twelve Skrevet 9. november 2010 #21 Del Skrevet 9. november 2010 Takk for at du tittet innom kortene og jøss!! Jeg måtte tenke meg en runde om, i tilfelle du er en jeg kjenner. Dette stemte utrolig godt Så flink du er! Koselig at det er så mye positivitet på vei! Da blir det spennende å se hva fremtiden bringer flooott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twelve Skrevet 9. november 2010 #22 Del Skrevet 9. november 2010 skal ikke avsløre det jeg, for jeg liker smarte folk ;P hmmm... så hemmelighetsfull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. november 2010 #23 Del Skrevet 9. november 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. MissStiles, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #24 Del Skrevet 9. november 2010 gå inn på forumet til magicgate.no. der er det mange som spår for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klodriken Skrevet 9. november 2010 #25 Del Skrevet 9. november 2010 Twelve; kunne du tenke deg å ta meg også, sånn for moro skyld? Det var den kjærleiken da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken_øst Skrevet 9. november 2010 #26 Del Skrevet 9. november 2010 jeg og:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. november 2010 #27 Del Skrevet 9. november 2010 Takk for at du tittet innom kortene og jøss!! Jeg måtte tenke meg en runde om, i tilfelle du er en jeg kjenner. Dette stemte utrolig godt Så flink du er! Koselig at det er så mye positivitet på vei! Da blir det spennende å se hva fremtiden bringer Jeg så et såkalt vitenskaplig program nylig om dette med horoskop. Og alle som var med ble da veldig imponerte over hvor godt og nøyaktig det horoskopet de fikk utlevert passet på dem personlig. Alle mente dette. Problemet var bare at det viste seg at alle sammen hadde fått akkurat samme horoskop - identisk tekst :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. november 2010 #28 Del Skrevet 9. november 2010 Kan du spå meg, Twelve ? Jeg vil gjerne vite hvordan det går på eksamen i slutten av november! :goodbye: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. november 2010 #29 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg vil gjerne vite hvordan det går på eksamen i slutten av november! :goodbye: Her er min spådom - jeg "ser" at du kommer til å få akkurat det som du gjør deg fortjent til selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. november 2010 #30 Del Skrevet 9. november 2010 Her er min spådom - jeg "ser" at du kommer til å få akkurat det som du gjør deg fortjent til selv HURRA! Har jobba hardt nok! Men...vil gjerne ha spådom fra Twelve.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsLeela Skrevet 16. november 2010 #31 Del Skrevet 16. november 2010 Twelve, hvordan klarer du å spå folk uten å kjenne dem eller noe om dem!?? Spå gjerne meg og, så gir jeg tilbakemld! Hadde vært veldig moro )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. november 2010 #32 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg så et såkalt vitenskaplig program nylig om dette med horoskop. Og alle som var med ble da veldig imponerte over hvor godt og nøyaktig det horoskopet de fikk utlevert passet på dem personlig. Alle mente dette. Problemet var bare at det viste seg at alle sammen hadde fått akkurat samme horoskop - identisk tekst :ler: Denne Steinar? http://www.youtube.com/watch?v=btP_vy5cQq4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. november 2010 #33 Del Skrevet 16. november 2010 Denne Steinar? http://www.youtube.com/watch?v=btP_vy5cQq4 hehe Ja, tøft ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå