Gå til innhold

Kaffekroken


Tabris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God formiddag. :kaffekopp:

Det var en morsom feiring, ja. Jeg gikk derfra litt over to, og er ikke helt i vater i dag, kjenner jeg. Så i dag blir det nudler og ubegrensede mengder Cola Zero.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen, alle. :goodbye:

Ja, formen er fin nå. I dag har jeg en fridag, så jeg har vært og trent og skal nå snart avgårde på kaffebesøk til ei venninne. Resten av dagen blir vel dedikert til husarbeid, tenker jeg, så kan jeg fokusere for det meste på oppgaven resten av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam, har laget meg en sen middag. Fullkornsmakaroni med grønnsaker i krydret tomatsaus. En litt "man tager hva man haver" rett, så jeg kuttet opp gulrot, selleri, løk, hvitløk, purre, chili, grønn paprika og brokkoli. Stekte alt på panne, krydret med oregano, timian, basilikum, pepper, cayennepepper, paprikakrydder og chilikrydder. Hadde over knuste tomater, rørte ut tomatpure i vann med buljong og hadde dette også over. Dette småputret 5-10 minutter til makaronien gjorde seg ferdig. Voila! Et sammensurium uten like, som er godt, billig og sunt. Og jeg har nok saus til i morgen også. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Ja, formen er fin, den. Var bare noe redusert på søndag etter lørdagens eskapader, ikke noe verre enn det.

I dag skulle jeg egentlig være sjåfør for mor, men det ble avlyst. Så nå har jeg spist frokost og skal til med kaffe og oppgave! Hvis jeg har planlagt å reise ut, enten det er å kjøre mor eller reise på uni, men ender opp hjemme i stedet, så føles det fortsatt like befriende og herlig som om jeg plutselig fikk fra skolen da jeg var 12 år. :fnise: Jeg er et hjemmedyr uten sidestykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, du var bare fyllesyk? Trodde du var ordentlig syk, jeg. Sånn går det når man ikke tar seg tid til å oppdatere seg på mer enn de siste innleggene :fnise:

Hjemmedyr, sier du? Da er vi to! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan skje den beste. :fnise:

Ja, jeg er et helt ekstremt hjemmedyr. For all del, jeg synes det er superkoselig å gå på beøsk eller møte venner på en kafè, men får enda denne barnslige lykkefølelsen hvis planer blir avlyst og jeg kan være hjemme i stedet. Mild form for sosial angst, kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan skje den beste. :fnise:

Ja, jeg er et helt ekstremt hjemmedyr. For all del, jeg synes det er superkoselig å gå på beøsk eller møte venner på en kafè, men får enda denne barnslige lykkefølelsen hvis planer blir avlyst og jeg kan være hjemme i stedet. Mild form for sosial angst, kanskje? ;)

Enda et hjemmedyr melder seg! :goodbye: Jeg og min samboer er noen skikkelig huleboere, vi trives faktisk best i tosomhet i vår egen lille boble hvor vi soser rundt hjemme i joggiser. :) Finnes ikke noe bedre! Vi er ufattelig trege med å komme oss ut på besøk o.l men når vi først har kommet oss ut døra så har vi det jo kjempekos. :)

Jeg føler meg alltid litt lettet når planer blir avlyst, da kan jeg trekke i joggisen igjen, gjerne godt plantet foran tv eller PC. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra det er flere der ute. :goodbye: Kanskje vi kan starte en Anonym Hjemmedyr klubb? Uten møter, selvsagt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er flere der ute. :goodbye: Kanskje vi kan starte en Anonym Hjemmedyr klubb? Uten møter, selvsagt. :fnise:

JA! og kun kommunisere via sosiale medier. :ler:

Er du på FB forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan skje den beste. :fnise:

Ja, jeg er et helt ekstremt hjemmedyr. For all del, jeg synes det er superkoselig å gå på beøsk eller møte venner på en kafè, men får enda denne barnslige lykkefølelsen hvis planer blir avlyst og jeg kan være hjemme i stedet. Mild form for sosial angst, kanskje? ;)

Hahaha, akkurat sånn er jeg og!

Vet ikke hvor mye hold det er i teorien, men de sier jo at det finnes to personlighetstyper; ekstroverter og introverter. De ekstroverte får energi av å være sosiale, de introverte bruker energi på det. jeg synes ihvertfall det passer veldig bra på meg, jeg er en typisk introvert. Det betyr jo ikke at jeg synes det er slitsomt å være sammen med andre eller at jeg vil være alene hele tiden, men jeg har defintivt behov for alene-tid og synes alltid det er deilig å kunne lukke døra bak meg etter en begivenhetsrik kveld.

*joiner klubben*

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JA! og kun kommunisere via sosiale medier. :ler:

Er du på FB forresten?

Jepp, er på FB. :)

Hahaha, akkurat sånn er jeg og!

Vet ikke hvor mye hold det er i teorien, men de sier jo at det finnes to personlighetstyper; ekstroverter og introverter. De ekstroverte får energi av å være sosiale, de introverte bruker energi på det. jeg synes ihvertfall det passer veldig bra på meg, jeg er en typisk introvert. Det betyr jo ikke at jeg synes det er slitsomt å være sammen med andre eller at jeg vil være alene hele tiden, men jeg har defintivt behov for alene-tid og synes alltid det er deilig å kunne lukke døra bak meg etter en begivenhetsrik kveld.

*joiner klubben*

Jeg er nok introvert, ja. Hvis jeg har avtaler mer enn to dager på rad - selv om det er snakk om hyggelige besøk og kaffeslaberas, så blir jeg sliten. Da trenger jeg tid for meg selv. Jeg synes det er kjempekoselig å være sosial, for all del, og jeg får også inspirasjon av å være med venner, men jeg trenger en god del alene-tid.

Og velkommen i klubben. *deler ut kaffekopp og sjokolade med AH-logo på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er på FB. :)

Jeg er nok introvert, ja. Hvis jeg har avtaler mer enn to dager på rad - selv om det er snakk om hyggelige besøk og kaffeslaberas, så blir jeg sliten. Da trenger jeg tid for meg selv. Jeg synes det er kjempekoselig å være sosial, for all del, og jeg får også inspirasjon av å være med venner, men jeg trenger en god del alene-tid.

Og velkommen i klubben. *deler ut kaffekopp og sjokolade med AH-logo på*

*tar glupsk imot en sjokkisbit men lar kaffen stå*

Sender deg en PM angående FB. ;)

Jeg regner meg selv om introvert, er som deg, kan ikke ha for mye på tapetet, da blir jeg helt utslitt. Jeg prøver å få til en eller flere hviledager mellom slagene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er flere der ute. :goodbye: Kanskje vi kan starte en Anonym Hjemmedyr klubb? Uten møter, selvsagt. :fnise:

Hei hei.. og god mor..formiddag:)

Fint å høre at du hadde ei koselig helg, Tabris!

Jeg melder meg herved inn i den anonyme hjemmedyr klubben.

Kan ikke huske sist jeg hadde utfartsdager..

Men det er jo såå deilig å bare være hjemme;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...