chimp Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 12. oktober 2003 Inn og lure du lissom.........Kom som Hege du! Jepp! Igår var d mange som snøvla på tastaturet her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 12. oktober 2003 #22 Del Skrevet 12. oktober 2003 typisk... det er aldri noen der inne når jeg er der.. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 12. oktober 2003 #23 Del Skrevet 12. oktober 2003 Vet ikke om jeg tør å komme som Hege Nei, på chaten pleier jeg å bruke Misha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 12. oktober 2003 Notert!!! Da blir du jo heeeelt sikkert ikke kobla til Hege dahhh...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 12. oktober 2003 #25 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hehe..hadde uansett ingen planer om å snoke. Kommer jeg så kommer jeg åpent :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. oktober 2003 #26 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hege, jeg tror jeg har snakket med deg på chatten før? Eller var det selveste Gry? Uansett - det er veldig hyggelig å sitte der en kveld man ikke skal ut og ikke gidder se tv. nesten som en liten fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. oktober 2003 #27 Del Skrevet 12. oktober 2003 hehe ..enig ..til og med skåle ilag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 12. oktober 2003 #28 Del Skrevet 12. oktober 2003 Joda, vi har pratet vi, Embla. Koselig Det har hendt at Gry har droppet innom også, men som regel har hun ikke tid. Synd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 12. oktober 2003 hehe ..enig ..til og med skåle ilag ! SKRÅLE i lag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. oktober 2003 #30 Del Skrevet 12. oktober 2003 Chatten er alltid gøy å dumpe innom, særlig når det er mange der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå