg, håper det er sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hadde mine virket, hadde jeg gitt ut en i doggy med meg bak og bettyboop28 foran::) Håper du har digg rumpe bettyboop28 ellers har jeg drete meg ut med mitt valg. Du virker digg, håper det er sant

Hadde hjernen din virket hadde du sluppet å "drete" deg ut. Hele denne tråden er helt fjern. Du har fått mange gode svar, men klarer ikke å gi mer utfyllende og intelligente innlegg enn en gorilla. Eller vent, det var slemt sagt. Mot gorillaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

Og hadde mine virket, hadde jeg gitt ut en i doggy med meg bak og bettyboop28 foran::) Håper du har digg rumpe bettyboop28 ellers har jeg drete meg ut med mitt valg. Du virker digg, håper det er sant

hmm jaa jeg er vel ganske digg.. Bare så synd du ikke virker like digg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Nei! Tenk hvor moden du var da du var 16 år! Du høres forsåvidt fremdeles ikke spesielt moden ut!

Hehe hans mentale utvikling stoppa sikkert den dagen han fylte 12 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Tenk hvor moden du var da du var 16 år! Du høres forsåvidt fremdeles ikke spesielt moden ut!

Han virker omtrent 14 i hodet nå, så da var han vel omtrent 6 på sekstenårsdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...