Gå til innhold

Hvilket personlighetstrekk finner du mest attraktivt?

AnonymBruker

Personlighetstrekk i en partner:  

63 stemmer

1. 1. Velg 1 personlighetstrekk du ser etter i en partner:

• Energisk
      1
    • Entusiastisk
      8
    • Eventyrlysten
      12
    • Følsom
      4
    • Forsagt
      1
    • Hjelpsom
      6
    • Krevende
      3
    • Lettlivet
      4
    • Morsom
      23
    • Overtroisk
      1
    • Reservert
      0
  2. 2. Velg 1 personlighetstrekk du ser etter i en partner:

• Selskapelig
      8
    • Selvsikker
      20
    • Sjenert
      1
    • Sjenerøs
      18
    • Spontan
      4
    • Sta
      2
    • Stille
      0
    • Tankefull
      3
    • Ubekymret
      2
    • Underholdende
      5

Anbefalte innlegg

Jeg er enig i at det mangler noen relevante alternativer, selv om man vel alltids kan diskutere om intelligens er et personlighetstrekk da. Men refleksjonsevne er også blant det jeg setter høyest hos en (min) mann. Jeg stemte for øvrig på følsom og sjenerøs. Liker selvsagt humor jeg også, og jeg kan fint le med mange typer menn, men det ville aldri blitt noe romantisk forhold hvis ikke de tre ovennevnte tingene var på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av alternativene blei det morsom og sjenerøs. For å vere morsom, må du vere intelligent, etter mi meining, det det dekker intelligent og ;) I begrepet sjenerøs, legg eg at personen er raus med følelser og "byr på seg sjølv".

Elles ser eg etter ein mann med orden på livet (ikkje rus-, spille- eller økonomiske problemer etc), som er intelligent, reflektert og morsom, og som likar å prate og diskutere små og store tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsom og sjenerøs.

I mangel av bedre alternativer. Syns de to tingene dekker mange andre egenskaper som f.eks intelligen (man må ha et visst nivå for å være skikkelig morsom, spør du meg), sosial (sosial teft er et must for å være morsom i mine øyne), selvsikker og trygg og empatisk (ligger til grunn for å kunne være sjenerøs, tror jeg). Også er det gode egenskaper i seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alternativene blei det morsom og sjenerøs. For å vere morsom, må du vere intelligent, etter mi meining, det det dekker intelligent og ;) I begrepet sjenerøs, legg eg at personen er raus med følelser og "byr på seg sjølv".

Elles ser eg etter ein mann med orden på livet (ikkje rus-, spille- eller økonomiske problemer etc), som er intelligent, reflektert og morsom, og som likar å prate og diskutere små og store tema.

Oi, jeg svarte nesten det samme som deg jo (har ikke tittet altså!! :ler: ) Morsomt at vi resonerte likt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem som vil ha en forsagt mann jeg....? (det er hittil en som har valgt det)

Entusiastisk og selvsikker passer meg bedre.

Liker entusiastiske menn - som gjerne brenner for noe og som virkelig går inn for ting de holder på med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem som vil ha en forsagt mann jeg....? (det er hittil en som har valgt det)

Entusiastisk og selvsikker passer meg bedre.

Liker entusiastiske menn - som gjerne brenner for noe og som virkelig går inn for ting de holder på med!

Det er ikke sunt å stresse seg ihjel i livet heller vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok morsom og generøs, med samme begrunnelse som Imli og Kosemose. :)

Steinar, forsagt har ikke noe med stress å gjøre.. Prøver meg på en definisjon hentet fra den elektroniske ordboken:

forsagt forsag't a2 (eg pf pt, gj da. fra lty vorsagen 'bli redd') motløs, forknytt, sky stille og f- / adv: sitte f- borte i en krok

og fra Tanums store rettskrivningsordbok som sier at forsagt betyr: engstelig, sky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og derfor vil man ha en forsagt mann?

Jeg vil ikke ha en mann i det hele tatt ;) hehe

Men du skal ikke glemme at tomt prat er verdiløst.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok morsom og generøs, med samme begrunnelse som Imli og Kosemose. :)

Steinar, forsagt har ikke noe med stress å gjøre.. Prøver meg på en definisjon hentet fra den elektroniske ordboken:

forsagt forsag't a2 (eg pf pt, gj da. fra lty vorsagen 'bli redd') motløs, forknytt, sky stille og f- / adv: sitte f- borte i en krok

og fra Tanums store rettskrivningsordbok som sier at forsagt betyr: engstelig, sky

Jeg refererte ikke til forsagt men derimot til entusiastisk (og selvsikker). Slike blir fort stressende og slitsomme med alt sitt tomme prat.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg refererte ikke til forsagt men derimot til entusiastisk. Slike blir fort stressende og slitsomme med alt sitt tomme prat.

Hvorfor driver du og skvaldrer i denne tråden Steinar? Tråden handler om hvilke MENN vi vil ha. Hvis du ikke vil ha noen mann så steng brødboksen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor driver du og skvaldrer i denne tråden Steinar? Tråden handler om hvilke MENN vi vil ha. Hvis du ikke vil ha noen mann så steng brødboksen!

Det er ikke alltid man setter pris på å få det man ønsker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner ansvarsbevisst, pålitelig og romslig på listen. Samt empatisk og godlynt.

Disse er definitivt uunnværlige kvaliteter for meg. Jeg kan ikke fordra badboys. De er direkte avtennende. :spy:

En mann som tør å være snill, som tør å ikke måtte eie ethvert rom han trer inn i, og som tør å forplikte seg til et annet menneske, samt å stå ved sitt ord - det er det jeg kaller en ekte Mann! :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...