Gå til innhold

Kaffekroken

Tabris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Håper du har en rolig kveld og kan slappe av og lade batteriene. Kjekt med litt miljøskifte på jobb, så du kan få unna deg ting. Godt med kolleger som tar grep!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister litt å klippe lugg, men er sikker på at jeg kommer til å angre. What to do? :klo:

Hvordan er hårfrisyren din nå? Har du langt hår?

Jeg ville klippet lugg, hår vokser ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, alle. :kaffekopp:

Begynner å bli syk igjen. :( Det hjelper ikke på at det er litt kaldt og trekkfullt der jeg satt i dag. Skal bare sitte der i morgen også, så jeg får mest mulig unna. Satser på at dette er en slik sykdom som blir borte over natten.

Velkommen innom, Sushi. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i den.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har halvlangt krøllete hår.. Så klipper jeg lugg må jeg begynne å styre med å rette den hver gang jeg har dusja. Hmm.

Takk Tabris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Håper formen ikke er alt for dårlig i dag? Mye sykdom rundt omkring nå for tiden, så det er vel nesten rart om man skulle slippe unna. God bedring, sånn for sikkerhets skyld :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, MarianneE. :goodbye:

Takker, Purple. Er verken verre eller bedre enn i går, er litt småsjusken. Men heldigvis fikk jeg gjort unna en del på jobb disse to dagene hvor jeg har sittet for meg selv. Har det fortsatt veldig travelt og mye å gjøre, men jeg begynner å få tilbake oversikten, og det føles svært godt. Å ha det travelt er èn ting, men jeg liker ikke når jeg mister oversikten. Jeg merket jeg senket skuldrene ganske mye når jeg fikk litt mer kontroll.

Ellers er det lite planer i helgen, heldigvis. S-mannen og jeg var supersosial hver dag forrige helg. Denne helgen jobber han og jeg er småsyk, så jeg har lyst å holde meg hjemme og slappe av. Bli frisk, og heller kose meg med det nye spillet vi har kjøpt - Final Fantasy XIII-2. :happy:

En god ettermiddag og kveld til alle som er innom. Og en :kaffekopp:

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her ble jeg syk igjen, gitt. Såpass at jeg var hjemme fra jobb i går. Liker ikke det, men var virkelig ikke i form. Kastet opp i løpet av kvelden, også. :sjenert:

Så har bare pusset nesen og spilt i to dager. Irriterende, da. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker, alle. :klem:

Er litt bedre i dag, selv om jeg fortsatt er syk. Virker som om det er en forkjølelse som går fortere over denne gangen.

S-mannen hadde seg en dupp siden han skal på jobb i natt. Jeg la meg ned i sofaen, ingen musikk på, med et lite glass portvin, cappuccinosjokolade og bind fire i Knausgård-serien, og leste med en liten kattunge liggende oppå meg. Så utrolig fredfullt og herlig!

Når jeg har ro over meg til å gjøre slikt, så er det så utrolig avslappende. Da lader jeg virkelig opp batteriene.

Håper alle har hatt en fin helg. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, mocci. :klem:

Var på jobb i dag, Purple. :) Er fortsatt syk, men ikke verre enn at jeg kan være på jobb. Fortsatt kaos på jobb, men tror det skal komme seg. Vi hadde et lite statusmøte nå i ettermiddag, og han nye skal flytte ned til min kollega for en liten stund. Hun har mindre å gjøre nå, og har tid til å lære ham opp skikkelig. Da får han skikkelig opplæring, og jeg får tid til å fokusere utelukkende på mitt arbeid og komme mer ovenpå. Vinn-vinn for alle parter.

Men jeg trives virkelig på jobben, selv om det har vært mer enn bra hektisk i det siste. Det skjer alltid noe, det er hyggelige folk, muligheter for karriere og utvikling, og positive tilbakemeldinger. Det gjør jobben spennende.

Èn positiv ting med å være syk i helga, da - jeg fikk spilt gjennom hele spillet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Håper formen er stigende, så du er enda et hakk bedre i dag :). Godt å se at du trives på jobb, til tross for kaos og hektiske dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...