Gå til innhold

Kaffekroken

Tabris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Godt å se at det går bedre med lillepusen. Ikke kjekt når dyra blir syke :tristbla: Husker hunden min hadde en liknende episode med oppkast. Hun var skikkelig syk, og måtte ligge hos veterinæren med næring et halvt døgn før hun kviknet til. Over 3000,- kostet den magesyken :gjeiper: Men så lenge dyra blir friske, får en tåle det!

Ha en fin dag, Tabris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes også det er spesielt vondt når det er snakk om kattunger/valper. De skal jo være friske og raske, løpe rundt uten en bekymring i verden! Nå er han heldigvis helt oppesen igjen. Han brukte gårsdagen på å spise (hadde jo ikke spist på to dager!), drikke vann og ellers kooooose masse. Etter noen timer søvn sammen med oss om natta, så var han tilbake til sitt gamle jeg igjen, og nå løper han rundt her som før. :smilbla:

Det er nok litt ulike priser. For fire timer med intravenøst, to røntgen og medisin betalte vi under 2000 kroner. Kanskje det er billigere med katter, det er jo ikke så mye væske en kattunge trenger, i forhold til en hund?

Nå løsner det litt på jobb også snart. Blir noe overtid denne uka også, men snart skal min kollega overta ekstrabiten av min jobb, og da går jeg tilbake til "bare" 100% stilling og den jobben jeg egentlig skal gjøre. Skal bli herlig å kunne senke skuldrene litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg vet ingenting mer stusselig enn syke dyr jeg. Husker da hunden hjemme ble påkjørt, han syntes nok fryktelig synd på seg selv, og vi syntes også fryktelig synd på han ;)

Godt med litt mindre å gjøre på jobb, gleder meg til det skjer meg også jeg :fnise:

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, vært litt fraværende her de siste dagene. Blir kanskje en øl i stedet for :vin: i kveld. Overtid denne uka også, så kjenner jeg er sliten. Slapper av i kveld, og tar helgevasken i morgen, tror jeg.

Ikke så mye å spennende å melde her akkurat nå, en riktig god helg til dere alle! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så leit med syk pusekatt, men godt å høre at han er fit for fight igjen. :) Muligens at det var et magebugs som plaget han?

Gost å høre at du får litt roligere dager på jobben. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du stikker innom, Purple. :kaffekopp:

Ja, er litt travel. Overtid for femte uka på rad, omtrent. Det er jo ikke så mye, da, bare fire-fem timer ekstra i uken. Men vi har i tillegg vært frem og tilbake med huslån - telefoner med banken, fylle ut skjema, visning, flere søknader, misforståelser, nye runder med nye skjema osv.

Tilsammen har det gjort meg ganske sliten, og i ettermiddag kjente jeg tydelige stressymptomer på jobb. Jeg følte meg skikkelig stresset, mistet lett fokus på det jeg gjorde, og ble satt ut og utrolig irritabel av den minste forespørsel. Det skal bli godt med påskeferie snart, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Vi har kjøpt oss leilighet! :duskedame:

:skaal::danser::danse:

Det er litt derfor jeg har vært så stille i det siste. Har stresset masse med bank, megler, telefoner, dokumentasjoner og masse frem og tilbake. Ville ikke si noe før vi var helt sikkert, og nå er den kjøpt - vår aller første bolig! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, begge! :klem:

Jeg merker også at jeg føler meg ti kilo lettere nå. Vi har styrt så lenge med dette, det er faktisk ganske slitsomt. Spesielt når jeg er på jobb, har ekstrajobb og hjernen min er alle andre steder. Det føles herlig å kunne flytte fokuset og motivasjonen tilbake på jobb igjen!

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi overtar den i midten av juli, gleder meg veldig! Planlegger interiøret allerede. :fnis: Vi skal male den turkise veggen i stua, så regner med vi faktisk flytter inn i slutten av juli. Da får vi sensommeren på egen terrasse. :hoppe:

Hehe, Ping, jeg vet et par andre ting ekstremateister pleier å gjøre også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...