Gå til innhold

Kaffekroken

Tabris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Så bra at du faktisk ser fram til både overtid og hektiske dager på jobb! Så får du nyte helga og lade opp til neste uke :)

God helg! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i helga!

:kaffekopp:

Tusen takk, og en riktig god helg til deg også. :kaffekopp:

Så bra at du faktisk ser fram til både overtid og hektiske dager på jobb! Så får du nyte helga og lade opp til neste uke :)

God helg! :kaffekopp:

Ja, selv om jeg koser meg på jobb, så ser jeg absolutt frem til helgene! I dag har vært en sløv dag. Det eneste fornuftige jeg har gjort i dag er å støvsuge. :fnise:

Nå er S-mannen ute med broren og gjør noen ærender, jeg benytter anledningen til å sitte for meg selv med øretelefoner og høre på Tabris-musikk. Hvis jeg føler meg litt urolig eller småstresset, så er det ingenting som er så avkoblende for meg som å sitte helt for meg selv med en øl eller noe sjokolade, og min favorittmusikk på ørene. Da går det ofte i gamle svisker, og jeg forsvinner inn i minner, nynning og nostalgiske tårer. Da lader jeg opp!

Ingen planer resten av helga, kanskje ser vi en god film, S-mannen og jeg. Får se om det blir noe kaffebesøk i morgen. Ellers er det bare å nyte rolig helg. God helg, Purple, og alle som stikker innom! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vært en avslappende helg. S-mannen skal skrive bacheloroppgave dette halvåret, hvor han skriver om japansk film. Så vi har sett en japansk film i går, og en i dag. Ikke ille måte å gjøre research på det. ;)

Vi var også innom spilleutstillingen tidligere i dag, siden S-mannen ikke hadde vært der. Ellers har vi bare slappet av. God opplading, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det kan du si. Men lønna er ofte bedre i det private. ;)

Ja det har du helt rett i, jeg har selv jobbet i det private og må si at for meg så kommer lønn i andre rekke når det gjelder trygghet i jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, flink S-mann som velger tema som innebærer å se på film.

Håper batteriene dine er stappfulle! Legger igjen litt :sjokolade: uansett, jeg. Du vet - sånn for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mocci: Ser den. :)

Takker, Ping! :happy: Hehe, ja, kan fint være med og gjøre research, jeg da. Spesielt når den ene regissøren han skal skrive om er min favoritt.

Puh, 11 timer på jobb i dag. Det blir overtid i morgen også. Men fikk gjort masse i dag, mer enn både jeg og antagelig andre forventet, så selv om hjernen er litt mos akkurat nå, så sitter jeg med god følelse.

Nå er det sen middag og en liten øl før sengetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, 11 timer! Respektabelt, den ølen er ihvertfall velfortjent! :tommelopp:

Må innrømme at så lenge det ikke er tegna, har jeg ikke peiling på japansk film. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, omvendt for meg - det er ikke så mye tegnet japansk jeg kjenner til, sånn egentlig. :fnise: Bare de vanligste, så som Chihiro og heksene, samt en smågenial en som heter Skycrawlers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den har du nevnt før tror jeg. Vi så nettopp ferdig en helt gal og ganske så morsom anime-serie om en fyr fra landsbygda som har flyttet til Tokyo. Han elsker sukkersøt popmusikk, livsstilsblader, koselige kafeer og kake, savner foreldrene sine og er fryktelig forelsket i den søte jenta han studerte med. Han er en dagdrømmer, litt tafatt og dumsnill. På et eller annet vis har han prestert å slå gjennom og bli kjent som en av de ondeste vokalistene i ett av de mest brutale death metal-bandene. Og han er flink til det. Etter det er det en klassisk sjonglere-to-personligheter-historie med masse komiske krumspring. :ler:

Nå fikk jeg lyst på øl. *kikke på klokka* Æsj.

Har du noe gøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japanerne er sære! Jeg blir litt småstresset av å se anime, jeg. Det er så voldsomme følelsesutbrudd for de minste ting, med masse følelsestreker og gisping. Synes folk i anime oppfører seg som gale. :fnise:

Ikke så veldig gøy. En itteh bitteh Tuborg til maten, bare. Skal jeg virkelig kose meg så blir det Newcastle Brown Ale eller Den Nøgne Ø Indian Pale Ale (nesten pinlig, sistnevnte er så god at jeg nesten får tårer i øynene av første slurken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Nøgne Ø Indian Pale Ale (nesten pinlig, sistnevnte er så god at jeg nesten får tårer i øynene av første slurken).

Favorittølen min! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hehe, god helg, Purple!

Måtte gå tidlig fra jobb i dag, har slitt i hele dag med magekramper. Forstår ikke hva det kan være, de kommer som "rier" ca hver 20-30 minutter. Det er utrolig vondt når det står på, men føler meg fin når det er over. Jeg ringte til legen, og de sa jeg skulle se det an om det roet seg eller ble verre utover kvelden.

Jeg liker ikke å gå hjem fra jobb, men det var ikke så mye jeg kunne gjøre. Fikk ikke gjort så mye når jeg satt slik. Får se hvordan dette går. Heldigvis er det helg nå, og ingen planer.

Håper alle har en god helg. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, har vært litt av en helg. Først vond i magen hele fredagen, det ble heldigvis borte på lørdagen. Deretter begynte lillepus å kaste opp lørdagskveld, og det gikk ikke over. Han kastet opp hver time i over 12 timer, og ble slakkere og slakkere, stakkar. Søndag ringte jeg til vakthavende dyrlege for å høre om vi kunne vente til mandag med å ta ham inn. Vi fikk beskjed om at så lenge allmenntilstanden var sånn noenlunde, så kunne vi det. Så vi forsøkte å få i ham litt vann, og avventet til mandag morgen. Syntes så utrolig synd på han, han mjauet og bar seg hver gang han måtte kaste opp. :(

Vi ringte med en gang dyreklinikken åpnet, og fikk heldigvis tid tidlig. Det var ingen fremmedlegemer han hadde spist, og han hadde heller ikke feber. Så han fikk noe medisin for magen, og ble lagt inn noen timer for å få væske intravenøst. Så der var han innlagt med veflon i poten. Så søt. :rodmer:

Nå er vi alle hjemme, og han kvikner fort til nå. Har mye spising, kosing og kloring å ta igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...