Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ikke flink med navn, de butikkene jeg liker best ligger gjerne rundt de mest populere kjøpesenterene.

Så fant vi et kjøpesenter som ikke lå så langt unna havet, tror det er veldig nytt. Der fant jeg veldig masse fint og billig.

Sorry at jeg ikke er flink med navn, heller ikke flink til og forklare veier.

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i puerto rico i midten av desember, og det er absolutt siste frist før uværet setter inn, ble jeg fortalt. Vi hadde flest dager med solskinn hvor det var fint å sole seg og bade, men også kjølige overskyede dager hvor man måtte ha langbukse eller langskjørt på kvelden.

Den beste butikken var uten tvil den på supermarcadoen i sentrum, vi fant en skobutikk som hadde KUN gullsko! Vi koste oss så storartet der inne at vi ble kastet ut :ler:

Jeg er enig i at det var veldig bakkete der, men vi bodde på et hotell som het El Greco i bungalow, det lå 20 m fra stranden. I desember er man gjerne veldig heldig med uspes reise!

Skrevet

Jeg reiser på onsdag, gleder meg masse! Håper på bra vær da, er det noen som har vært der i denne perioden? Hvordan er det med været?

Gjest Chica i.i
Skrevet

Så på værvarselet igår at det var meldt 22 grader i Las Palmas til idag, legg på noen grader ekstra i sør. Så det er nok helt greit regner jeg med! Kos deg masse da! Skal bare få unna jula jeg, så suser jeg nedover:-)

Skrevet

En dag igjen, en dag igjen!! :sjarmor:

SOL, SOL, SOL!!!! Ahh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...