Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2003 #1 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hva har vært mest spesielt og med mest følelser: Første gangen du hadde samleie med ei jente hvor dere brukte kondom? Andre gangen du hadde samleie med ei jente uten kondom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick Skrevet 12. oktober 2003 #2 Del Skrevet 12. oktober 2003 Samleie uten kondom er uansett bedre enn samleie med kondom. Enten det er første, andre, eller tolvte gangen. (Dette spørsmålet hører nok mer hjemme på Seksualitet enn på Samliv.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PREDATOR Skrevet 12. oktober 2003 #3 Del Skrevet 12. oktober 2003 Er enig i maverick der, men man bør jo være sikker på den persjonen man "hopper i høyet" med da med hensyn på sykdommer etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #4 Del Skrevet 13. oktober 2003 Mest følelser første gang man er naken sammen Dette med kondom eller ikke høres ut som et ekko fra en "utålmodig umoden mannsperson" Nå er jeg mann selv så jeg kjenner lusa på gangen g´luck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #5 Del Skrevet 14. oktober 2003 Gjest skrev Dette med kondom eller ikke høres ut som et ekko fra en "utålmodig umoden mannsperson" Så du kjenner ikke forskjell med eller uten kondom du a??? Må si jeg misunner deg, umoden eller ikke men jeg kjenner STOR forskjell jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #6 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er forskjell på følel s e r og følel s e Ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #7 Del Skrevet 15. oktober 2003 Stakkars dem som KUN har følelser i de nedre deler..... De går glipp av en hel del her i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 15. oktober 2003 #8 Del Skrevet 15. oktober 2003 Nå må man føle NOE der nede for å få noe ut av det da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joey Skrevet 18. oktober 2003 #9 Del Skrevet 18. oktober 2003 Skjönte ikke helt spörsmålet jeg.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 21. oktober 2003 #10 Del Skrevet 21. oktober 2003 Må si meg enig med Fysio, spørsmålet var noe uklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #11 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hva har vært mest spesielt og med mest følelser: Første gangen du hadde samleie med ei jente hvor dere brukte kondom? Andre gangen du hadde samleie med ei jente uten kondom? hvorfor akkurat andre gang uten kondom, hvorfor ikke første??? hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 21. oktober 2003 #12 Del Skrevet 21. oktober 2003 Den stakkaren som stilte dette spørsmålet har faen ikke blitt særlig mye klokere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #13 Del Skrevet 21. oktober 2003 Svaret er jo uansett et rungende JA *øver på runging* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 21. oktober 2003 #14 Del Skrevet 21. oktober 2003 Svaret er jo uansett et rungende JA *øver på runging* Ved å benytte tjenesten "forhåndsvisning" kan man luke vekk skrivefeil. Du har skrevet "g" i stedet for "k". Dette til Deres orientering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #15 Del Skrevet 21. oktober 2003 Sændis; slik du både ser og høres ut er det ikke rart at den eneste sexen du får er medlidenhetssex med deg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 21. oktober 2003 #16 Del Skrevet 21. oktober 2003 Sændis; slik du både ser og høres ut er det ikke rart at den eneste sexen du får er medlidenhetssex med deg selv... ...ser ut...?? ....noen spurte meg en gang: "Herregud, hvordan er det du ser ut?" (Jeg er nemlig en gud for mange, bl a deg) ...jeg måtte svare som sant var: "Enten gjennom vinduet, eller, jeg gløtter litt på ytterdøra" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #17 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg er nemlig en gud for mange' date=' bl a deg[/quote'] ...og krisen i psykiatrien vil ingen ende ta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #18 Del Skrevet 21. oktober 2003 Er bare fordel å bruke kondom de første gangene for du blir så opphisset normalt at det går nesten med en gang, lite tilfredstillende for henne hehe. En kondom gjør at du blir litt mindre følsom og "holder ut" litt lengre. Skal dere ha samleie ofte anbefaler jeg P-ring til henne istedenfor alt annet prevansjons middel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå