Gjest Atacand Skrevet 12. oktober 2003 #1 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg sitter her temlig opprømt og rørt etter det vi var med på i Sverige. De kom i posisjon inn kirken med barnet som skulle døpes til tonene Se der kommer dine armer små.Vi gjestene satt i kirken da de kom inn,jeg ble helt rørt tårene trillet på bestemoren. Barnets far helte vann i dåpsfontenen og presten døpte barnet barnet og tegnet korset på dets panne og bryst og litturgien var den samme.Min datter tente hennes livslyst fordi ungen kom til verden via henne. Etterpå ble dåpsbarnet båret ut i samme posisjon av faddere. Etter på var det kaffe og kaker og åpning av dåpsgaver.Det er ikke så stivt som det er i Norge slik vi raser av gårde for å kjøpe nytt tøy og middag stress. Har var det mere roligere og det var positiv forandring for meg og jeg vil si at vi har litt å lære av de små kulturforskjeller og tadisjoner i Sverige.Jeg er meget glad for at jeg og gubben får ta del dette. Hilsen en rørt bestemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 12. oktober 2003 #2 Del Skrevet 12. oktober 2003 Det hørtes ut som det var en flott dag, håper at dere fikk tatt masse flotte bilder. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 12. oktober 2003 #3 Del Skrevet 12. oktober 2003 Så koselig det hørtes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå