Gå til innhold

Damer med miniatyrhunder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lebewesen93

Umulig å si uten å ha sett deg. Men utifra beskrivelsen din, ville jeg ha gjettet på Rottweiler eller noe i den dur. :) Med den røffe sminken og klestilen, ser jeg for meg en litt stor og robust hund. :)

Han ene er en schäfer blanding, den andre er en mops :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feil :ler:

Tror ikke jeg er typisk eier for min hund, men hun og jeg passer veldig godt sammen

Ok...jeg endrer taktikk! Jeg tipper du har en Staffordshire Bullterrier! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...jeg endrer taktikk! Jeg tipper du har en Staffordshire Bullterrier! :jepp:

Nei, det tror jeg Mysan har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ville ha valgt Labrador. På den annen side, denne hissigheten din passer ikke helt til en traust Labrador. Sånn sett ville kanskje en spenstigere rase passet bedre, f.eks Border Collie, Husky eller kanskje Boxer :)

Plasserte du border collie, husky og boxer i samme kategori?

Wow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, det at du kjører stasjonsvogn, tyder på at du muligens har en forholdsvis stor hund. Og hvis treningen din foregår utendørs, antar jeg at du har hunden med deg under treningen. At det er en rase som krever en del mosjon. Utifra dine oppplysninger, tror jeg altså du har en type fuglehund. Muligens en litt stor terrier, Labrador eller Schäfer. Det som ikke peker i retning av disse rasene, er alderen din og boligen. Skulle jeg ha gjettet kun utifra alderen og boligen din, ville jeg nok helt mer mot noen mindre raser som puddel, Cocker spaniel eller King Charles spaniel e.l.:)

Staffordshire bull terrier. Ellevill propellhund.

Turene ut med ham kommer imidlertid i tillegg til treningen som foregår innendørs med frivekter :)

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plasserte du border collie, husky og boxer i samme kategori?

Wow

Neida, de er ikke akkurat i samme kategori, men jeg trakk frem disse tre rasene som eksempel, fordi dette er hunder med mye energi sammenliknet med en Labrador.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor, som er i 50 årene og kan vel knapt kalles "ung jente", har skaffet seg en chihuahua, etter at våres forrige familiehund døde. Og det var en rottweiler, hehe. Så der går alle stereotypene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreveren mye, både fysisk og mentalt. Stor hund, Lite pelsstell :popcorn:

Da vil jeg tippe at du har en Belgisk gjeter, Schæfer, eller Dober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært utrolig populært å drasse rundt på miniatyrhunder i de seneste årene, men det ser ut til å ha gitt seg noe.

Det jeg lurer på, er det mer "harry" med langhårete hunder kontra korthåret?

Jeg får et eget inntrykk av damer som har langhårete miniatyrhunder, speielt hvis de har flere susende rundt, og tenker at det er spesielt hjemmeværende/trygdede damer som har dette.

Noen andre?

Damer med langhårete hunder, gjerne flere, har slitt hår og røyker som en svamp. De er ofte uføretrygdet og bruker hundene som et substitutt :ler:

Jenter som har hunden i veska har langt bleka hår, tegna øyenbryn og litt klissete vipper :skratte:

-så det så...

Gjett hvor mange hunder jeg har :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...