Rachel Skrevet 12. oktober 2003 #1 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hva gjør du når du *virkelig* kjeder deg? (trenger tips) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 12. oktober 2003 Blæh, går en tur ut i høstsola jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 12. oktober 2003 #3 Del Skrevet 12. oktober 2003 Dårlig form: finner en gammal film og legger meg i sofaen (skjer sjelden) Ikke så dårlig form: vasker toalettet. Da husker jeg alltid noe å gjøre som er mer morsomt, og så gjør jeg det, og vips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. oktober 2003 #4 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg opplever aldri å Virkelig kjede meg, for hvis jeg kjeder meg litt, gjør jeg noe, eks: sove lese bok KG snakke i tlf husarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 12. oktober 2003 #5 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hm... Jeg kjeder meg egentlig aldri. Å lese bøker er noe som er herlig uansett. Så kanskje jeg skulle kjede meg litt oftere, så får jeg lest flere bøker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 12. oktober 2003 Inne igjen! :D Det kvikket opp å gå en tur ut! Føler meg skikkelig sunn nå. Røde kinn, lungene full av frisk luft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 12. oktober 2003 #7 Del Skrevet 12. oktober 2003 Enten så går jeg ut og jogger, spiller tetris, baker kaker (alltid like krevende), leser bøker eller ringer noen venner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 12. oktober 2003 #8 Del Skrevet 12. oktober 2003 * ringer en venninne for en lang og koselig prat * leser en bok eller et blad * surfer på internett * Og ALLER sist på listen kommer husarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. oktober 2003 #9 Del Skrevet 12. oktober 2003 Kommer an på humøret... Kg eller husarbeid..... hm...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 12. oktober 2003 #10 Del Skrevet 12. oktober 2003 Når jeg virkelig kjeder meg da gjør jeg ingenting. Da er jeg inni en jeg kjeder meg transe som jeg ikke klarer å knekke. Blir sur.... =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 12. oktober 2003 #11 Del Skrevet 12. oktober 2003 Ser gamle friends episoder på pcen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 12. oktober 2003 #12 Del Skrevet 12. oktober 2003 skriver kg-dagbok. evt lar meg provosere så til de grader hvis jeg er i dårlig humør, og jeg blir i dårlig humør av å kjede meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 12. oktober 2003 #13 Del Skrevet 12. oktober 2003 Egentlig skulle jeg aldri hatt tid til å kjede meg - nok av pensumbøker som må leses. Men, hvis jeg kjeder meg så ender jeg som regel opp her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 12. oktober 2003 #14 Del Skrevet 12. oktober 2003 går på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi Skrevet 12. oktober 2003 #15 Del Skrevet 12. oktober 2003 Surfer på nettet. lager en hudkrem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 13. oktober 2003 #16 Del Skrevet 13. oktober 2003 Surfer,ser på tv,leser bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 13. oktober 2003 #17 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg kjeder meg nesten ikke ,har altdig noe å gjøre husarbeid mann barn men er innom KG også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. oktober 2003 #18 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det er dessverre altfor sjeldent jeg har tid til å kjede meg, det skjer noe nesten konstant her!! :-? Men dersom jeg hadde hatt tid til det, så hadde jeg sovet litt, lest litt (som det er leeeeenge siden jeg har gjort), sett på TV, leid en film, gått en tur, malt ett eller annet, ringt venner det er lenge siden jeg har ringt, trent eller rett og slett bare ligget på sofaen og dagdrømt!! (dette er ting jeg gjør når jeg har tid til å kjede meg litt, men skulle gjerne hatt mer tid til det.) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. oktober 2003 #19 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hva gjør du når du *virkelig* kjeder deg? (trenger tips) Som regel en av disse: * finner fram en bok * spiller PC-spill * leie film * kontakter venner, hører om de vil finne på noe * legger meg * trener * eller.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 13. oktober 2003 #20 Del Skrevet 13. oktober 2003 Titte på nett Lese Sove Gå tur eller evt. sykler Ring noen Hører på musikk Ser på film Organisere ting og tang (kan være jeg bare sletter gamle elementer på dataen eller organisere undertøyet mitt!) Tar buss til byen og kikke på klær Lager en kake til svigemor Gå besøk til noen Rydde bilen Rydde kjøleskapet Ser på klærne sine og prøve å finner nye mote å klær seg på Samle gammel flaske å levere de for litt lømmepenger Sy på knappene som har dat av Då ser du at det er ganske sjelden at jeg kjeder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå